Stránka 53 z 69
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: sob črc 24, 2010 22:50
				od -peha-
				
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: ned črc 25, 2010 08:51
				od hladolef
				Ivane.. 

 ..SUPER
 
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: ned črc 25, 2010 13:04
				od Laclosak
				Gratulace ...jen tak dál... 

 
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: pon črc 26, 2010 16:13
				od Ivan
				
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: pon črc 26, 2010 18:50
				od J.Bad
				
Ivane , gratuluji ke sqělému 2. místu - sice o vteřinu a něco pomalejší ,ale i tak!!Aspoň vidí že Daewoo není jen tak nějakej hej nebo počkej...   
Ten Fiat Coupě 2,0 CVT to musí bejt ďábel ....
 
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: pon črc 26, 2010 19:08
				od milosh
				Ivanova nexie uz nema s daewoo krome kastle temer nic spolecneho  

 
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: pon črc 26, 2010 20:03
				od Laclosak
				Má pravdu ten chlapec 

 
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: pon črc 26, 2010 20:22
				od Dark69
				To by nebol milosh keby to tak rad neokomentoval, tu svoju staru znamu vetu  
 
To je turbo Nexia a vzdy aj bude  

  DAEWOOOOOOOO go go go  

 
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: pon črc 26, 2010 21:05
				od Ivan
				J.Bad píše:Ivane , gratuluji ke sqělému 2. místu - sice o vteřinu a něco pomalejší ,ale i tak!!Aspoň vidí že Daewoo není jen tak nějakej hej nebo počkej...   
Ten Fiat Coupě 2,0 CVT to musí bejt ďábel ....
Děkuju všem. Tajemství úspěchu toho Fiata je v tom, že nestartoval současně s naší kategorií, kdy pršelo, ale někde se "zapomněl" a jel asi až o 30 minut později, kdy pršet přestalo a uschla trať. Pokud bych měl stejné podmínky jako měl ten Fiat, věřím, že bych byl rychlejší. Ale pomsta bude sladká 
to Milosh: vole, mám tam origo palubní desku, originál volant a téměř originální karoserii. Takže je to Daewoo.
 
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: pon črc 26, 2010 22:24
				od JRD McLAREN
				no kukaam ze dostat sa s mojim pod 15 sec... by hadam aj mohlo stacit..
aj ked teda Horakovho Kadetta by som si chcel kuknut...v akciii...
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: pát črc 30, 2010 18:40
				od cukrar
				Ivan píše:J.Bad píše:Ivane , gratuluji ke sqělému 2. místu - sice o vteřinu a něco pomalejší ,ale i tak!!Aspoň vidí že Daewoo není jen tak nějakej hej nebo počkej...   
Ten Fiat Coupě 2,0 CVT to musí bejt ďábel ....
Děkuju všem. Tajemství úspěchu toho Fiata je v tom, že nestartoval současně s naší kategorií, kdy pršelo, ale někde se "zapomněl" a jel asi až o 30 minut později, kdy pršet přestalo a uschla trať. Pokud bych měl stejné podmínky jako měl ten Fiat, věřím, že bych byl rychlejší. Ale pomsta bude sladká 
to Milosh: vole, mám tam origo palubní desku, originál volant a téměř originální karoserii. Takže je to Daewoo.
 
zdravíčko Ivane - jak to, že z toho motoru máš jen 340PS?  tady máš videa kde je to skoro 2x tolik, divný.
To tak předimenzovali, nebo čím to?
http://www.youtube.com/watch?v=Ab50X_Vq ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=_G5pJ3isIyQ
http://www.youtube.com/watch?v=0wkCt2CC ... re=related
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ra/8219119 
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: pát črc 30, 2010 22:08
				od Ivan
				cukrar píše:
zdravíčko Ivane - jak to, že z toho motoru máš jen 340PS?  tady máš videa kde je to skoro 2x tolik, divný.
To tak předimenzovali, nebo čím to?
"Jen" 340 HP je tam zatím z několika důvodů:
1) motor zajíždím a učím se s takovým výkonem jezdit;
2) chci, aby motor pár desítek tisíc kilometrů vydržel;
3) moje turbo tlačí zatím jen 1 bar;
4) chci si autem zajezdit sem tam i normálně;
5) a hlavně mám předokolku (zkus si přenést 700 HP na předokolku) - není až takový problém postavit 700 HP Nexii, ale tenhle výkon prostě nepřeneseš na vozovku, myslím, že strop je kolem 400 HP. Už teďka mám tak široké pneu, že mi lezou ven 
Můj motor je de facto až na turbo a vstřiky konstrukčně připravený na cca 600 HP, ale vždy to s sebou nese jistá omezení a další investice. Jakmile zvednu tlak turba, dostanu z auta téměř 400 HP (to plánuji na podzim), to bude zatím stačit. Na Nexii jsem se toho hodně naučil a myslím, že pokračování bude dříve či později zde u Opela GT:

 
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: ned srp 01, 2010 18:12
				od cukrar
				No a nebude to pro tebe málo "pouhých" 270koní (opel GT)  ted už stojí pouze 500tis. r.2007 

 
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: pon srp 02, 2010 13:14
				od pet007
				1.+ Opel GT ma nahon na zadek = trakce nesrovnatelna s FWD
2.+ motor 2.0 Turbo = min. stejny potencial jako legendarni C20LET
3.- relativne vysoka vaha kolem 1300 kg, chce to pak alespon 400-500PS 

 
			 
			
					
				Re: Nexia³ Supersport Project
				Napsal: pon srp 02, 2010 16:26
				od Ivan
				Pet, díky za odpověď 
O víkendu jsem najel dalších 400 km, tentokrát ne na dálnici, ale v horách. Neuvěřitelný zážitek, ale mohl by být ještě lepší na novém podvozku s lepšími brzdami, ale do zimy to ještě vydržím. Průměrná spotřeba při svižné jízdě 13,2 litru, jen se v Jeseníkách blbě shání 100oktanový benzín  

 Takže zatím najeto cca 1400 km bez větší závady, snad to vydrží (spojka a kloub na poloose nepočítám).