Stránka 1 z 3

korozia vyfuku

Napsal: ned dub 04, 2010 19:13
od Dusan19
Auto mam cca 10 mesiacov a najazdenych 11 500 km pri umyvani auta som si vsimol ze vyfuk je uz hrzdzavy.

Re: korozia vyfuku

Napsal: ned dub 04, 2010 19:19
od ladinek
jj to mám úplně to stejný,zima udělala svoje,na výfuk a jeho korozi se ale záruka nevztahuje,já plánuju ho natřít vypalovací stříbřenkou,aspoň trochu ;)

Re: korozia vyfuku

Napsal: ned dub 04, 2010 20:42
od Baryk
Mě se vždy vyplatilo před namontováním nového tlumiče výfuku a potrubí je nejméně 2x natřít naší vypalovací stříbřenkou. Někdo tomu říká nátěr útěchy, že je to na nic. Oproti jiným jsem měnil pak výfuk o cca 2 roky později. Dokonce dvakrát se mi stalo, že jsem tlumič musel měnit ne proto, že se v něm udělala díra, ale proto, že se uvnitř přepálily, či prorezly přepážky a proto začal být hlučný. Teď na novém avejku jsem ještě, než jsem začal jezdit taky natřel všechny díly výfuku touto stříbřenkou. Musel jsem sice ležet pod autem, moc dobrý přístup ke všem částem nebyl, ale měl jsem to připravený. Nemusel jsem nic čistit, odmašťovat.

Re: korozia vyfuku

Napsal: sob dub 17, 2010 20:51
od pik
Zrovna jsem výfuck dneska našmudlal po zimě vypalovací stříbřenkou,šmudlám to před zimou a poté co zima skončí(a nebo by měla skončit). Jasný, zevnitř to nejde.Zevnitř Becherovka. :D

Re: korozia vyfuku

Napsal: ned dub 18, 2010 06:21
od lomngi
Neviem či viete alebo nie ale mne jeden starý pán ktorý robil vo vysokej peci mi poradil aby som výfuk natrel vypaľovacou farbou striebornou 1 krát. A potom na to náter vodného skla a na to znovu strieborná. A potom to teplovzdušnou pištoľou trošku vypáliť. Robil som to aj na predošlom aute a môžem potvrdiť že to účinkuje a predĺži životnosť výfuku. Vodné sklo totiž zabráni aby farba praskala od tepla. Vodné sklo sa používa aj pri spájaní samotu pri vysokych teplotách

Re: korozia vyfuku

Napsal: ned dub 18, 2010 17:30
od FoXo
A co je to to vodne sklo ci ake to je a kde sa da zohnat :D

Re: korozia vyfuku

Napsal: ned dub 18, 2010 17:40
od ladinek
:D koupíš ho normálně v drogerii,používá se na konzervaci vajec a ve stavebnictví.Je normálně ve flašce 1l a je to průhledný :PP:

Re: korozia vyfuku

Napsal: ned dub 18, 2010 17:58
od FoXo
Fiha tak to som teda zase o nieco mudrejsi teeeeda :D

Re: korozia vyfuku

Napsal: čtv dub 22, 2010 17:51
od edie
Ty fotky jsou i jak z myho chevy.Hm co se da delat :( :(

Doufat ze to tak rychle neprorezne skrz :| :|

Re: korozia vyfuku

Napsal: čtv dub 22, 2010 18:02
od honza72
Chlapi, přidám reakci ještě i z mého předešlého auta - Kalose sedana. Tam jsem měl výfuk podobně "napaden" liškou, ale v pohodě, bez jediného zásahu, vydržel pět let imrvére každý den ježdění, jaro, léto, podzim, zima, +30°C, -20°C.. Prostě se to "zališkovalo" a pak už nic. Toť vše.

Re: korozia vyfuku

Napsal: ned dub 25, 2010 22:44
od lezgy
na vodne sklo posobi velmi zle kyselina resp kvapalina zo silnym obsahom vselijakej chemie resp nieco na styl mocovky alebo kysleho dazda
toto vie ucinok vodneho skla velmi rychlo porusit
overene vela krat
cize preto to vodne sklo este treba "upevnit" ako kolega hore pise
ja na vyfuky pouzivam cca 20rokov stary nater, neviem co to je, ale otec to davno davno dotiahol kdesi z nemecka.
vtedy sa to u nas zohnat nedalo
je to hnedej farby, taha sa to ako med a ked aj vekom odpadne, natrete zelezo je takmer neposkodene
dnes je uz halda pripravkov ale ten moj by som nemenil
akurat neviem ako sa to vola :))

Re: korozia vyfuku

Napsal: pon dub 26, 2010 10:02
od saamm
Můj názor – škoda práce a jakéhokoliv materiálu. Proč? Ve vnitř výfukového tlumiče je stejně vlhko :evil: . Z venkovní strany to ošetříš ale co vnitřek :?: ? Z tama to stejně sežere koroze :( . U dvoutaktu to bylo ošetřeno z vnitřku nespáleným olejem a z venku to mnělo nějaký efekt natřít ale u těchto aut?
-i Jedině to udělat z tenkostěnné nerezky a nemusíš to ani natírat. -i

Re: korozia vyfuku

Napsal: stř dub 28, 2010 15:24
od pik
Takže když vezmu korozi postupující z obou stran,tedy proti sobě a jednu stranu natřu? Tak mi ten výfuck asi vydrží dýl,že ju.Ale nesmím být línej si vlézt pod auto a našmudlat to.A to já nejsu.

Re: korozia vyfuku

Napsal: stř dub 28, 2010 15:31
od ladinek
:D no ale chce to natřít několik tenkých vrstev na sebe ne jednu silnou.Mají takový ty hodně smradlavý vypalovací stříbřenky ,ale ty se mě vždycky časem sloupali.Tak jsem na feldu zkusil disperzní /vodou ředitelou/ a ta k mýmu překvapení vydržela za všech nejdýl.Já se díval a mám už i pěkně rezavé i ten litinový svod z motoru a všechny ty šrouby,byla krutá zima asi :lol: Chce to ale obrousit a odmastit at to má smysl,ale za půl roku je to stejně rezavý znovu :o) mě u feldy se rozpadl zadní díl zevnitř a ucpal konec pak se natlakoval a rana jak z děla praskl ve sváru a byl z toho hotovej REMUS -i

Re: korozia vyfuku

Napsal: stř dub 28, 2010 19:55
od pik
ladinek: nevím jak kdo ale já mám s vodou ředitelnými barvami jenom špatné zkušenosti.Kamarádi lakýrníci jsou též toho názoru že pořádná barva musí smrdět. :D