Stránka 1 z 1

Euro NCAP

Napsal: stř srp 24, 2011 12:51
od lubof
Tak uz stihli rozbit aj Orlando. Ako sa dalo ocakavat, dostalo 5 hviezdiciek... http://www.euroncap.com/latest.aspx

Re: Euro NCAP

Napsal: stř srp 24, 2011 13:14
od Hamin

Re: Euro NCAP

Napsal: stř srp 24, 2011 13:14
od Hamin
a dopadlo to prej dobře :lol: -i

Re: Euro NCAP

Napsal: čtv srp 25, 2011 16:09
od lubof
Az na to, ze tu sa bavime o Orlande a na obrazku je Aveo... ;-)
Beriem spat, je tam aj Orlando... :-)

Re: Euro NCAP

Napsal: pon srp 29, 2011 17:32
od Sajner

Re: Euro NCAP

Napsal: ned zář 11, 2011 23:31
od Sajner
je zaujimave, ze v spominanom clanku na www.auto.cz si z 10 aut, ktore boli testovane, vybrali prave orlando, ktore je v ochrane chodcov spomedzi tychto vozidiel na 5. pozicii..... - cize 5 inych je na tom horsie a ostatne 4 iba o maly kusok lepsie.

Re: Euro NCAP

Napsal: čtv zář 15, 2011 18:28
od Khaot
Obecně k testům bezpečnosti:
Mě přijde s podivem kombinovat témata jako ochrana chodců s bezpečností vozidla. Zajímá mě bezpečnost pasažéra a ta s bezpečností chodce nemá nic společného. Navíc tam platí jasné pravidla - vyšší auto, nižší ochrana.
Dále hodnotit vybavení jako omezovat otáček....nerozumím tomu, k čemu je to dobré. Mít auto s omezovačem na 130, tak ho nekoupím a jestli je omezovat u 180 nebo 205 je už celkem jedno. Nebo je nějaký rozdíl mezi omezovat 180 a žádný omezovač? Kde je ta správná rychlost pro omezovat? Jak to souvisí s bezpečností...nerozumím.

Co by mohli hodnotit, zvlášť u 7 místných MPV je bezpečnosti v 3. řadě sedadel, ochrana při nárazu ze zadu, nejenom bezpečnost páteře, která souvisí s nastavením sedadla a posedem. Nedělám si velké iluze, spíše jen ze zajímavosti.