Stránka 6 z 7
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: stř lis 28, 2012 10:25
				od tomask
				Taky nemám nic k téme, jsem jenom psychická podpora CP  

 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: stř lis 28, 2012 10:49
				od Honza H.
				<3  
 
Edit Dimco Nubira 97: A zase 

 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: stř lis 28, 2012 11:06
				od Dimco Nubira 97
				Osobne si myslím, že najviaca by mohol povedať niekto, kto mal možnosť na oboch motoroch naozaj niečo odjazdiť, vzhľadom na to že 1.4 T je nový, asi sa tu taký nik nenájde
			 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: stř lis 28, 2012 11:34
				od Honza H.
				Sorry mě ta citace prostě baví 

 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: stř lis 28, 2012 11:58
				od Dimco Nubira 97
				V pohode, všimol som si  
 
 
 
 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: čtv pro 06, 2012 20:26
				od jezevec
				motoricky pocitově to jede +/- stejně jako ta 1.8T. zatáh na dvojku, trojku a čtverku z nižších otáček v pohodě. největší rozdíl je v zátahu na pětku z 80... tam se teda nic moc nedělo. pravdou je, že auto mělo nějakých 600km. každopádně mně bylo potvrzeno, že se tím dá mimo obec jezdit okolo 5,5 litru.
jinak první setkání se start/stop systémem - zajímavé to je
			 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: pát pro 07, 2012 08:29
				od chester172
				Ja ti vam neviem...mna nejak nelaka ten start/stop system....v tomto pohlade som na klasiku a pride mi to ako zbytocnost a sposob ako vytiahnut z ludi o nice viac penazy 

 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: pát pro 07, 2012 09:55
				od mzprx
				Naopak, je to vyborna vec v spojeni s dieslom, lebo ten pri rozbiehani netaha a lubi bez varovania skapat. (nielen mne, ale aj profi vodicovi, co s tym jazdi kazdy den...) A ten start-stop to hned zas nenapadne nakopne... 

 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: pát pro 07, 2012 11:59
				od chester172
				jaaj....z tohto pohladu som sa na to nekukol...neviem..kazdopadne by som si to chcel vyskusat predtym nez by som to dal do auta.
			 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: pát pro 07, 2012 12:11
				od Kjub
				Nemoze mat start/stop system zly vplyv na diesel? Ked stale vypina a zapina motor? hlavne na ten genialny filter?
			 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: pát pro 07, 2012 17:03
				od Krtek
				Hlavně v zimě bych chtěl vidět co na to baterka.
			 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: pát pro 07, 2012 19:13
				od jezevec
				start/stop systém jde v té 1.4T vypnout. když to je zapnuté a klesne teplota motoru pod určitou teplotu, tak se to samo nastartuje. u toho dieslu je to pouze u 1.7 a tam nevím, jak to funguje.
			 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: pon pro 10, 2012 07:39
				od smire666
				Stav batérie je tiež jedným z faktorov, ktoré na to vplývajú, ďalej klíma, ohrev zadného okna, atď, atď...
			 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: pon pro 10, 2012 08:38
				od Mato_PP
				Zbytocne obavy ja mam start/stop a ziadny problem teraz v zime musia byt splnene podmienky ako bolo vyssie spomenute ako vypnuta klima, zohriaty motor a daco nebiem co ale nie je s tym problem. Pri dlhsich trasach to vypinam lebo nejak to neberie ze treba aj turbo vychladit 

 
			
					
				Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
				Napsal: úte úno 12, 2013 20:10
				od jezevec
				tak nakonec po zvážení všech pro a proti skončím u seat leon FR 2013... 1.4TSI