Stránka 1 z 3
					
				žlutá kontrolka motoru
				Napsal: čtv čer 16, 2011 17:45
				od 18lukin18
				Pánové a dámy,jsem si vědom že se určo na to někdo už asik ptal ale já potřebuji urgentně pomoci,moje šikovná maminka projela se Sparkem docela asik hlubokou kaluž a někde se to asi dostalo do motoru,protože se rozsvítila žlutá kontrolka a motor začal cukat,prosím Vás všechny o radu co stím,auto není už není v záruce,takže potřebuji i vědět jestli se do toho může sednout a odjet na dílnu a zkontrolovat diagnosticky.Předem děkuji za Vaše rychlé odpovědi
			 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: ned čer 26, 2011 20:18
				od Luking
				cuká motor stále ? nebo po projetí to jede normálně ? jestli je vše v pořádku tak se pouze kontrolka zruší přes diagnostiku, takovou maličkost by mohli udělat zdarma .
			 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: ned čer 26, 2011 20:27
				od 18lukin18
				motor stále cuká,kontrolka zhasla druhý den sama v pátek jsem objednaný do servisu,tak uvidíme co to odneslo
			 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: pon říj 17, 2011 17:10
				od olawson
				Dobry den. Mam tez problem se zlutou kontrolkou moturu. Jak je motor studeny tak hodne cuka ze se nemuzu ani royzjet ale jak se zahreje tak uz to je lepsi ale furt to sem tam cukne a kontrolka nekdy zhasne a pak se zase rosviti. tak se chci zaptat v cem byl problem.
			 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: pát říj 21, 2011 11:21
				od st_Andy
				u jednoho hrnce to nedopaluje zrejme
			 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: pát říj 21, 2011 17:17
				od olawson
				Tak ze civka?
			 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: ned říj 23, 2011 13:55
				od st_Andy
				chtelo by to napichnout na diag at se vi ktery hrnec strajkuje, nebo si pred tim doma prejit kabely jestli ti nezateklo, at zbytecne nemenis co ani neni treba
			 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: pon říj 31, 2011 20:20
				od olawson
				Tak dneska sem byl v servisu. Na diagnostiku to ani nenapojil ale sundal vicko na olej na viku motoru a pry mam ventili zanesene carbonem tak to musi rozebrat a vycistit. Tak sem zvedavi.
			 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: úte lis 01, 2011 17:35
				od st_Andy
				tak at ti tam hlavne pak nenalejou Castrol, to je hodne spolehlivej "karbonizer"   
 
 
 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: ned pro 11, 2011 18:38
				od Luking
				olawson píše:Tak dneska sem byl v servisu. Na diagnostiku to ani nenapojil ale sundal vicko na olej na viku motoru a pry mam ventili zanesene carbonem tak to musi rozebrat a vycistit. Tak sem zvedavi.
u sparka sranda na 2dny , čistit hlavu ..
 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: úte srp 28, 2012 08:03
				od BaronVonCzech
				Mám stejný problém najeto jen 40 tis v záruce a nejede jak má. Za studena se na 2 stupeň  rozkucká a rosvítí se kontrolka. Po zahrátí cuká při 2500 otáčkách až do 3000 tis a netáhne. Pak začne táhnout. Ale spotřeba vzrostla na 7 litrů. V autorizivaném servisu tvrdí, že necuká a že je to normální, že táhne až ve 3000 tis. Když svítí kontrolka zývady na diagnostice ji jen zhasli a  závadu prý nenašli. "Co by jste chtěl s obsahem 0,8 ?" Tvrdím že 3000 je doporučená rychlost na 5 stupeň je  to 90 km/h na 4 stupeň 70 km/h na 3 stupeň 50 km/h a on mi tvrdá že mám podřadit!!! copak při 50 mám jet na dvojku?? A co ta spotřeba kde je těch 5,2 l ?? "To nesmíte všemu věřit co píšou!!!" Fak mě serou teda. Člověk platí leasing jak blbej, záruka končí reklamuju to 2 roky a nic!!!  

 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: úte srp 28, 2012 08:30
				od lomngi
				pošli ich do prdele Otravuj vymen servis a daj ho spraviť. Otravuj a Otravuj a Otravuj ,kým je v záruke..
			 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: úte srp 28, 2012 09:07
				od rastom1556
				Tak ako píše lomngi. Otravovať servis a nedať pokoj. Ja som volal pravidelne, chodil som do servisu ako na hodiny klavíra a stále sa závada objavovala. Samozrejme servis všetko máte vporiadku. Po 3 návšteve som prestal tlačiť na servis a začal som volať do Prahy na GM. Škaredo som im vynadal aby presne vedeli ako sa cítim. Pri každej závade som volal do GM.
V servise, že prečo im to robím. (komunikácia, kedy pristaviť vozidlo, čo sa bude robiť, je opravene, a pod. všetko len cez GM v servise skoro ani slovo z mojej strany). Moja odpoveď bola a prečo to robíte vy mne, je to len reakcia na Vašu prácu.
Nakoniec mi v GM odporučili servis MGM Topoľčany. Super servis, prístup, závada odstránená, takto majú pracovať profesionáli. Servisné prehliadky dávam robiť tam.
			 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: úte bře 26, 2013 10:39
				od Perner
				Mě cukal Spark 0,8 z r. 2009, většinou za studena a někdy svítila "žlutá kontrolka motoru". Dva různí mechanici po diagnostice řekli, že to je řídící jednotka zapalování (trojitá cívka), jelikož kabely i svíčky jsem preventivně vyměnil. Například prý mikroskopické trhlinky v zalitém dnu cívky, kam se dostává vzdušná vlhkost a cívka probíjí na kostru. Cívku jsem 24 hodin sušil na topení a pak jsem dno cívky zalil "Resistinem ML" a natřel i okraje cívky i okolo konektoru a nechal zaschnout. Už 14 dní necukám, uvidím, jak dlouho to vydrží. Cívka stojí 5000,-Kč.
			 
			
					
				Re: žlutá kontrolka motoru
				Napsal: pon dub 08, 2013 15:51
				od st_Andy
				Perner píše:Mě cukal Spark 0,8 z r. 2009, většinou za studena a někdy svítila "žlutá kontrolka motoru". Dva různí mechanici po diagnostice řekli, že to je řídící jednotka zapalování (trojitá cívka), jelikož kabely i svíčky jsem preventivně vyměnil. Například prý mikroskopické trhlinky v zalitém dnu cívky, kam se dostává vzdušná vlhkost a cívka probíjí na kostru. Cívku jsem 24 hodin sušil na topení a pak jsem dno cívky zalil "Resistinem ML" a natřel i okraje cívky i okolo konektoru a nechal zaschnout. Už 14 dní necukám, uvidím, jak dlouho to vydrží. Cívka stojí 5000,-Kč.
docela slusnej navod  
 
  
 za studena pri prudkem rozjezdu si taky obcas cuknu, ale zatim myslim ze je to jenom prechlastanim, bo s tim neumim jezdit klobouka  

 ale ty zimni volnobezni otacky si taky umim predstavit i plynulejsi a to jsem v 60tis. jiz po svickach i kabelech  
