SSPS

Chevrolet Lacetti (Daewoo Nubira 3)

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Dr. Taby
Příspěvky: 27
Registrován: sob dub 04, 2009 14:26

SSPS

Příspěvek od Dr. Taby »

Už párkát se mi stalo, že se mi rozsvítila kontrolka ssps, tak nevím, doufám, že tam není nějakej problém. Auto mělo od prvního rozsvícení i dvakrát diagnostiku a na nic se nepřišlo. Když vypnu motor, tak pak to zhasne a je to OK. Nemáte někdo tip, co všechno by to mohlo být?
Reklama
 

Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: SSPS

Příspěvek od mzprx »

posilovac riadenia ?
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Dr. Taby
Příspěvky: 27
Registrován: sob dub 04, 2009 14:26

Re: SSPS

Příspěvek od Dr. Taby »

Dík :) . To jsem si přečetl v příručce. Jde mi o to, jestli se posilovač obecně dá rozbít, nebo jestli to je spíš kontrolka nebo řj nebo tak něco.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: SSPS

Příspěvek od Krtek »

Předpokládam že kapaliny v posilovači máš asi dost co ? To by ale asi svítilo trvale kdyby jí bylo málo.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Dr. Taby
Příspěvky: 27
Registrován: sob dub 04, 2009 14:26

Re: SSPS

Příspěvek od Dr. Taby »

No už to nesvítí - tak uvidíme. Měnili mě nějakou kladku u serva - takový to větší kolo, tak jestli to nebylo tím. Uvidíme, co se bude dít.
jirkas
Příspěvky: 13
Registrován: ned dub 19, 2009 12:33

Re: SSPS

Příspěvek od jirkas »

Mně se kontrolka SSPS taky začala rozsvěcovat, vždycky po pár ujetých kilometrech a pak většinou svítila až do příštího vypnutí motoru. Podařilo se mi vadu předvést servisu Chevrolet a za pět stovek jsem měl verdikt: vadný řídící modul SSPS (cena okolo 7 tisíc). Naštěstí ho neměli skladem, tak přišla na řadu svépomoc. Výsledek: byl jen poškozený přívod cívky, která proudem z řídícího modulu SSPS omezuje přívod hydraulické kapaliny do posilovače při vyšších rychlostech. Průchodem proudu se poškozené místo zahřálo, zvětšil se celkový odpor a diagnostika řídícího modulu SSPS to rozpoznala a indikovala. Oprava poškozeného přívodu trvala deset minut, ale než jsem na to přišel... Zato mne hřálo ušetřených sedm tisíc.
Přílohy
chevrolet.PNG
chevrolet.PNG (71.35 KiB) Zobrazeno 2730 x
Lacetti 1,8 4dv/2005 LPG, předtím 150 tis. km v Esperu 1,8
Odpovědět

Zpět na „Lacetti (Nubira 3)“