Stránka 1 z 4

Napsal: pon dub 21, 2008 16:30
od Ivoš
1) Pokuta od prvního policajta, kterýho potkáš.
2) Prznění Nubiry....my máme na Kombiku jen laďák a ten bohatě stačí. Dokonce přemýšlím, že ho dám asi pryč...ale i tak má docela decentní zvuk.
3) Sportovní rezonátor si dávají na auta jen magoři s malým sebevědomím aby upoutali pozornost.....

- jen tam hezky nech standartní sériovej rezonátor a dej tam laďák...decentní laďák, ne nějakej hlučnej výmysl....

Napsal: pon dub 21, 2008 17:22
od Ivoš
Tak na Slovensku asi máte hodně benevolentní policajty...co se týká praxe...ty jsi neslyšel ještě např. Golfa nebo Hondu Civic se sportovním rezonátorem? Je to jak kdyby na tom autě bylo prasklý potrubí a bolej z toho uši...
Pokud si chceš dát na Nubiru něco jako rezonátor kvůli zvýšení hluku, tak promiň, ale pro mě nejsi Daewák (a o tom je tento Daewoo klub)....buď udělej tuning v pravém slova smyslu (motor, podvozek, lehkej Styling) jako má Ivan, nebo Svobik, nebo jen lehkej Styling (pár kolegů tu najdeš)....Daewoo není frajeřinu (snad kromě Nexie nebo Lanose), ale na komfortní svezení. Na blbnutí ve smyslu jako chceš ty si kup Golf nebo jiný blbosti.

aaa

Napsal: pon dub 21, 2008 21:04
od simone
Pokino kludne si to daj samozrejme :lol:
ale asi nič okrem hluku neziskaš. S tými policajtmi je to fakt -trochu v tom robím , nevadí že maš nejake papiere ak na mieste ohodnotí policajt hoc subjektivne že je to nadmerný hluk to ich nemaj až za takých blbých aby nevedel rozlíšiť zvuk od hluku :?: pokutu ti môže dať ale.... nemusiš suhlasiť. Ja osobne sa teším na dni kked mi cez obvod idu taký tuning machri na rôzne suťaže :lol: a nemaju nič s homologizaciou a na mieste to demontuju alebo...

Napsal: pon dub 21, 2008 22:46
od Rado
Rezonator ti hluk skoro nezmeni pokial ho nedas namiesto katu samozrejme....v podstate to neurobi skoro nic pokial ho chces vymenit len za povodny.....by si sa musel pohrat s celym vyfukovym potrubim aby to malo nejaky vyznam a vtedy sportovy rezonator moze pomoct plynom rychlejsie sa dostat von a skor by som povedal ze znizuje hluk.

Napsal: úte dub 22, 2008 07:50
od -peha-

Napsal: úte dub 22, 2008 08:38
od Hynek
Nekomplikuj si život s výfukem. Natáhni jednu "rouru" od motoru až za auto, dej tam pořádnou chromovanou koncovku a je to. Co že tím získáš? No tak o 130 decibel víc kraválu, snížení výkonu motoru, zvýšení spotřeby a v autě se nedomluvíte bez toho, abyste na sebe křičeli. Policajti jsou blbci, tím se nezabývej.
Horší bude, až tě někdo vytáhne z auta za krk a ručně ti vysvětlí, že ten kravál, co dělá tvoje auto mu vadí, protože třeba zrovna odpočívá před noční směnou. Třeba taky řidič.Ale to nic, hlavně že se všichni budou dívat, co že to jede. / za blba/ :cry: :cry: :cry:
Jo a nezapomeň sundat znaky Daewoo , ať nám neděláš ostudu.Dej si tam místo znaku adresu, nebo telefonní číslo!

Napsal: úte dub 22, 2008 08:47
od SkylineGTR
Jak už psal Ivoš. Rezonátor je zbytečná investice. Pokud ho chceš dávat místo prostřední části výfuku, tak tím vůbec nic nezískáš. Tam raději dej čistou trubku a budeš spokojený. Rezonátor se většinou a primárně dává místo KATu. Ale to už je pak problém na STK a ten kravál je fakt nesnesitelný!!!
Raději si našetři a kup si laděný výfuk přímo na Tvůj motor. Buď Remus nebo Sebring. Tím nic nezkazíš a zvuk bude decent. Výfuky stylu "Rámus" na Daewoo nepatří!! 8)

Re: aaa

Napsal: úte dub 22, 2008 11:11
od Vít, Jiří
S tými policajtmi je to fakt -trochu v tom robím :lol: :lol: :lol: :lol:
jen ho nechte - nabije si hubu sám :) :) :) -
ale když už tak se rezonátor dává místo katu a vynechává se středový díl - v rezonátoru jsou navařený takový křidýlka který roztočí spaliny a tím usměrní a urychlí odchod ven -jde čistě o vyplachování motoru -s normálníma svodama to vlastně nemá smysl - koně ti to nepřidá -navýší to spotřebu :( :(

Napsal: úte dub 22, 2008 11:30
od vaculcim
SkylineGTR píše:Rezonátor je zbytečná investice. Pokud ho chceš dávat místo prostřední části výfuku, tak tím vůbec nic nezískáš. Tam raději dej čistou trubku a budeš spokojený.
Moc se v tom teda nevyznám, ale když jsme ladili Favorita, tak s trubkou místo středního dílu měl na brzdě ten výkon nižší, tak tam opět šel tlumič....