Stránka 7 z 9

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: čtv lis 08, 2012 20:57
od klakson23
Mike Mad píše:na DPF neni co by te strasilo, proste staci neukoncovat regeneraci predcasne a je to ok. coz se mi tedy ne vzdy hodi do kramu :D pac se mi to uz podruhe pustilo kdyz uz sem dojizdel po 200km zpatky do prace, tak sem musel trosku natahnout cestu. trva to cca 20km, co jsem pozoroval. spotreba vyskoci na jednou tolik okamzita a zveden to prumernou o 0.2l/100km. prvni regenerace 1150km, druha 2280km najeto. zitra mne ceka dalsi :D
Žena má služební novou oktávku a nikdy neměla problém s DPF. Nikdy se ji nic nerozsvítilo, nikdy nemusela nikde ještě jezdit. Auto dostala, když mělo najeto cca 300km, teď tam má cca 40.000km. Asi to mají lépe vymyšlené. To vlastně rozhodlo, že nakonec do Cruze nejdu.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: čtv lis 08, 2012 21:21
od Pajin
není to tím že Octavie nemá samoregeneraci? myslím že ty to mají tak že jak se posere a to se jednou posere hold musíš vyměnit a to nastane při 120 000 km není to tak nějak? pokud se mílím opravte mě děkuji.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: čtv lis 08, 2012 21:26
od smire666
Pozri si môj príspevok pri konci strany...

https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... A1#p337459

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 06:16
od klakson23
Pajin píše:není to tím že Octavie nemá samoregeneraci? myslím že ty to mají tak že jak se posere a to se jednou posere hold musíš vyměnit a to nastane při 120 000 km není to tak nějak? pokud se mílím opravte mě děkuji.
Aha, tak to jsem netušil. Tak 120000km bude mít žena nalítáno do 2 let možná i dříve, tak si počkám. Mezitím budu šetřit na větší akontaci :-)

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 07:13
od davac24
co je samoregulacia a DPF filter???? otec ma fabku 1,4 ma tam cez 200 tisic a nikdy som nepocul ze by menil niaky filter. tak ako to je??? teda. co je lepsie?

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 07:14
od davac24
myslim teda fabku 1,4 tdi

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 07:57
od Mike Mad
na 1.4 se to tusim nedavalo

ja mel nastesti fabku 1.9tdi kdy sem si mohl vybrat, a DPF bylo za priplatek :lol: takze ne

dpf filtr je jakoze katalyzator kde se zachycuji saze, a jedno za cas se spusti regenereace a pri te se proste pali vic nafty aby ty saze v tom filtru vyhoreli. kdyz se to nedela jak ma, kta se filtr ucpe a> 70tisic dobry den, dekujeme :D

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 08:19
od Pajin
Jak miše MIKE:
a vw TUHLE TU SCHOPNOST REGENERACE NEMÁ. proto nemají vypalovací problémy ani to prostě neumí. náš filter by měl vydržet tím to samovypalovacím procesem daleko víc. a od Vw max 120000 Km. myslím že to tak bylo.

Zda je to tak lepší či nikoliv to už si zhodnotiti musí každý sám.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 08:23
od davac24
1,4 TDI vychadza z 1.9TDI, kde z 1,9 odrezali jeden valec a 1,4 je na svete.

cize otec potom nema ten filter?:D

chevrolet cruze ma ten regeneracny cyklus ci vypalovaci:D ci aky to je:D

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 08:30
od Pajin
Ano Tvůj otec by to mít neměl. Ano Cruze,Orlando,Captiva,Aveo. prostě všechny chevy diesly mají DPF.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 08:47
od davac24
tak naco to tam davaju ked to robi problem ten filter a ked to skodovky nemaju:) tak nechapem preco to davaju do chevroletov....

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 08:52
od honza72
Vždyť to souvisí s EURO5, přeci. Pokud ji naftový motor má, MUSÍ mít DPF a je jedno jestli aktivní na naftu, močovinu, či co, nebo pasivní....

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 08:55
od Pajin
Nevím jak je to u koncernu ale některé jejich afty ho asi nemají ale určitě ne všechny. V koncernech se nevyznám ale něco málo zaslechnu. v práci no.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 09:37
od Mato_PP
Nie som si isty ale tak ta 1,4 tdi je stary motor namiesto neho je uz ta 1,2 a ta uz by mala mat ten filter. Vsetky nove diesle uz filter maju ako sa pise vysie je to podla EURO5.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: pát lis 09, 2012 18:22
od jezevec
jde dát 1.4T do LPG hned z výroby?