Stránka 1 z 3

chiptuning atd.

Napsal: pon led 05, 2009 14:53
od wesker
Chcel by som sa opytat na viacej veci. Da sa niejak upravit motor u tica na tych 100-150koni a ako sa da upravit zadna naprava na to aby som tam mohol dat kotucove brzdy? diky moj e-mail:oration@azet.sk

Napsal: pon led 05, 2009 19:54
od aumirek
hele apríl je v dubnu

Napsal: pon led 05, 2009 22:21
od Brůža
Teoreticky to jde,jen bude trochu problém s místem abys tam dostal ten druhý motor :D

Re: chiptuning atd.

Napsal: pon led 05, 2009 22:36
od Ondras
oration píše:Da sa niejak upravit motor u tica na tych 100-150koni
Samozřejmě. Rozpočet je typicky 1000kč/+1HP (po tvém 37e/+1HP).
oration píše:a ako sa da upravit zadna naprava na to aby som tam mohol dat kotucove brzdy?
Odstraněním bubnů a montáží kotoučů a brzdičů.

8)

Napsal: pon led 05, 2009 22:44
od aumirek
dobeš Miroslav píše:Teoreticky to jde,jen bude trochu problém s místem abys tam dostal ten druhý motor :D
no on nechce ani druhej motor ale načipovat ten puvodni a ten druhej dotaz na 16 kola to je stejné.Při vší uctě se dostal ven z klecového lužka nebo děti na základni škole pouštěj na internet jinak to nevidím

Napsal: pon led 05, 2009 22:51
od Brůža
Nejsem odborník, ale jen tak ze srandy by mě zajímalo kolik se dá z toho motoru dostat. já tipuju tak 60koní.U nás měl borec něco podobného ticu a měl tam 1,0turbo a zesměšňoval s tím octávkáře a jim podobné šašky,protože to jelo jako svině.

Napsal: pon led 05, 2009 23:02
od aumirek
dobeš Miroslav píše:Nejsem odborník, ale jen tak ze srandy by mě zajímalo kolik se dá z toho motoru dostat. já tipuju tak 60koní.U nás měl borec něco podobného ticu a měl tam 1,0turbo a zesměšňoval s tím octávkáře a jim podobné šašky,protože to jelo jako svině.
no to tico má rychlost dost a akceleraci také ono když posoudíš výkon motoru na kg tak se nediv a dát tam trošku větší motor a turbo je možné ale určitě tam nenarveš nákej 2 litr.ale chtít načipovat ten origoš motor na 100 až 150 to o něčem napovídá.Ono to tico je opravdu super autíčko ale bezpečnost asi jako pohybovat se na cestě v pláštěnce ale na druhou stranu tvrdím že všechna abs a jiná zařízeni jsou na nic sedí li za volantem blbec člověk je ten nejslabší článek

Napsal: úte led 06, 2009 18:20
od 99
Dá se všechno, je to jen otázkou peněz a je zapotřebí si uvědomit, zda chceš mít auto na exibice či na normální ježdění. Známí do Trabíka nacpali cca 150 tisíc a maj ho na 17" kolách.
http://www.ceskatelevize.cz/program/amr/clanek121/

Jinak tento týpek ze Slovenska si s mototrem vyhrál a dostal z něj 51kW.
Viz článek:
http://www.tuning.sk/dokument-fiat-600- ... avene-auta#

Napsal: úte led 06, 2009 18:51
od aumirek
Pepino_99 píše:Dá se všechno, je to jen otázkou peněz a je zapotřebí si uvědomit, zda chceš mít auto na exibice či na normální ježdění. Známí do Trabíka nacpali cca 150 tisíc a maj ho na 17" kolách.
http://www.ceskatelevize.cz/program/amr/clanek121/

Jinak tento týpek ze Slovenska si s mototrem vyhrál a dostal z něj 51kW.
Viz článek:
http://www.tuning.sk/dokument-fiat-600- ... avene-auta#
ano dá se všechno i raketovej motor tam dát.Ale bavíme se tu doufám teda o autu které by se mohlo ukázat na cestě a o vytunění origoš motoru což bude hranice někde jak říkáš u toho kámoše.A to potom jeho požadavek je hodně ujetá fantasmagorie

Napsal: úte led 06, 2009 19:18
od Brůža
Jo ,te borec je trochu mimo.Mě úplně stačí 99okt.benzín a jede to dostatečně.

Napsal: úte led 06, 2009 22:09
od 99
Tak to musím někdy koštnout. :P Kdysi jsem přemýšlel o Unu 1,4 - Turbo benzin, to bylo něco podobného. :)

Napsal: úte led 06, 2009 22:56
od tulen
viem aký je to pocit prehánať sa v 129 koňovom aute a potom sadnút do TICA (aj naopak) :lol:
teraz ked som zohnal 139 koňový motor tak som zo srandy rozmýšlal že dať ten starý 129 PS cez leto do TICA ale akosi by tam už nezostal priestor na prevodovku :D

ale kažpopádne nevidím dôvod na tak silný motor v ticu, z toho čo tam je by sa dalo ešte niečo dostať (karburátor weber, ostrá vačka, zvody, turbo na tak malý objem si neviem predstaviť - kompresor už možno hej) ale pýtam sa aký by to malo zmysel :?: životnosť motoru by klesla na pár stovák možno tisícok km (podla úpravy) do šprintov sa nezaujímam ale myslm si že najnižsia kategória je asi do 1,0 takže z tico je zbytočne o 0,2 ukratene

každopádne tico je na vozenie a nie bláznenie, a kto ho chce na bláznenie nech siahne pekne hlboko do penaženky

Napsal: stř led 07, 2009 21:41
od Google [Bot]
.. profil uzivatela oration na azet.sk // vek 16 rokov.. zeby si rodicia kupili tico? :o)

ps: tico som soferoval raz v zivote a myslim ze taha lepsie jak moja leganza :lol: Mne by tam tych par seriovych konickov bohate stacilo -i

Napsal: stř led 07, 2009 21:51
od Brůža
Spire:mě taky připadá že tico zrychluje do 60km/h lépe než moje 100koňová Premacy.A co se týká tuningu tak už před 5 lety mě borci navrhovali abych nechával otevřené 5 dveře , že je to supr spojler :lol:

Napsal: čtv led 08, 2009 01:04
od tulen
tak myslím si že vek niekedy nehrá velkú rolu, je vela takych čo zistia že "benzín v motore vybuchuje" až v 18 ked maju vodičak a potom sú smrtelné búračky a pod a najhoršie že doplácajú na to nenivný...

inak to sériové zrýchlenie je prinajmenšom pozoruhodné ale mne sa ešte nepodarilo ho ovládnuť lebo ked tomu trošku stupím tak hned hrabe ako sprosté, chcelo by to ASR :D