Stránka 1 z 5
					
				LPG
				Napsal: pát zář 24, 2004 11:38
				od Jano
				Poradte mi kto ma skusenosti s LPG v Espere, ked mam problemy pri rozbehu. Do takych 3000 ot/min je velmi lenive a zacina tahat az v otackach, pritom na benzine slape v pohode. Viem ze ma mat nejaky pokles na vykone ale toto zase nie! Poradte....
			 
			
					
				
				Napsal: pát zář 24, 2004 14:11
				od T-PK
				Sorry kámo,ale jezdi jenom na benzín,no.. 

 Jestli chces auto an plyn,tak si kup stareho žigulíka nebo škodovku,ale ne Espero..  

 
			
					
				
				Napsal: sob zář 25, 2004 15:00
				od petrm
				Ale jo klidně i Espero tohle chce na kontrolu  u plynařů asi bude něco s membránama nebo bude třeba zanesenej směšovací ventil .  

 
			
					
				
				Napsal: pon zář 27, 2004 08:37
				od PavelZ
				Taky mi to pripomina spatne nastaveni podtlakoveho ventilu.
			 
			
					
				
				Napsal: pát říj 01, 2004 00:42
				od JaMaL
				Mozno by mu bolo treba iba pridat na zmesi....
			 
			
					
				Re: LPG
				Napsal: sob říj 02, 2004 00:58
				od RoSta
				Jano píše:Poradte mi kto ma skusenosti s LPG v Espere, ked mam problemy pri rozbehu. Do takych 3000 ot/min je velmi lenive a zacina tahat az v otackach, pritom na benzine slape v pohode. Viem ze ma mat nejaky pokles na vykone ale toto zase nie! Poradte....
Ja mám podobný problém, len nie až do 3000, choď si to dať nastaviť tam, kde Ti to robili. Ak si to už kúpil s LPG, tak si nájdi najbližšiu dieľňu na 
www.lpg.szm.sk
Rozdiel medzi jazdou na benzín a LPG je JASNÝ, jazdíme za polovicu a teda neokrádame SEBA ani rodinu a nepodporujeme do takej miery darmožráčov tam hore...
... a na BENZÍN môžem prepnúť kedykoľvek 

)
 
			
					
				
				Napsal: čtv úno 17, 2005 19:34
				od tulo
				Mne to od 1000 taha ako na benzin. Dokonca pri nejakych 2800 akoby zaplo nejake turbo a to vozitko normalne vystreli ako sip a taha az do 5000. S benzinom sa rozbieha plynule. Aku mas spotrebu plynu? Ja mam priemer nejakych 8L tak som spekuloval ci to nepriskrtit na mensiu spotrebu lebo vela cestujem.
			 
			
					
				
				Napsal: pát úno 18, 2005 12:04
				od Sato
				Na LPG by som chcel dat aj ja svoje auto. Len nemam nasetrene love.  

 
			
					
				
				Napsal: čtv úno 24, 2005 16:32
				od tulo
				Ak ti mam povedat pravdu, keby som svojho korejca nekupil s LPG tak by som do LPG urcite neinvestoval. Aj ked je este cena plynu nizsia ako benzinu , je vyssia spotreba a ten rozdiel v cene neni taky velky aby sa ti ta investicia vratila pred ...(ani espero neni vecne).   

 
			
					
				
				Napsal: čtv úno 24, 2005 16:39
				od palladin
				Presne tak tulo ako vravis....
			 
			
					
				
				Napsal: pát úno 25, 2005 15:11
				od kazo
				Tak to mate pravdu, prvotna investicia je dost velka.... a navratnost je pomala ak nejazdis viac ako 30-40 tis. km/rok. Ale ked to uz mas namontovane tak to treba vyuzivat...
			 
			
					
				
				Napsal: pát úno 25, 2005 17:30
				od Krtek
				pokud najedeš na současnej systém 60 tis km (klidně za 10 let) tak máš 5tisíc v kapse. Takže kdo chce auto třeba na 3 roky a najede 25 za rok tak se u to ještě docela vyplatí. A kdo plánuje auto na doživotí tak určitě jo !
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 09, 2005 15:22
				od Damek
				Najlepšie riešenie je cng, jediná vada je, že na Slovensku ho nie je kde okrem veľkých miest načerpať
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 09, 2005 21:22
				od Krtek
				Ciernygepard píše:Najlepšie riešenie je cng, jediná vada je, že na Slovensku ho nie je kde okrem veľkých miest načerpať
 
Bych moc neřek. Palba za přestavbu jako kráva, dojezd snad už celejch 200 km a už máme snad 4 čerpačky bv republice  

 
			
					
				
				Napsal: sob dub 09, 2005 20:33
				od RoSta
				Ciernygepard píše:Najlepšie riešenie je cng, jediná vada je, že na Slovensku ho nie je kde okrem veľkých miest načerpať
CNG? Si to už niekedy videl? Na osobáku? Ja hej...
Technické riešenie lepšie ako LPG, ale tie "bomby" pod podlahou, no strach a to bolo fabrické riešenie (Fiat Multipla)... Myslím, že upraviť Espero na CNG tak, aby sa to oplatilo (hlavne dojazd) je asi iba fantazírovanie... Rozmery nádrží sú fakt šialené a prestavba by musela byť individuálna a to sú už trochu iné prachy a Espero nieje večné, aby sa to oplatilo, iba že tak pre taxi, ale užitočná hmotnosť je okolo 500 kg a keď odrátaš hmotnosť CNG, tak to je akurát tak pre jedného pasažiera...
No, ale mohol by ich voziť v prívese, ale to sa tuším tiež nesmie...
Takže LPG je z tohoto pohľadu lepšie... hlavne ak tie ceny benzínu ešte pôjdu hore...
Mňa to stálo 23 000,-Sk, do 1,5 roka by sa mi to malo splatiť, ak budem teda jazdiť ako do teraz...
Niet čo riešiť...