Stránka 1 z 1

3. serviska - je to normální ???

Napsal: úte říj 14, 2008 10:43
od Krtek
Dneska sem se objednal na servisku s Žužlajzem. Budou mu 3 roky a najeto máme sotva 27 tis km. Takže 3. serviska/45 tis km. A tahle odpověď mi přišla:
Objednávám Vás tedy na 20.10. v 10 hod., mění se motor.olej,filtr oleje,
palivový, vzduchový, řemen alternátoru, převod. Olej, chladící kapal., 4
hod.práce: celkem 5.100,Kč. S pozdravem ...

Ta cena mi přijde doooost ulítlá

Napsal: úte říj 14, 2008 11:32
od Honza Beneš
A co když je to takhle?: motor. olej 1200, filtr oleje 150, palivový filtr 250, vzduchový filtr 200, řemen alternátoru 1000, převod. olej 600, chladící kapalina 500, 4 hod. práce 1200 :shock: ;)

Napsal: úte říj 14, 2008 11:55
od Krtek
Vzhledem k tomu že na Soptíka stála tehdá serviska 4 817 kč tak mi to přijde dost. Nevim proč měnit řemen alternátoru a převodovej olej. Ani jedno mi doteď u Soptíka neměnili. Začínam věřit že levný auta se skládaj z nízkovýdržovejch součástek aby je uživatel co nejdřív za svý prachy vyměnil. A teď koukam nemaj v tý ceně ještě filtr na klimu.

Napsal: úte říj 14, 2008 13:36
od Tomáš
No , bude to neobjektivní , protože , já bych to do servisu nedal , ale olej a filtr je jasnej - cena dohromady do 1200, řemeny bych neměnil , má to jen 27 tis. , nemrzku bych udělal cca 500,- , ale proč filtr paliva , na to je čas ještě 30 tis. , takže do dvojky bez práce . ( práce olej a nemrzka - doma cca 2 hodiny s kávou a cígem )

olej v převodovce se nemění !!!!

...a za rok počítej s výměnou brzdovky ....

Napsal: úte říj 14, 2008 16:45
od Krtek
Začínam zvažovat, že tohle bude jedna z posledních servisek který moje auta zažijou v autorizovanym servisu.

Napsal: úte říj 14, 2008 17:37
od alvin
no hééééééééééj,kým je voz v záruke oni tam lejú ten najdrahší olej,aký sa im najmenej míňa,ja si kupujem sám,aby splňoval parametre stanovené výrobcom. Napr. do GETZa mi v záruke dávali Castrol za 1650 SK,teraz si kupujeme sami Trysk Za 600 Sk,ktorý splňuje stanovené špecifikácie výrobcom (tam ide presne rovnaký,ako do matizka .
Obrázek

Napsal: úte říj 14, 2008 17:43
od Krtek
u Soptíka si svuj olej vozim (Total Quartz 5W-40) páč cena v servisu je nesnesitelná. Ale u Žužlajze se mi nechtělo páč škudlit na 2-3 litrech co se do něj leje se mi nechtělo. No a už se mi chce.

Napsal: úte říj 14, 2008 19:04
od alvin

Napsal: úte říj 21, 2008 16:02
od Krtek
Takže serviska za náma. Celkem je dobře že se v Čimelicích znam se všema a maj rozum. Žužlajz má sice 3 roky ale jenom 28tis km. Takže výměnu převodovýho oleje a řemenu alternátoru sme nechali na příště. Je to divý, prej převodovka NEMÁ doživotní náplň jako ostatní auta ! Stejně tak řemen altíku vydrží 45 tis km, když na Soptíkovi vydržel 60 tis km. Holt levný auto s tikm že ho komplet obnovíš v servisu. Finální cena byla teda 3 908 kč. I tak mi to přijde na tak malýho hajzla dost.

Napsal: úte říj 21, 2008 17:19
od Hanzy
Mno prave tento tyden jsem s clovekem ktery dela dela opravy Daewoo prave mluvil na tohle tema a zrovna pry prevodovka u matize je problem a to prave s olejem a musi tam prijit presne k tomu urceny s jasne danymi parametry nebo pry tam neco jinak odchazi spatne je horsi olej a stejne spatne lepsi vic jsem se neptal nebot me to nezajimalo treba na interval vymeny atd. ale jak budu s nim klidne se poptam....

Re:

Napsal: úte bře 03, 2009 23:11
od Pepe
Krtek píše:Začínam zvažovat, že tohle bude jedna z posledních servisek který moje auta zažijou v autorizovanym servisu.
Mno zrovna jsem se na to informoval .... běžná údržba (mezi ně patří i serviska)nemusí být prováděna u autorizovaného servisu - o záruku nepřicházích, Pokud by ale bylo potřeba něco vyměnit nebo opravit - tak do značkovýho, jinak ztráta záruky.
Takže jsem taky nebyl na servisce v autorizovaným servisu. Jen mám problém s prohlídkou karosérie, mám to odřený, takže na opravu laku musím do autorizivanýho servisu.

Re: 3. serviska - je to normální ???

Napsal: stř bře 04, 2009 15:14
od Krtek
Ono už mam hlavně auta po záruce takže PalikX to jistí -i

Re: 3. serviska - je to normální ???

Napsal: sob bře 07, 2009 00:35
od palikx
matiz resp.spark ma porad stejnou skrin a ty maji problemy s razenim a hlavne jsou to prevodovky bez stale naplne jako vetsina aut.(jen gm ma stalou napln)
remen altiku je jeste klasicky klinovy a ten ma malou zivotnost resp predpis je 45 tis protoze casto v 60 tis na nem kus chybi.
olej taky neco stoji .a samo se to neudela.
filtr paliva menime z duvodu vysrazene vode a a jelikoz to je jedna vec ktera ovlivnuje cistotu a funkci vstrikovani.predpis je 45000
na lacetti je drazkovy remen a ten ma vetsi zivotnost.
a olej se tam dava podle specifikace vyrobce aby ten motor neco vydrzel a nedopadlo to jak vacky na lanosech

Re: 3. serviska - je to normální ???

Napsal: stř dub 15, 2009 23:01
od Rado77
PalikX - respekt, ale mne sa zda pritiahnuta za vlasy ta vymena prevodovkoveho oleja. Kludne to mohli dat podla mna na kazdych 70tkm

Re: 3. serviska - je to normální ???

Napsal: stř dub 15, 2009 23:25
od palikx
no mohli
ale suzuki to ma taky tak a kdyz vidim co z toho vypoustim po 30 tis tak to chapu.ten drobny bordel pomerne rychle nici loziska a tak jelikoz maji velky otery kol je treba to vymenit casteji.verim ze to chapete.
jen upresneni ve 23 tis je to opravdu brzy .i na vzduchovy filtr je to zbytecne brzy.