výkon UP

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Vili.s
Příspěvky: 23
Registrován: pát lis 26, 2010 00:04

výkon UP

Příspěvek od Vili.s »

Ahoj kluci, jsem tu novej. zacatkem roku dostanu od pritele moji mami Daewoo Tico. Zprvu jsem si rikal, ze je to snad vtip v tom jezdit, ale pak jsem ho mel tyden v praze a opravdu jsem si ho oblibil! je s nim sranda a vsede se vejde... nicmene mam nemoc a to takovou, ze co se mi dostane do ruky, u toho se snazim upravit performance :-D jsem spis prez turbomotory, s astmatickejma karburatorovejma motorama moc zkusenosti nemam a jde mi jen o par koniku navrch, pro lehke zlepseni dynamiky...rekneme o 10-15 koni :-) uprava vyfuku a sani je samozrejmost, ale nekde jsem tu cetl, ze staci jeste poladit origo karburator misto nahrazeni jinym a jede to hned lip? chtel jsem se zeptat, jak presne poladit ten karbec, pokud pretryskovat tak naky konkretni hodnoty...nebo je-li lepsi dat jinej karbec, tak z ceho, aby to ten motor skousnul :-D dekuji mnohokrat a pokud na to odpovidate kazdy tyden, tak se omlouvam, ale nic moc vycerpavajiciho jsem nenasel
Reklama
 

Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: výkon UP

Příspěvek od Ondras »

Za cenu přidání 10-15 koní do Tica máš opravdové auto s trojnásobným výkonem. Uvaž sám, zdali je to rozumné...
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Woyta
Příspěvky: 332
Registrován: sob říj 13, 2007 23:08
Bydliště: Hořice

Re: výkon UP

Příspěvek od Woyta »

Po vymene par drobnosti (filtr, vyfuk, ..) a serizeni tahne Tico pekne. A umi plyvat i plameny.
A spotreba pujde nahoru. Kdyz chces od atmo vykon, tak motor musis nakrmit.
Ale aby jsi ten vykon vyuzil, tak by bylo dobre investovat, do gum, podvozku a brzd.
Tico ma velkou nerest. A tou je lehka uskakujici pr... , teda zadni cast vozu.
Reseni je zatizit a jsi tam kde jsi byl. Fitty tam vozi audio drazsi nez parkoviste Tictacu. :)
Kdyz sectes naklady, tak urcite to nebude pekne cislo.
Pokud nejses blazen jako Fitty tak si poridis na hrani nejaky lepsi zaklad.

Pripadne na jare nam na silnice vyjede oturbenej Tictac. Jsem na nej zvedavej.

Me zaparkoval pred domem Nissan 200SX S13. Ten uz v serii nabizi podstatne jine svezeni. :)
Intel E7200 @3,8ghz, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative SB Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Logitech MX518, Logitech G25, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
Vili.s
Příspěvky: 23
Registrován: pát lis 26, 2010 00:04

Re: výkon UP

Příspěvek od Vili.s »

jj, na blbnuti si stavim v garazi Uno turbo na hobby rallye, jen jsem chtel aby tictac byl trochu mrstnejsi :-)
Mirin
Příspěvky: 72
Registrován: pát led 23, 2009 22:28
Bydliště: Rumunsko

Re: výkon UP

Příspěvek od Mirin »

Tak to si uprav Subaru Vivio,to je v podstatě Tico 4x4 0,66 turbo
Dá se těžko sehnat,snad v Německu ale bude to stát za to.
http://www.subarumb.cz/products/subaru-vivio-turbo/
Daewoo Tico 0.8 + Mazda Premacy 1.8 - supr auta!!!
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: výkon UP

Příspěvek od JRD McLAREN »

Onrasi tie tvoje zvody urobili na Matizkovi hodne..

Villi.s pokial xesh tomu nahnat nejake kone, a skoro zadarmo..
tak uprav kanaly v hlave, zlicuj potrubia, sprav naporove sanie...
http://195.28.90.58/dohc/Matiz-Rado/
proste dostan do toho motoru co najviac cerstveho vzduchu..
ale bacha, ojnice si lubia sem tam zalietat...

..
a keby si xel Turbo, tak vysavac z 1.4TDI by bolo to co by si potreboval...(alebo aj 1.9tdi)
pri karbeci ECU riesit nemosish, a vysavacov je na vrakacoch plno...

Tip na swap = Suzuki
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: výkon UP

Příspěvek od Ondras »

JJ, moje svody byly pocítit, ale 10-15HP to určitě nepřidalo. Taky to byla jiná doba, dneska bych to nedělal. Ceny ojetin jsou někde naprosto jinde...
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Woyta
Příspěvky: 332
Registrován: sob říj 13, 2007 23:08
Bydliště: Hořice

Re: výkon UP

Příspěvek od Woyta »

Kdyz to auto milujes tak neni co resit. :)
Ja si koupil 16 let starou ojetinu. Ceka me vareni, GO motoru, GO spousty dalsich veci atd.
Ve finale bude celkova suma odpovidat nove Fabii nebo necemu lepsimu. :)
Intel E7200 @3,8ghz, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative SB Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Logitech MX518, Logitech G25, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: výkon UP

Příspěvek od JRD McLAREN »

Ondras píše:JJ, moje svody byly pocítit, ale 10-15HP to určitě nepřidalo. Taky to byla jiná doba, dneska bych to nedělal. Ceny ojetin jsou někde naprosto jinde...
no 15 urcite ne.... :mrgreen: -i
ale tych 5 mozno hej, a po tom "zalesteni kanalov" to vraj tiez trochu ozilo...
ibaze tazko povedat ci to nebol len placebo efekt zgeneralkovanej hlavy valcov....
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Odpovědět

Zpět na „TICO“