Sakra, něco mi odpadlo...
Napsal: čtv úno 07, 2008 00:40
				
				Tak mi dneska zrejme neco odpadlo (odrezlo) ze spodku auta.  Nejdriv jsem si myslel, ze jsem jen prejel nejaky kus plechu, ale kdyz jsem to pak nasel (byla tma jak v pytli a navic lilo jak z konve), tak jsem na tom uvidel napis "MADE IN KOREA" a dobra nalada me presla...
 Nejdriv jsem si myslel, ze jsem jen prejel nejaky kus plechu, ale kdyz jsem to pak nasel (byla tma jak v pytli a navic lilo jak z konve), tak jsem na tom uvidel napis "MADE IN KOREA" a dobra nalada me presla... 
Vypada to jako nejaky kryt nebo kus plaste z vyfukoveho potrubi (budto asi tlumice nebo katalyzatoru), v servisnim manualu ani katalogu soucastek jsem nenasel nic konkretniho. Muze mi nekdo zkusenejsi poradit, o co jsem to vlastne prisel, jestli je to velky pruser, jestli se to da opravit a na kolik to asi tak prijde? Prikladam fotky toho upadleho (resp. odrezleho) plechu (na jeho tvar nehledte, nez jsem to po tme nasel, tak se po tom projela Oktavka). Napisy jsou tam akorat 2 - zmineny "MADE IN KOREA" a "DAC", coz je nejspis znacka vyrobce. Okraje jsou nepekne orezle, jinak celkem zachovale:
 Prikladam fotky toho upadleho (resp. odrezleho) plechu (na jeho tvar nehledte, nez jsem to po tme nasel, tak se po tom projela Oktavka). Napisy jsou tam akorat 2 - zmineny "MADE IN KOREA" a "DAC", coz je nejspis znacka vyrobce. Okraje jsou nepekne orezle, jinak celkem zachovale:
Nahled:

Detailni fotky (rub, lic a napisy)
http://sl.ic.cz/files/dac_1.jpg
http://sl.ic.cz/files/dac_2.jpg
http://sl.ic.cz/files/dac_3.jpg
			 Nejdriv jsem si myslel, ze jsem jen prejel nejaky kus plechu, ale kdyz jsem to pak nasel (byla tma jak v pytli a navic lilo jak z konve), tak jsem na tom uvidel napis "MADE IN KOREA" a dobra nalada me presla...
 Nejdriv jsem si myslel, ze jsem jen prejel nejaky kus plechu, ale kdyz jsem to pak nasel (byla tma jak v pytli a navic lilo jak z konve), tak jsem na tom uvidel napis "MADE IN KOREA" a dobra nalada me presla... 
Vypada to jako nejaky kryt nebo kus plaste z vyfukoveho potrubi (budto asi tlumice nebo katalyzatoru), v servisnim manualu ani katalogu soucastek jsem nenasel nic konkretniho. Muze mi nekdo zkusenejsi poradit, o co jsem to vlastne prisel, jestli je to velky pruser, jestli se to da opravit a na kolik to asi tak prijde?
 Prikladam fotky toho upadleho (resp. odrezleho) plechu (na jeho tvar nehledte, nez jsem to po tme nasel, tak se po tom projela Oktavka). Napisy jsou tam akorat 2 - zmineny "MADE IN KOREA" a "DAC", coz je nejspis znacka vyrobce. Okraje jsou nepekne orezle, jinak celkem zachovale:
 Prikladam fotky toho upadleho (resp. odrezleho) plechu (na jeho tvar nehledte, nez jsem to po tme nasel, tak se po tom projela Oktavka). Napisy jsou tam akorat 2 - zmineny "MADE IN KOREA" a "DAC", coz je nejspis znacka vyrobce. Okraje jsou nepekne orezle, jinak celkem zachovale:Nahled:

Detailni fotky (rub, lic a napisy)
http://sl.ic.cz/files/dac_1.jpg
http://sl.ic.cz/files/dac_2.jpg
http://sl.ic.cz/files/dac_3.jpg



 Ale nie sorry je to katalizátor bohužial no je to síce len krycí plech ale časom prorezne celý ale je možnosť to oplášťovať nanovo
 Ale nie sorry je to katalizátor bohužial no je to síce len krycí plech ale časom prorezne celý ale je možnosť to oplášťovať nanovo 
 
  
  
 Nemel by nekdo nejakou nazornou fotku spodku Leganzy (a hlavne toho katalyzatoru tam)? Nemam kde to dat na jamu, abych se tam mohl poradne podivat.
 Nemel by nekdo nejakou nazornou fotku spodku Leganzy (a hlavne toho katalyzatoru tam)? Nemam kde to dat na jamu, abych se tam mohl poradne podivat.


 Tez bych rekl, ze pred korozi moc nechrani (maximalne tak pred primymi strikanci), spis tam tu vlhkost zadrzuje (a ten original Daewoo ma navic uprostred 4 otvory, takze ani proti tem strikancum moc nepomahal, coz je na katalyzatoru dobre videt), takze je to asi spis ochrana proti primemu prorazeni katalyzatoru apod., cemuz napovida kontrukce jinych druhu katalyzatoru na Leganzu, viz treba tento:
 Tez bych rekl, ze pred korozi moc nechrani (maximalne tak pred primymi strikanci), spis tam tu vlhkost zadrzuje (a ten original Daewoo ma navic uprostred 4 otvory, takze ani proti tem strikancum moc nepomahal, coz je na katalyzatoru dobre videt), takze je to asi spis ochrana proti primemu prorazeni katalyzatoru apod., cemuz napovida kontrukce jinych druhu katalyzatoru na Leganzu, viz treba tento:
 
  