Stránka 1 z 2

Napsal: ned dub 13, 2008 00:47
od ferino28
A kontrolka motora nesvieti? Zmerat tlak na vstrekovacej liste. Ak tam neni (mam taky dojem, ze by to malo byt 3 bary, ked tak nech ma niekto opravi), tak je chyba v paliv. cerpadle (alebo je malo benzinu, aj palivomer moze zlyhat). Ak je tlak v poriadku, ta to bude zlozitejsie, ale asi RJ. Ak by bolo zle nejake cidlo, tak ta RJ si dosadi nejake hodnoty, co by sa prejavilo vyssou spotrebou a stratou na vykone, avsak motor by isiel (aj ked v nudzovom rezime) a na palubovke by svietila kontrolka motora.

Napsal: ned dub 13, 2008 09:26
od ferino28
Nexia nema snimac polohy kluky, ale ma tu cievku co snima natocenie vackoveho hriadela (v rozdelovaci), no problem asi nebude v nej, kedze ti zapalovanie ide. Este ked si pisal, ze si mal problem s vibijanim baterie, tak v prvom rade si poriadne dobi akumulator (zmerat si kolko voltov tam je, RJ pri malo napati nemusi pracovat spravne), najlepsie by bolo tam dat na skusku dobru batteriu.

Napsal: ned dub 13, 2008 17:48
od ferino28
Tych 11 V na tej baterke je malo. Urcite musi byt cez 12 V a pri spustenom motore 14 V (14.1 - 14.4 V). Nenapada ma nic take, co by mohlo mat vplyv na to, ze ti po polhodina chcipne. Motor sa zohreje na prevadzkovu teplotu asi za 10 - 15 min. , takze teplota na to asi nebude mat vplyv, je tam cidlo teploty pre RJ, ale to je pre vzduch, druhe co snima teplotu je pre ventilator a budik v palubovke. Ked ste merali ten tlak na tej liste, aky bol? Este ma napada, ze by mohol byt zly snimac toho tlaku paliva. Sakra, kde je nas PAN mechanik JRD McLAREN? On vie o tej autoelektrike predsa len viac. :D

Napsal: ned dub 13, 2008 17:49
od ferino28
A samozrejma, ze aj ostani PANI :lol:

Napsal: ned dub 13, 2008 20:38
od JRD McLAREN
..uz som tuuuuuuu...

no kedze nevstrekuje benzin....
tak asi "regulator tlaku paliva"...
take valcove one co je na benzinovej liste...
a ide do toho taka tenka gumenna hadicka zo sania..

a neni naaahodou ucpany palivovy filter ..????


potreboval by som vediet..ci benzin tecie z trubky
ked bezi cerpadlo...
alebo benzin je v liste, ale zo vstrekou nejde ani kapka...

Napsal: ned dub 13, 2008 22:06
od ferino28
A este taka (blba) otazka: A nemas (nebolo) tam nahodou LPG?

Napsal: pon dub 14, 2008 21:07
od vladimir fodor
Pises ze si rostlacal ale je dost mozne ze ti preskocil rozvodovi remen,skus to skontrolovat.

Napsal: pon dub 14, 2008 21:50
od ferino28
vladimir fodor píše:Pises ze si rostlacal ale je dost mozne ze ti preskocil rozvodovi remen,skus to skontrolovat.
Nechcem tu sasierat tento topic o roztlacani, ale neda mi to. Pri roztlacani su rozvody rovnako namahane ako pri startovani (cez starter). Problem by vsak mohol nastat vtedy, ked by boli zapecene ventily, popr. nieco s vackovym hriadelom, to vsak u nexie nehrozi, takze roztlacat auto mozte, pokial je studeny motor (vyfuk, katalizator). S roztlacanim vtedy ked je motor (katalizator) horuci riskujete, ze sa nespaleny benzin dostane do toho tepleho katalizatora a tam vam prehori, no a vy mozte zhanat novy. Taktiez je problem roztahovat s autom. prevodovkou, ale tych je velmi malo (v CR je urcite aspon jedna :D , videl som).