Stránka 7 z 8

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: ned úno 27, 2011 18:30
od dizl
:PP: ahojki poskakovací Á :D
se ví že to má význam jak DPF čili partik filtr , tak vše okolo co se děje.

Bylo zjištěno, že za doby starého říma a středověku umřelo nejvíce lidí na splodiny - ano na splodiny a nebyly to výfukové splodiny, ale splodiny obyčejných olejových lampiček kterými se po večerech svítilo aby si člověk prodloužil trochu den. A to byly jen olejové lampičky.
Pokud si někdo nevšiml v chemii tak vzorec je takovýhle.

Ze spálení jedné molekuly kapalné látky vznikne 22 molekul látky plynné .

1 molekula látky kapalné = hoření = 22 molekul látky plynné

Ještě to nestačí?? jen si všimnite když letí letadlo ve výšce 10 km a za nim se vytváří kondenz , každou vteřinu proletí turbinou kolik paliva ? a spočitejte kolik z něj vyletí plyných látek než doletí do New Yorku.
Spočítejte si kolik pohltí kamion za cestu Bnro Praha a znásobte to 22 X objemem spalin které navíc spálí kyslík v kolika krychlových metrech vzduchu??

:mrgreen: krásné dýchání :PP:
Líp se učit ve škole ;)

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: pon čer 13, 2011 09:02
od pazur79
PeS píše:
3M3 píše:Pro PeS , udělej to samé co já, zajed do srvisu, nahlas vysokou spotřebu od xx najetých km , vytiskni to z spritmonitor.de zkopírovat do exelu a vytisknout. GM vydal update sofearu a ten si servis stáhne přez internet do GMscan jednotky. Jsou povinni jinak pozbydou autorizovaný servis.
Vezmi to sebou na servis jako podklad. Požaduj resetování adaptivních hodnot a upload software v řídící jednotce, odvolej se že to už dělaly v MOTO MORAVA Olomouc na jiném vozidle. Mělo by to být v rámci záruky bezplatně. Trvej na tom neoblomně. Kde jezdíš do servisu , není to tajemství??
Budeme sledovat výsledek. Zatím se mi zdá že motor jede víc měko , není tak tvrdej , přesto je svižnej, to znamená že změna je. Výsledek ale jde zhodnotit až po minimálně dvou nádržích , a ještě uvidíme jak se to zachová po regeneraci DPF.

:PP: tak nechť to jezdí a neklouže :PP:
Tak už jsem objednaný do servisu. Už mi i oznámili, že nový soft mají - ostatně technik z mého servisu je na tomto foru - "chevyman". A jak psal, už jsem taky zjišťoval možnost demontovat DPF. Ale počkám, až mi skončí záruka, pokud do té doby nepůjde auto pryč. Ale počkám si, co udělá nový soft. Pak určitě dám vědět.
Ještě bych měl dotaz ohledně oleje. V návodu jsou uvedeny pouze parametry 5W30 - 5W40, ale je třeba dalších parametrů. Vzhledem k tomu, že do Lacetti se lije neuvěřitelných 6,2 litrů oleje každých 10000km, tak tam nechci strkat drahý Shell. Sháním adekvátní olej jakékoliv značky o 50% - 70% levnější než Shell. Poraďte prosím!!!! Já našel pouze toto: ORLEN OIL ORLEN 5W/40 SL/CF Cena 7 litrů je 693,- Kč - jde o stáčený olej ze sudů - plně syntetický. Všechny parametry odpovídají normě dané pro tento vůz.

Ještě doplněk: Přesné označení "SAE: 5W/40 API: SL/CF ACEA: A3-02/B3-98 vyd. 2/ B4-02"
adresa obchodu: http://oleje-levne.com/index.php?baleni ... ce=katalog
je třeba zajet dolů na stránce - je to třetí sud odspodu :-)

Kup si fritovaci olej ten je iste lacnejsi. Popripade je este stale moznost zakupenia elektricenky na MHD a mas zase usetrene. Osobne nechapem zmyslanie ludi ktory chcu za malo penazi vela muziky. Potom ked sa ti bude tvorit vacsi karbon koli nie dvakrat kvalitnemu oleju tak zistit ako strasne si usetril.

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: úte čer 21, 2011 11:11
od cash
Zdar chlapi,
potřebuju poradit. Prošel jsem po půl roce první servisní prohlídkou v autorizovaném servisu (zatím nebudu jmenovat) v praze. Docela mě šokovala cena více jak 7tis kč. To, že si naúčtovali seřízení ruční brzdy za 300,- (kterou nepoužívám) a seřízení světel za 180,- (neměly by být po půl roce OK?) - to ještě překousnu. ALE:
olejový filtr za 800,- a olej za 4508,- Kč??? Vím, že tam je cca 6,5 l, ale castrol slx profi B4 5W-30 za 700,- Kč litr? Byl jsem z toho tak v šoku, že jsem vytáh kreditku a zatáhl to.
Teď mě čeká po 30tis km další prohlídka (necelý rok) a potřebuju radu. Olej si určitě koupím sám, filtr asi taky. Je ale někde servis, který mi udělá opravdu jen to, co to auto potřebuje a nebude to stát tolik peněz? I za tu práci si naúčtovali 1200,- Kč a to to netrvalo ani 2 hodiny.
Nejraději bych si olej vyměnil sám a je to, ale jde o to razítko do servisky...
A jak jsem tak pročítal tohle vlákno, tak se řeší hodně spotřeba - po 28tis km mám průměrnou pořád do 6,5.
Díky za odpovědi

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: pon srp 15, 2011 14:43
od dizl
vidím tak to nikdo neřešil :?
Ale pro příště, oni jsou povinni ti udělat jen úkony předepsané v servisní knížce.
To že ti seřídí světla bez tvé objednávky bych nebral. Seřízení světel nechápu , protože máš ruční nastavení světel vedle volantu. Seřízení padá v úvahu při výměně žárovky. Pokud se nehýbalo žárovkou bych je poslal do prkvančic.
Seřízení ruční brzdy ? , však vůz byl v záruce a pokud se v záruce uvolnila ruční brzda je za to odpovědný výrobce.
Někdy my připadne že jsou majitelé servisů socky a mermomocí musí každého natáhnout. :lol:

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: sob srp 20, 2011 12:46
od cash
Byl jsem z toho tak v šoku, že jsem vytáh prachy a zmizel. Majitelé autorizovaných servisů jsou svině. Holt na nových autech asi moc nevydělávají, tak to dohání servisem. Ale jejich chyba - přišli tím o zákazníka. Zvolil jsem Bosch Car Servis a koupil vlastní olej. Sumasumárum 3.500,- Takže polovina. A to už je kurva rozdíl. Takže mohu jen doporučit...

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: stř srp 24, 2011 07:56
od dizl
Prosím tě , pojmenuj ten servis , kdo to je?? aby jsme věděli kam nejezdit, Já osobně nepojedu do Chevrolet MORAVA Olomouc, těm se vyhni, a taky HOREČKA Kunín, a RENOCAR technici jsou dobrý ale v dílně servisní práce za -3 , do dílny se ani nedostaneš podívat , a tak práce po převzetí nestojí za nic. Hoši si v dílně v RENOCARU dělají cochcárnu.
Jak říkáš , člověk jim nechce učinit ujmu na zdraví a tak zaplatí, sebere se a zmizí.

Ale to si pište pání mechanici že máte po chlebíčku.

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: stř srp 24, 2011 08:39
od tomask
Mám úplně tu samou skušenost jako Cash.
Za první cca 7000 Kč, za druhou chtěli 8000 Kč, nakonec jsem druhou dělal v jiným autor. servise a stálo mně to 3500 Kč cca.
Takové částky po mně chtěli v SRBA Servise v Praze -P
Musím ale napsat že prodejce v Srbě (Pivson) je super -i ale ceny které chtějí za servis jsou výsměch zakazníkum.

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: stř srp 24, 2011 10:37
od cash
Jedná se o Srba Servis v Modřanech. Při koupi auta super jednání, ale za to servis.. už mě tam nikdy neuvidí. Akorát budu potřebovat zase přešít zadní sedadla, protože u toho caflíku co se odklápí, se čalounění opět vytrhlo. A to tam nikoho nevozím, sedadla nesklápím. Poprvé mi to udělali na záruku, tak snad i po druhé a doufám, že už pořádně...

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: úte dub 30, 2013 15:13
od pierroone
Nazdar,

viete mi niekto povedať čo všetko je nutné meniť pri 60 000 km?

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: sob kvě 25, 2013 17:38
od pierroone
Tak by ste mi mohli poradiť,čo sa mení pri 60000 km 2,0 diesl HB.Nemožem nájsť servisnú knižku...

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: ned kvě 26, 2013 11:16
od Richard
To máte kluci těžký...... rozčilujete se, že je drahej servis, ale je spousta lidí, kterým nic jiného nezbývá než jet do servisu, nebo nejezdit. Stěžujete si na ceny co vám účtují, ale rozčilujete se když si kupujete např. rohlík v tescu ???? Garantuju vám že marže tesca je někde úplně jinde než marže prodejce aut. Prodával jsem nový auta a můžu říct že mnohdy se "vejvar" z auta pohybuje na skoro 0.... (auto za 300k zisk cca 4-5k, nebo taky jen 2k a nebo jen "čárka" za prodej ) tedy marže 1-2% Zkuste takovou marži navrhnout Tescu :D vysměje se vám..... Bohužel v době kdy potraviny mají marži minimálně 30- 40% musí prodejce aut z něčeho žít, z něčeho zaplatit mzdy, energie, nájem, údržbu budov, reklamu a spoustu jinýho tak na to musí někde vydělat, protože když podnikám tak to dělám proto abych něco vydělal a jakákoliv jiná myšlenka je jen cesta do pekel......

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: úte led 28, 2014 15:28
od dizl
Od odby kdy přišla v platnost mnová vyhláška o tom že není povinnost navštěvovat autorizovaný servis je věc vyřešena. Konec a sbohom autorizovaný servise. Stačí zajet na standardní dílnu kde jsou kluci co něco umí, nakoupí se díly u Kelly family :o) a je vymalováno. Auto v cajku, auto jezdí nezlobí, už nezlobí vstřikovače , výměna vlnovce s prací za 1200,- Kč , servisní prohlídka včetně oil 5W - 40 Castrol EDGE TDI ACEA C3 + pdf a všech filtrů celkem za 2,500- s PRACÍ !!!
Auto maká a maká žádné poruchy - žádné naštvávání se servisy.
Vážení komunikoval jsem i s vedením CHevroletu v Praze o špatné práci autorizovaných servisů, psal jsem i stížnosti na Chevrolet Europe Ost v Budapešti. A výsledek???

Po mé apelaci na to že budou mít s takovou péčí o zákazníka jako doposud ztráty prodeje , nakonec uznali mou argumentaci. A světe div se samotné vedení Chevroletu stáhlo prodej Korejských Chevroletů ze zápaní a střední Evropy. Kdo nevěří ať si zavolá pana Samka na Chevrolet Praha a zeptá se jej co jsem mu před dvěma roky tvrdil. Holt ruka trhu funguje. Takže tedka už jen zbývá dořešit . kterými to auty se budeme trápit dál. Ale co na Výběr je dnes už daleko víc vozů ve stejné cenové kategorii a v lepší kvalitě.
Toš Chlapi :PP: :PP: věc se podařila, ale byl to běh na dlouhé trati :D

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: sob zář 13, 2014 19:14
od Franta
Dobrý den všem,
mám dotaz v kolika tis. km se mění rozvodový řemen mám motor typ:KLAN Varianta: NW5 Verze: 377
Lacetti 2.0CDTI. Na netu jsem hledal a nenašel :-( .

Díky za informace
Franta

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: pon říj 20, 2014 18:47
od miso221
Rozvody sa u Lacetti diesla menia pri 90tkm. Je to docela palka, mna staly 640 e.

Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika

Napsal: sob dub 09, 2016 03:54
od dizl
Omyl, 90 tkm na výměnu rozvodu je pouze na silně namáhaný provoz. při standardu je výměna 140 tkm.
A tak pánové jezdí ještě někdo s LAcetti 2,0 cDTI ?? nebo už jsem poslední mohykán?
Auto jezdí bez vad odnes , jsem spokojen, spotřeba je pořáde stejná 7,9 l od novoty. žádná výměna trysek , DPF je originál, brzdy měněné pouze přední v 80 tkm i brzdiče a kotouče ATE nepískají a vydrží víc.
Olej Castrol Dizl DPF ACEA3 5W-40. A jezdí a jezdí a jezdí. Při jeho pořizovací ceně se již zaplatilo.
kromě pravidelné předepsané údržby nic jiného nedělám. Jen myji na kartáčích.
A jezdí a jezdí a jezdí -i :PP: