Stránka 1 z 2

Vybitá batéria

Napsal: pon čer 25, 2012 23:03
od Legansky
Zdravím páni vyskytol sa ďalší problém štvrtok som išiel na chatu ráno naštartujem auto všetko v pohodičke prejdem cca 500m zastavím auto vypol som motor naložil som veci do auta a kamarátovi som povedal aby mi preparkoval auto no sadol si tam isiel naštartovať a nič tak som zbehol ku autu že to skusim sadol som si otočím klučikom ikonky svietili jak som startoval vypli sa ikonky tak že odišla baterka tak som tam hodil druhú auto naštartovalo došiel som na chatu cesta 220 km auto stálo 3 dni o 2 dni státia som skusil či ide naštartovať a spravilo to isté zhasli ikonky tak som štartoval cez štartovacie káble dorazil som domov potom na druhy den som skusal startovat zase nejšlo tak neviem kde je chyba či v baterke alebo mi ju nejako vybíja prebija kostra a ju vybije naozaj neviem zajtra dostanem uplne novú baterku tak to tam skusim dať a skusim na další den naštartovať či to pôjde ked nie tak musím hladať niekde problém :cry: najviac čo ma štve že dve baterky a toto robia takže preto mi to moc nesedí že to bude chyba baterky :-/

Re: Vybitá batéria

Napsal: úte čer 26, 2012 00:26
od conpet
je potřeba změřit odběr z baterie při vypnutém klíčku. Zkontroluj světlo v kufru.

Re: Vybitá batéria

Napsal: čtv led 03, 2013 22:41
od john
Cez sviatky som toho vela nenajazdil a včera som sadol do Leganzy a bateria vybitá, tak som ju naštartoval cez káble, hodil bateriu /mimochodom je ročná/ na nabijačku a začal som som postupne odpájat elektriku a hladat chybu čo spôsobuje vybíjanie , celkom najprv som skontroloval alternátor či náhodou nie je vtahu dioda , výsledok je že najväčší neustály odber má LPG ktoré je priamo napajané od batérie /neviem ako to máte ostatný zapojene či to môžem dat cez spinačku alebo to musí byt napriamo ako doteraz? môžte niekto poradit mám tam Lovato / druhým neustálym žráčom prúdu je elektrická anténa ktorá je priamo napájaná zrejme asi kvôli dotahovanu ale aj tak to prerobím cez spínačku , ešte sú tam digitálne hodinky napajané napriamo a imobilizér+alarm ale tie majú minimalny odber.

Re: Vybitá batéria

Napsal: sob led 05, 2013 12:26
od palikx
lpg muze byt urcite pres klicek dokonce musi ale zalezi co presne je naprimo.
a antena bude nejspis poskozena jelikoz po dojeti v ni cvakne a odpoji rele a nema odber.

Re: Vybitá batéria

Napsal: sob led 05, 2013 13:22
od john
ked vyberiem poistku ktorá je od baterky na kábloch tahaná k LPG tak má nulový odber, to iste platí aj pri anténe,

Re: Vybitá batéria

Napsal: pon led 07, 2013 09:25
od Slam
Já bych se tady s dovolením ohledně autobaterie zeptal, resp. ujistil...

Když je venku mráz (Leganzu stojí venku) asi tak 14 dní, je normálním, že mi poklesne síla baterie tak, že pak startér ani neprotočí? Po nabití vše funguje OK. Když auto stojí cca týden (resp. teď zrovna už moc nemrzne), tak Lega nastartuje na drcnutí.

Je to přirozený jev nebo to znamená odcházející autobaterii?

Mám už totiž obavy, protože autobaterii jsem ještě neměnil, je tam tedy už rovných 6 let a je to tuctová Starline 55Ah. Nabíjel jsem ji letos v zimě poprvé, před 14 dny podruhé, protože Leganzou skoro nejezdíme (tak 1x za 14 dní na výlet). Když jsem ještě loni jezdil Legou prakticky denně, problémy nebyly žádné ani v tuhých mrazech.

Vybitá batéria

Napsal: pon led 07, 2013 09:37
od celtikus
Je to skoro zazrak, ze ti Starline vydrzela tak dlouho. Trochu jsem do baterii delal a vetsinou lidem nevydrzela ani 3 roky.
Ze mraz snizuje kapacitu je bezna vec, ale podle tveho popisu uz to je moc a odchazi do vecnych lovist.
Jeste zkontroluj, jestli nepotrebuje dolit ( i kdyz je udajne bezudrzbova, voda se stejne odparuje)

Re: Vybitá batéria

Napsal: pon led 07, 2013 09:57
od tomask
Na tvém místě bych už baterii vyměnil, jinak budeš baterii nabíjet každou chvíly pokud nejezdíš často.

Re: Vybitá batéria

Napsal: pon led 07, 2013 11:28
od Slam
Díky za odpovědi. -i

@celtikus: Moje Starline bezúdržbová asi nebude, když má nahoře ty šroubovatelné špunty. Elektrolyt jsem samozřejmě kontroloval při obou nabíjeních, poprvé byla v prvním článku nepatrně nižší hladina, ostatní nebylo třeba vůbec dolévat, při druhém dobíjení žádný úbytek nezaznamenán.

@tomask: Psychicky se už na to připravuji, pokud se bude baterka vybíjet, i když bude nad bodem mrazu. Teď jsem se rozhlížel a předběžně bych zvolil:

VARTA SILVER dynamic D39 63Ah L+ (610A), kterou pro Leganzu doporučuje i Varta (i když v pravostranném provedení, což by do minimálně mé Leganzy nešlo normálně připojit!).

http://www.varta-automotive.cz/index.ph ... 4010613162

Nikde na Vartu žádná kritika, spíš naopak, akorát jsem někde zahlédl, že tyhle na bázi stříbra jsou vhodné spíš pro novější auta s vyšším nabíjecím proudem, tak nevím, jestli je i pro Leganzu ideální? :?

Vybitá batéria

Napsal: pon led 07, 2013 13:44
od celtikus
Jestli s tim jezdis jednou za 14 dni, necpal bych tam drahou silverku, spis levnejsi radu od Varty ci Bannera (power bull) - vyborny pomer cena/vykon

Re: Vybitá batéria

Napsal: pon led 07, 2013 18:20
od john
To že ti baterka vydržala 6 rokov tak to ti závidím , ja mám jednoročnu Vartu predtým som tam mal Bannera tá odišla tesne po záruke a jazdím každý deň, pravidelne dobíjam, aj tak som po pár dňoch státia Leganzu nenatočil , no pevne verím že teraz po premeraní odberu a oprave to už bude ok , Legina mala nonstop odber vyše 1200 mA , len samotné LPG malo najviac 600 mA, 300mA má relátko na elektrickej anténe, zvyšok sú alarm , hodinky,radio atd.

Re: Vybitá batéria

Napsal: úte led 08, 2013 12:53
od Slam
celtikus píše:Jestli s tim jezdis jednou za 14 dni, necpal bych tam drahou silverku, spis levnejsi radu od Varty ci Bannera (power bull) - vyborny pomer cena/vykon
To je rozumný postřeh, ale nižší BLUE dynamic se zhruba stejným startovacím proudem (630A vs 610A) a levostranným provedením je o 31 Kč dražší, o 2cm delší a o 3 cm vyšší. ;)

Re: Vybitá batéria

Napsal: pát led 18, 2013 14:55
od Petr S.
Slam píše:Díky za odpovědi. -i

@celtikus: Moje Starline bezúdržbová asi nebude, když má nahoře ty šroubovatelné špunty. Elektrolyt jsem samozřejmě kontroloval při obou nabíjeních, poprvé byla v prvním článku nepatrně nižší hladina, ostatní nebylo třeba vůbec dolévat, při druhém dobíjení žádný úbytek nezaznamenán.

@tomask: Psychicky se už na to připravuji, pokud se bude baterka vybíjet, i když bude nad bodem mrazu. Teď jsem se rozhlížel a předběžně bych zvolil:

VARTA SILVER dynamic D39 63Ah L+ (610A), kterou pro Leganzu doporučuje i Varta (i když v pravostranném provedení, což by do minimálně mé Leganzy nešlo normálně připojit!).

http://www.varta-automotive.cz/index.ph ... 4010613162

Nikde na Vartu žádná kritika, spíš naopak, akorát jsem někde zahlédl, že tyhle na bázi stříbra jsou vhodné spíš pro novější auta s vyšším nabíjecím proudem, tak nevím, jestli je i pro Leganzu ideální? :?
Dělá se i v levostraném provedení,já mam tu samou v Leganze.

Re: Vybitá batéria

Napsal: sob led 19, 2013 09:05
od Patrick
Já bych doporučil autobaterii Banner Uni Bull...mám s ní vyníkající zkušenosti - první mi vydržela také 6 let a ted mám druhou druhým rokem a jsem spokojen. Je to levostranná přimo do Legy. http://www.baterieonline.cz/baterieonli ... L-12V-69Ah

Re: Vybitá batéria

Napsal: sob led 19, 2013 09:15
od Skodovak
Záleží odkud jsi. Já koupil v Kolíně (myslím, že pan Čábela) takovou tu levnější Vartu (prý je kupují od Varty, která je dává bez polepů, a lepí si tam vlastní) do Škodovky, a naprostá spokojenost. Není drahá, ale je to Varta.
Jinak v Matizoji měl minulý majitel baterku 11 let!!! 11 let vydržela! Ale s nadměrnou péčí (v zimě do tepla, atd). :mrgreen: