Stránka 1 z 1
Vlhkost ve světlometu
Napsal: úte led 17, 2012 14:14
od Slam
Ach jo, není to tak dávno, co jsem si před někým liboval, jak mám vnitřek světlometů stále bez jediné kapičky a samozřejmě tento týden najednou zírám, jak se mi z ničeho nic začal rosit (a to značně!) pravý světlomet – viz foto.

Co s tím mám/můžu dělat a hlavně co se to přihodilo, protože se světlometem jsem vůbec nic nedělal (dokonce ani kapotu mezitím nezvedl ani jednou)?

Re: Vlhkost ve světlometu
Napsal: úte led 17, 2012 14:23
od paul08
Mas tam taku fajočku z ciernej gumy,možno to mas upchate,ked nie tak sa tam dostava vela vlhhosti cez to lepenie svetlometu,bude asi uz prasknute,netesní.
Re: Vlhkost ve světlometu
Napsal: úte led 17, 2012 19:33
od HusarJan
To je choroba všetkých svetiel

niekedy sa to stáva aj na nových autách

mne sa stalo to isté tak som sa nasral a povzberal som všetky dekle zo svetiel a je pokoj

Re: Vlhkost ve světlometu
Napsal: pát led 20, 2012 11:27
od Slam
Dík za tip, na jaře na to hned mrknu.
Re: Vlhkost ve světlometu
Napsal: pát led 20, 2012 11:33
od conpet
Když ho zezadu otevřeš, tak se do něj bude prášit, to je jasný

Podle fotky je to docela dost, to tam muselo přímo natýct

Re: Vlhkost ve světlometu
Napsal: úte led 24, 2012 18:26
od john
Mne sa to stavalo často ked so umyval na linke , bolo to dost zarosené tak som dal zozadu dekliky dole a zachvilu sa to presušilo.
Re: Vlhkost ve světlometu
Napsal: úte led 24, 2012 18:44
od HusarJan
Všetko je o tom ,že sa svieti aj cez den a hlavne obyčaj.hal. Xenony sú na tom lepšie lebo té neprodukujú tolko tepla sú tam male otvori ktoré to nestíhaju odparit

Sú ešte možnosti že svietit dennými alebo dat tam xen.alebo vybrat jeden dekel zo svetla

a ešte ak ani to nie treba do svetla navrtat zo spodu nenápadnú dieru

a bude to ešte horšie ,lebo tá klíma na zemeguli neni nič moc
