ChipTuning motoru

Úpravy od motoru až po plasty

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
karel.sares
Příspěvky: 1
Registrován: pát zář 07, 2012 22:58

ChipTuning motoru

Příspěvek od karel.sares »

Ahoj, už jste někdo řešil chiptuning motoru?
Já osobně mám Orl. 1.8 benzín, po zajetí to bylo líné, tak jsem to nechal upravit a rázem se to krásně probudilo a tahá od spodu.
Spotřeba bohužel zůstala, trochu jsem čekal že klesne (zkušenosti ze škody roomster v naftě).
Ale i tak, jede teď podstatně svižněji...
Reklama
 

Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od mzprx »

Znizenie spotreby... pri sucasnom zvyseni vykonu, zazraky na pockanie, nemozne do 3 dni.
A daj este tu o karkulke...
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Uživatelský avatar
KramarD
Příspěvky: 79
Registrován: pon led 16, 2012 13:22
Bydliště: Brno - Bohunice

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od KramarD »

Kolik tě stál chip tuning? Taky ho tam chci dát? Mám zkušenosti z Passata 1.9 TDI ze 74 na 98KW a bez problému. A kolik se zvedl výkon?
Trabant 1974 0,6 4KW
Mazda 626 1982 2,0 59KW
Volvo 340 1989 2.0 83KW
VW Golf III Kombi 1997 1,9 TDI 66KW
Škoda Superb 2004 1,9 TDI 96KW
VW Passat Kombi 2004 po faceliftu 1.9TDi 98KW
Chevrolet Orlando 2011 1,8 104KW
Uživatelský avatar
OsbourneCox
Příspěvky: 39
Registrován: čtv pro 13, 2012 20:23
Kontaktovat uživatele:

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od OsbourneCox »

nezeměnuj efekt chipu na TDI kde je co čipovat, na rozdíl od atmosféry, bude to mít takovej efekt, že vyplázneš 6 tisíc a s placebem, že to jede líp odjedeš. U atmosferickýho motoru to nemá smysl....
Uživatelský avatar
slaza
Příspěvky: 808
Registrován: úte říj 25, 2005 17:59
Bydliště: Brno

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od slaza »

Ono se to tu objevuje v různých vláknech, ale pokud si pamatuji, tak problém se zárukou, případně od a zase přichipovat o přínosu nemluvě. Možná to zvýší výkon, ale že by to snížilo spotřebu -P .
CHEVROLET ORLANDO, MY 2012, OLYMPIC WHITE, LTZ 1,8 BENZÍN, 16", BEZ NAVI, OCHRANNÁ SADA, REZERVA
EAGLE SQUADRON


Obrázek
Uživatelský avatar
KramarD
Příspěvky: 79
Registrován: pon led 16, 2012 13:22
Bydliště: Brno - Bohunice

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od KramarD »

slaza píše:Ono se to tu objevuje v různých vláknech, ale pokud si pamatuji, tak problém se zárukou, případně od a zase přichipovat o přínosu nemluvě. Možná to zvýší výkon, ale že by to snížilo spotřebu -P .
jojo sníži o půl litru na sto určitě :D
Trabant 1974 0,6 4KW
Mazda 626 1982 2,0 59KW
Volvo 340 1989 2.0 83KW
VW Golf III Kombi 1997 1,9 TDI 66KW
Škoda Superb 2004 1,9 TDI 96KW
VW Passat Kombi 2004 po faceliftu 1.9TDi 98KW
Chevrolet Orlando 2011 1,8 104KW
Uživatelský avatar
Kaštan
Příspěvky: 276
Registrován: ned črc 15, 2012 10:58
Bydliště: Stod, Plzeň-jih

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od Kaštan »

Jojo, zvýší výkon a sníží spotřebu, ale pánové jen u nás "klepočmoudů", vy čistí benzíni si můžete nechat na snížení spotřeby zajít chuť.
Škoda 120LS, Lancia Prisma 1,9D, Fiat Croma 2,0IE, Escort 1,8D, Rendl 19 1,9D, Seat Toledo 1,9TDI 81kw a Orel 2,0VCDi LTZ.
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od smire666 »

Mne stačí, že ma zozadu pri rozbehu vidno :mrgreen: :o)
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
obcantomas
Příspěvky: 9
Registrován: pát úno 15, 2013 22:11

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od obcantomas »

Karle, o kolik ti zvedli výkon v KW !
Taky uvažuji o Chipu motoru
Mám 1,8 LTZ Benzín 104 KW
Uživatelský avatar
tomask
Příspěvky: 3240
Registrován: ned led 02, 2011 16:36
Bydliště: Praha

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od tomask »

1,8 chipovat je podle mě nesmysl, nebo vyhozené peníze.
Obecně bych 1.8 atmosféru nečipoval, u aut bez turba s nízkym obsahem to nemá smysl.
Carthell Prg
Uživatelský avatar
inza
Příspěvky: 588
Registrován: ned úno 13, 2011 22:07
Bydliště: Brno

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od inza »

Nemá to smysl ani s vysokým obsahem.

Obecně "chip" motoru, tedy změna nějakých údajů v řídící jednotce (v případě atmosferických motorů pouze změna palivové mapy) nevede bez dalších úprav (mechanické úpravy na motoru, sání atd.) k žádné změně na výkonu.

Placebo efekt samozřejmě funguje. Osobně bych chtěl vidět tu změnu před i po a především se s tím autem svézt a porovnat reálná data (nejlépe s pomocí nějaké gps aplikace naměřit data před a po "chipu") a následně se dá srovnávat, k čemu došlo.

Úspora:
1/2 litru spotřeby (pokud by k něčemu takovému došlo) je asi 0,17 hal. na 1 km, tedy 1700 na 10tis km - při ceně takového "chipu" se celá investice vrátí po pár letech provozu.

To raději zvažovat E85, nebo lépe LPG.
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG Obrázek
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG Obrázek
Uživatelský avatar
KramarD
Příspěvky: 79
Registrován: pon led 16, 2012 13:22
Bydliště: Brno - Bohunice

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od KramarD »

Trabant 1974 0,6 4KW
Mazda 626 1982 2,0 59KW
Volvo 340 1989 2.0 83KW
VW Golf III Kombi 1997 1,9 TDI 66KW
Škoda Superb 2004 1,9 TDI 96KW
VW Passat Kombi 2004 po faceliftu 1.9TDi 98KW
Chevrolet Orlando 2011 1,8 104KW
Uživatelský avatar
inza
Příspěvky: 588
Registrován: ned úno 13, 2011 22:07
Bydliště: Brno

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od inza »

Ani nevím, jestli to číst dál...
V první řade bychom si měli říct nějakou definici kterou každý na netu každý omýlá dokola.

OmÝlá je fakt pěkný slovo :) VIpovÝdá to o tom, že společnost, která ty stránky "spustila" nechtěla věnovat 1000 Kč za jazykovou kontrolu svých stránek :)
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG Obrázek
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG Obrázek
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od mzprx »

Kedy mi konecne niekto vysvetli, ako dochadza pri chiptuningu k sucasnem zvyseniu vykonu a znizeniu spotreby, cize k zvyseniu ucinnosti spalovacieho motora. Aspon nech to niekto skusi.....
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od Joztar »

podla mna je to tiez hlupost ... hlavne teda u benzinu ... ale vlastne ani u dizlu by som nepovedal ze sa spotreba znizi ... max ostane rovnaka ale napr turbo sa bude viac opotrebavat. tiez som o tom rozmyslal ze dam orlika spravit na 200koni ale ... v podstate naco ? tych 163 mi v pohode staci na pohodlne obiehanie je to postacujuce ... a pri cene co by ma to stalo to radsej kupim dajaky stresny box .. ten vyuzijem asi lepsie :D
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Tuning & Styling“