Stránka 1 z 1

SPARK - koroze

Napsal: úte pro 29, 2009 01:15
od Kachlik
Zdravim, muzete mi prosim nekdo napsat, jak je to u SPARK s antikorozni ochranou? Ma nejak vystrikane dutiny, nebo je pozinkovany? Diky, pekny den!

Re: SPARK - koroze

Napsal: úte pro 29, 2009 08:03
od Tomáš
Neměl bych strach, nevím jak je to u Sparka , ale ani Matiz nijak extra nerezne. Viděl jsem už chycené zadní lemy , ale to mohlo být po havárii , kde se opravuje , tam to hnije. Mě stojí matiz převážně venku a denně jezdí , po 10 letech nic , ani pupínek ;) Není to pozink , ale nějaká ochrana do které se kastle máčí . V dutinách je trošku vosku, tam jsem si to asi po dvou letech ještě dostříkával rezistinem.

Re: SPARK - koroze

Napsal: úte pro 29, 2009 09:43
od alvin
presne tak matizek je na tom dobre,čo sa táka antikorózky,aj tie Ticá vydržali tých 10 rokov bez váčšej korórozie,obecne platí,že normálne auto začne trošku kvitniť po tých 10-12 rokoch,iba ŠKODA sa začne rozpadávať. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: SPARK - koroze

Napsal: stř bře 17, 2010 21:06
od LubosekZUsti
Nechci se v tomto ohledu zastávat škodovky, ale u nás ve firmě je prohnilejší mates (108000km) nežli stejně stará felicie (123000km). Obojí je venku a takřka denně jezdí. Je to spíš asi individuální záležitost - nedá se to paušalizovat.

Re: SPARK - koroze

Napsal: pon bře 29, 2010 00:02
od Pivson
SPARK má zinkovanou karoserii, ovšem ne samozřejmě všechny díly.
Záruka je 6 let na prorezivění karoserie.

Určitě záleží jak se člověk k autu chová.
V zimě ta sůl dává hodně zabrat všem součástem vozidla a určitě to chce občas vzít wapkou a umýt.
Hodně to pomůže