Stránka 1 z 2

110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 19:09
od Pajin
Ahoj zakládám tohle téma s důvodu mé zvědavosti na tento nový motor a převodovku, prosím vás kteří máte možnost srovnat tyto motory a převodovky o vaše připomínky a postřehy. představte si, že máte Cruze s 110 kW a peti kvaltem a výbavou LTZ a pak mít možnost přejít na 120 kW a šesti kvalt o dvě skupiny výbavy nižší do čeho by jste šli?
Stojí za to přijít o lepší výbavu, ale mít ten šestikvalt? Děkuji

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 19:21
od FoXo
Ja by som asi nechal 5 :)
Vybava je vybava :) 6 prinesie co ? Mensiu spootrebu a tichsi motor?

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 19:44
od Pajin
co přinese právě nevím nemám možnost tohle zatím zjistit.Dohady si nechám pro sebe;)

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 19:54
od Tsoenami
paja truhlik píše:co přinese právě nevím nemám možnost tohle zatím zjistit.Dohady si nechám pro sebe;)
Muj názor je 6 je lepší než 5 a 120kw než 110kw a výbava se dá doladit ale záleží jak to kdo cítí :PP:

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 19:55
od smire666
Podľa toho, koľko a kde sa plánuje jazdiť...

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 20:04
od Tsoenami
smire666 píše:Podľa toho, koľko a kde sa plánuje jazdiť...
Přesně -i

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 20:09
od smire666
Tsoenami píše:
smire666 píše:Podľa toho, koľko a kde sa plánuje jazdiť...
Přesně -i
...ešte by som upresnil a síce KADIAĽ sa plánuje jazdiť.....

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 20:32
od lomngi
ja osobne keď že 80% jazdím diaľnicu a zbytok mesto určite by som bral 6rýchlosť.aj 110kw motorom bez výbavy. Výbavu urobím akú chcem.

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 20:37
od Pajin
jezdit no jezdi se přeci všude :D D1,D2 okresky a tak různě od ledna jsem najezdil 8000 km.
trošku mě odrazuje to že to nemá automatickou klimu,automatické denní svícení,a jeto jen šedá metalíza modrá morocan je hold něco jiného a auto klima a auto svíceni asi to kašlu.. i když ten kvalt navíc no je to dilema lidi 120 kW mě ani tak netrápí to je stejně udělané tím že čiply jednotku ve fabrice. a to si můžu udělat taky a taky udělám 6 kvalt třeba někde seženu :D

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 20:43
od lomngi
6 kvalt dorobit je o 100% drahšie dorobit ako áut. klímu alebo denné svietenie. 6rýchlosť je určená na udržiavanie rýchlosti,a otáčky motora pri plynulej jazde po dialnici. A tým pádom zníženie spotreby.

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 20:44
od smire666
Dorobiť 6 kvalt myslíš ako kúpiť celú prevodovku, však? ;)

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 20:51
od Pajin
jasně sem tam se naskytne něco s bouraček. pak jde jen oto přehodit kus za kus nebude to moc jine nez 5 kvalt konstrucne.

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 20:54
od lomngi
to Neni len kus za kus. záleží od uchytných otvorov na motore, vymena kulise rád.páky,tiahla,a plus nastavenie.a ešte silenblok

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 21:05
od Pajin
jj plus tyhle maličkosti. :lol:

Re: 110 kW 5 kvaltů vs 120kw 6 kvaltů

Napsal: úte dub 10, 2012 21:21
od ondish
Ja som sa previezol v oboch a zdalo sa mi, ze 6 ma trochu lepsie sprevodovanie a motor lepsiu kulturu. Rozmyslal som aj nad ltz, finacne by ma to nepolozilo, ale v konecnom dosledku to vyhrala LT+ 120kW. Rocny najazd mam cca 30tkm a jazdim z 90% dialnicu. Za prvych 4 tisic km sa mi dlhodoby priemer spotreby drzi okolo 5.3l, ale je to sposobene mojim charakterom jazdy (dialnica).

Z LTZ som nechel 17ky kolesa => D1 je D1 :) Od navi ma odhovoril vyrobca. S dazdovym sensorom mam zle skusenosti z drahsich (firemnych) aut pri miernom mrholeni. Automaticku klimu by som bral, ale vacsinou si nastavujem manual aj tam, kde je automat. Trosku ma mrzelo, ze LTZ o kus lepsie vyzera (chromove listy, interier), ale za to mi v konecnom dosledku 1000e nestalo + fakt, ze by som na nu musel cakat 3 mesiace.

Samozrejme, ide o tu o osobne preferencie, viac je vzdy lepsie. Ale auto je pre mna v prvom rade na jazdenie, preto by som volil lepsie motoricke vlastnosti pred vybavou.