Stránka 43 z 46

Re: Orlando a LPG

Napsal: sob zář 26, 2015 11:48
od majkii
alan85 píše:Som z Bratislavy. Este sa podelim s jednou skusenostou. Neviem ci to ma nasvedomi plyn, ale podla mna hej. Idem v plnej rychlosti po ceste a zrazu mi z nicoho nic vyskoci kontrola servisu a rucicka benzinu mi klesne na uplnu nulu, jak keby mi niekto za sekundu vypustil nadrz s benzinom. Samozrejme fyzicky je nadrz plna, no auto to nejak nevie... ked vypnem motor a znova nastartujem, tak rucicka pomaly stupa ... ale len pocas jazdy. Az sa dostane na uroven pred vyhlasenim poruchy. Stretol sa s tym uz niekto?
túto radosť opisovali viackrát hlavne "plynári", mne sa to stalo asi 2x v prvých mesiacoch od kúpy auta, lenže ja plyn nemám, takže plyn to môže zhoršovať, ale primárna príčina bude inde

Re: Orlando a LPG

Napsal: sob zář 26, 2015 12:25
od Malta
alan85, poslal jsem ti SZ

Re: Orlando a LPG

Napsal: sob zář 26, 2015 12:32
od alan85
majkii píše: túto radosť opisovali viackrát hlavne "plynári", mne sa to stalo asi 2x v prvých mesiacoch od kúpy auta, lenže ja plyn nemám, takže plyn to môže zhoršovať, ale primárna príčina bude inde
A nevies ci niekto zistil pricinu toho? Tebe to uz teda nerobi?

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon zář 28, 2015 14:47
od Krtek
To nevyřešíš, prostě vlastnost. Zjednodušeně řečeno si elektronika myslí že má mylný informace o stavu paliva v nádrži. Jedeš X km a plovák nezaznamená změnu množství benzínu v nádrži tak to hodí chybu. Já to zaznamenal u Cadillaca. Možná jsou na to nějaký HW emulátory a oblbovátka. Čim chytřejší auto, tim víc možností ho zbláznit.

Re: Orlando a LPG

Napsal: sob říj 03, 2015 20:48
od Laco71
Ja mam Orlando 1.8 + LPG a ukazovatel paliva v nadrži /B/ ukazuje vždy korektne

dokonca by som povedal ,že inštalacia LPG nema na ukazovanie stavu benzinu v nadrži žiadny vplyv

Re: Orlando a LPG

Napsal: čtv říj 15, 2015 23:06
od koniQ
Laco naprosto suhlasim, jazdim s Orlom na LPG a nezaznamenal som ziadny pad rucicky, ani nic podobne :)

inak dnes 15.10.2015 konecne po dlhom boji s organmi je zapisane LPG v TP :) huraaaa

Re: Orlando a LPG

Napsal: pát říj 16, 2015 09:19
od dag.bag
Zdar borci,mam stejný problém,ale jen při dlouhých trasách.na krátkých nic,ale když jedu třeba na dovču tak to udělá.ručička padne,začne svitit klíč a zvukový sígnál.po nějakych kilometrech se to dostane pozvolna zase k normálu.popřípadě když zastavím a pak startuju tak se to taky vrátí.je to zanedbatelné a emulátor tam dávat nechci.čaute

Re: Orlando a LPG

Napsal: pát bře 25, 2016 18:55
od MartinM
zdravim
zajima me moznost montaze tazneho zarizeni pokud mam misto rezervy LPG nadrz..mate nekdo?jaky typ?
diky

Re: Orlando a LPG

Napsal: pát bře 25, 2016 22:27
od TIBI77
MartinM píše:zdravim
zajima me moznost montaze tazneho zarizeni pokud mam misto rezervy LPG nadrz..mate nekdo?jaky typ?
diky
Mam rezervu a tazne.Tak si myslim ze by to malo ist.
Kukni zo spodu.Kolko tam je miesta.
Obrázek

Re: Orlando a LPG

Napsal: sob bře 26, 2016 06:27
od hoza
Přijeďte na sraz na Olšovec a všechno si pěkně prohlédnete. -i

Re: Orlando a LPG

Napsal: čtv bře 31, 2016 21:23
od luke1
Zdar,
zajímalo by mě, kdo z Vás má najeto na LPG s Orlandem nejvíce km bez problémů souvisejících s LPG? Po některých příspěvcích z minulých let v tomto vlákně čekám kdy to přijde :) Já mám aktuálně 80 000.

Re: Orlando a LPG

Napsal: čtv bře 31, 2016 21:27
od Malta
no to by mě také zajímalo, jak na tom jste, bo moje fábule dnes atakovala 323 000km, tedy nějakých 318t km na LPG

Re: Orlando a LPG

Napsal: sob dub 02, 2016 20:53
od Laco71
Ja mam najazdených skoro 70 000 km na LPG a všetko dobre,len pred cca 2 mesiacmi bol čistený splyňovač , menený filter, kvoli tankovaniu nekvalitného plynu

Re: Orlando a LPG

Napsal: pát kvě 13, 2016 09:57
od chevychevy
Nechával už někdo kontrolovat nebo seřizovat ventily ( 1,8 s LPG) ? Zkušenost,cena?

Re: Orlando a LPG

Napsal: sob srp 13, 2016 20:20
od Laco71
Ahojte, mam najazdene na LPG už 80 000 km ,
stav tacho je 102 500

čo sa týka vole ventilov , tak trochu sa zaklepavaju :o
treba to kontrolovat shruba okolo 80-100 000 najazdenych km

ja som zkontroloval a vysledky su take .
normalne je tam vola okolo 0,23 -0,25 na vyfukovych ventiloch
lenže potiaž je v tom,že nie všetky vyf.ventily maju rovnake vole, jeden ma večšiu druhy menšiu , na jednotlivych valcoch sa to líši... :!: zrejme ani to skladanie motora vo vyrobe nebolo nejak extra precízne, nahadzali tam čo mali poruke a neriešili to ake vole maju ventily :lol:
šak Chevrolet nie je Ferrari však ?? :cry:

teda na dvoch valcoch boli namerane vole na vyf.ventiloch 0,23 - 0,18 to je O.K.

na dalších dvoch valcoch to už nie je O.K. vole vyf.ventilov su 0,18 - 0,13

hlavne ten 0,13 ma trápi nakolko mabyt min vola 0,15
ak by sa to blížilo k 0,10 BEZPODMIENEČNE to treba dat opravit , lebo podpali ventil a
bude treba otvarat motor a davat nový ventil

teda ak by vo fabrike dali pozor a poskladali ten motor vzhladom na najväčšie max. možne vole na vyf. ventiloch /sacie neriešime tie sa nepodpalia/ tak by som nemusel riešiť vobec nič, pretože min 200 000 km by to vydržalo v dobrých toleranciach

teda planujem to dat opravit pri stave tacho 120 000 + vtedy sa vymeni aj rozvodový remeň

v autorizaku mi povedali,že nikto nema na orlando večši najazd ako 50-60 000 km , taže neriešili taketo veci, ale teoreticky by to vedeli spraviť

Ja však to dam spraviť človeku, čo vie ako na to, robí taketo veci bežne a hlavne MA OCHOTU
zodpovedne spraviť VŠETKO , čo treba aby som JA ako ZAKAZNIK bol SPOKOJNY.