Stránka 6 z 15

Napsal: čtv bře 13, 2008 10:29
od Ivoš
No tak min. bych zkusil reset ŘJ...odpojení od baterie atd. (postup je tady na fóru asi tisíckrát napsán). S cívkou jsem nikdy problém neměl, takže nedovedu posoudit, ale ani od ostatních nejsou zprávy, že by se kazily.

Napsal: čtv bře 13, 2008 12:56
od Kazalin
Vrátím se k tomu mému topení, jak jsem psal v topicu o něm. Všiml jsem si, že po natlakování systému stříká mikropramínek ze spuchřené hadičky k radiátoru do prostoru směrem k cívce. Nedal bych ruku do ohně, že to nešlo i na ni. Podíval bych se lavně na to, než se začne manévrovat s elektronikou

Napsal: úte bře 25, 2008 07:32
od Mr.Problem
Tak jsem tady zase, olej se zatím drží sice mám kolem víka malinko vlhko, al přecházím to se zvyklým úsměvem.
Další problém spíš je, že mi zničehonic zmizla veškerá chladící kapalina v motoře. Proto se chci zeptat jak moc velký to je průser když jsem teď v zimě jel cca 20 km s práznou nádrží chaldící kapaliny... teplota mi vysoupala jen do půlky... A co to může dělat. Nikde jsem si nevšiml že by cokoliv utíkalo, mimo nádržky na ostřikovače...

Napsal: úte bře 25, 2008 07:40
od Tomáš
Dolij a kontroluj stav oleje , nechci strašit , ale aby ti netekla těsněním pod hlavou . Další možnost je , že ti jde do výfuku , ale aby jsi se hned neplašil , z výfuku běžně voda postřikuje , ale po delší cestě ne , pokud ano - zase se jedná o těsnění pod hlavou ( nikoliv pod víkem ventilů , aby jsi to nezaměnil ). Jinak může téct kdekoliv ve spoji , z vodní pumpy ..... , ale to by jsi měl mokro pod autem .

Napsal: stř bře 26, 2008 07:35
od Mr.Problem
Takže stav:
Jdu ráno zkontrolovat auto, chladící kapaliny ještě jaktakž, 1 cm pod minimem... 160 Kč v háji. Kontroluji olej a hle oleje tam mám 10 cm nad maximum, předtím jsem byl 2 cm nad minimem. Je to v P...! Chladící kapalina natekla do motoru, nikde jinde vlhko není, kontroloval jsem. Soused, servisák jen spráskl ruce, mě křísila přítelkyně. Někde tady na fóru jsem četl, že opravu měli za 4500 Kč a to jsem se radoval , že mi přestal jak takž téct olej. Cha cha... To auto je fakt na hození ze skály. Karosérie naprosto super, tlumiče a motoricky jak takž, spotřeba mega a teď tohle. Jo a brzdy :-) to je příběh sám o sobě ...

Už si přeji aby mi do toho auta někdo napral a rozsekal a já za to auto dostal alespoň padesát tisíc abych si koupil třeba felicii.

Chlapy ještě otázečka, chci koupit nový vzduchový filtr, ale mám problém, že ta krabice se vzduchovým filtrem je zvenku popsaná, 2,0, předchozímu majiteli se prý motor zadřel tak měnil za jinačí 1,6, čili bych se chtěl zeptat jestli někdo neví jestli je vzduchový filtr jinačí v dvoulitru a 1,6 ???

Napsal: úte dub 01, 2008 10:12
od Mr.Problem
Tak snad to píšu dobře, hlavu mi sundali zabrousili. Mění mi těsnění,olej a co k tomu patří, navíc lambdu za 1600 Kč, vzduchový filtr. Sakraš, proč to co tady na tom fóru vždy tak sedí a mě se to stane. Rozprodám to auta na díle, jako nejsmolnější auto ! Kdo koupí potřetí měněný výfuk za 3 roky ? Vyvolávací cena: 1000 Kč, jo a brzdy 3 v servisu a stejně nebrzdí nebo snad motor, kde stále teče olej...

Napsal: pát dub 04, 2008 07:31
od Mr.Problem
Tak auto bych měl mít opravený... průser v tom že když se rozjedu a auto trochuvytočím začnë mi v motoru pískat jako bych tam měl turbou přechipovaný.... sakra.

Napsal: pát dub 04, 2008 15:35
od Ivoš
Hele já nevím, ale nebylo by lepší změnit servis? Pokaždý když to dáš do servisu (asi pořád do stejnýho), tak to auto prostě není opravený....což je úplně děsivý...no minimálně bych to reklamoval tu opravu.

Napsal: stř dub 16, 2008 08:05
od Mr.Problem
Tak v servise mi řekli, že to je tím - že řemen který tam zpátky dávali tak mu to trvá než si zase sedne. Proto je takový hlučný. Malinko to přestává. Jinak nevím jeslti jsem to psal ale oprava mě vyšla na 6850 Kč vč. DPH, Výměna Lambdy, koupě vzduchového filtru, tlakování, obroušení apd....
nevím no prodám...

Šel bych jinam ale u předchozího jsem taky nebyl spokojenej... kolem mě jich zase tolik není, a do značkovýho nejdu, stačilo mi když mi naúčtovali celý silikonový sprej, , kterým mi borec dvakrát šplíchl...

Mimochodem, musí se nějak systémově restartovat řídící jednotka když mi měnili Lambdu ? doufám že mi klesne spotřeba...

Napsal: stř dub 16, 2008 09:04
od Ivoš
Systémově nevím, ale podomácku se to dělá tak, že odpojíš na min. 10 minut baterku... ;)

Napsal: stř dub 16, 2008 15:23
od Richard
Hele, Probléme :lol: :lol: :lol: máš asi smůlu na kus jako Krtek. Ivoš ti asi radí velmi dobře, změnit servis :!: :!: :!: A to hvízdání se řešilo tady: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... 5&start=30
a jestli ti ty rozvody zčubčili, tak by změna srevisu určitě prospěla autu i tvojí peněžence. :!:
Kdysi jsem psal, jak jsme s Brainmanem s Nubirama byli na bezplatné kontrole v Chevroletu-Daewoo v Kladně. Na obou autech bylo všechno špatně, ramena, tlumiče, výfuk, motor, no prostě všechno :!: :!: :!: :!: člověk měl pocit, že vše vyřeší tím, že auto jim nechá a ještě nějakou pětku přidá, aby si ho vůbec vzali. Já od té doby jezdím skoro 4 roky, a nic neupadlo, na testu tlumičů jsem byl před týdnem a je vše OK. Mám pocit, že takové zákazníky jako jsi ty servismani milují a přímo si je hýčkají.. :lol: :lol: :lol: Samo jsou i světlé vyjímky (všichni je tu na foru známe tudíž je nebudu jmenovat )

Napsal: pát dub 18, 2008 18:19
od Mr.Problem
V tomhle jste a jistě máte za pravdu asi jsem moc měkkej. Tohohle autíčka se nebudu zbavovat, dojezdím s ním, pokud to bude možné. Leda že by ho chtěl někdo koupit do sbírky :-) klidně se mu vlastnoručně podepíšu.

No nic sílu a čest, aspoň, že ten řemen přestal hučet.