výmena spojky - radenie 2. rýchlosti - chladiaca kvapalina
Napsal: ned lis 13, 2011 12:37
Ahojte,
je to zaujímavé,
ale po výmene spojky + ložiska zotrvačníka sa mi zlepšilo radenie 2. rýchlostného stupňa o cca 30%.

Pozn. k výmene spojky:
za zotrvačníkom je na bloku motora obdĺžniková záslepka za ktorou je chladiaca kvapalina.
Pod ňou je len papierové tesnenie a už mi mierne tieklo.
N šrúbach záslepky isto strhnete zárezy - nezľaknite sa, odfrézujete boky a potom ich uvoľníte.
V šrúbkárni kúpite nové, môžu byť aj so šesťhranou hlavou - nebudú sa dotýkať zotrvačníka.
Neváhajte to tesnenie vymeniť pri výmene spojky,
ako tesnenie môžete použiť tesnenie na olejové vane (Soudal - GASKETSEAL SILIKONOVÝ HERMETIK ČERVENÝ)
Predpokladám že je to trošku tečie všetkým čo majú cca 100 000 km.
Stále som mal pocit, že mi trochu niekde uniká chladiaca kvapalina.

je to zaujímavé,
ale po výmene spojky + ložiska zotrvačníka sa mi zlepšilo radenie 2. rýchlostného stupňa o cca 30%.

Pozn. k výmene spojky:
za zotrvačníkom je na bloku motora obdĺžniková záslepka za ktorou je chladiaca kvapalina.
Pod ňou je len papierové tesnenie a už mi mierne tieklo.
N šrúbach záslepky isto strhnete zárezy - nezľaknite sa, odfrézujete boky a potom ich uvoľníte.
V šrúbkárni kúpite nové, môžu byť aj so šesťhranou hlavou - nebudú sa dotýkať zotrvačníka.
Neváhajte to tesnenie vymeniť pri výmene spojky,
ako tesnenie môžete použiť tesnenie na olejové vane (Soudal - GASKETSEAL SILIKONOVÝ HERMETIK ČERVENÝ)
Predpokladám že je to trošku tečie všetkým čo majú cca 100 000 km.
Stále som mal pocit, že mi trochu niekde uniká chladiaca kvapalina.

