Stránka 42 z 46

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon čer 01, 2015 15:55
od Malta
tipnul bych to že ti zamrzá reduktor, že je tam v té rychlosti již takový přísun kapalného plynu, který tak ochladí reduktor, že se již kapalná látka nedokáže zplynovat. Takže buď je reduktor dle mě poddimenzovaný (což ale moc nepředpokládám), nebo je reduktor zanesen (jeho vodní okruh), nebo je na něm nějaký jiný problém, ale určitě to bude reduktorem (na Fábii se mi také párkrát stalo, když jsem ještě neměl dostatečně prohřátý motor a nasadil dálniční tempo, že začal poblikávat, jako bych neměl plyn a cukalo to).

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon čer 29, 2015 18:46
od chevychevy
Máte někdo zkušenosti s nutností seřizovat ventily u LPG? Nebo je to jen snaha servisu o zajištění více práce ? Najeto 45.000 km , zatím bez problémů....

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon čer 29, 2015 18:58
od Laco71
chevychevy píše:Máte někdo zkušenosti s nutností seřizovat ventily u LPG? Nebo je to jen snaha servisu o zajištění více práce ? Najeto 45.000 km , zatím bez problémů....
Tiež mám nabehané cca 45 000 km na LPG :PP:

Chystám sa zmerať ventilové vole , ak sa tak stane napíšem to sem.

Inak motor je velmi živý ide dobre do otáčok,má výkon aj odspodu
teda dedukujem,že mu nič nie je.

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon čer 29, 2015 19:16
od Malta
nejsem si jist, zda jsem to tu někde nečetl, ale tyto motory nemají hydroštely?

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon čer 29, 2015 20:30
od zdarecalda
Mám na LPG najeto cca 45 000 km (celkově cca 56 000), minulý měsíc jsem byl na seřízení vůle ventilů.
Cenový náklad cca 6 000,- Kč. 1,8čky nemají hydroštely, ale jsou tam nějaký "půl misky", který je dobré občas zkontrolovat - na LPG cca po 45 000 - alespoň to tvrdil mechanik.

Před seřízením (cca od Ledna) motor občas zaškubal a moc se mu nechtělo do otáček - opakuju občas a v různých režimech jízdy.

Po seřízení jede motor jak pila, bez škubání ochotně do otáček. :D

Během seřízení mě našli závadu na reduktoru, na kterém bylo potřeba udělat repas (výměna membrány). Nad tím, už kroutil hlavou i mechanik. Říkal, že po 3 let na LPG je to brzo, že by měl vydržet víc. Nicméně pro úplnost cenový náklad na repas 5 000,- Kč.

:?: Nechcu strašit, ale ve 120 000 km je prý potřeba udělat repas hlavy, propalují se prý ventily - jak u benzínu tak lpg - cena 35 000 až 40 000 Kč. :?: :?: :?: :?: :((

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon čer 29, 2015 20:38
od Malta
a to je to co mě právě od toho odrazuje :( ... ty ventily mně prostě dělají starosti a jsem pořád na vážkách ... na haťapce mám aktuálně 304 520km a nevím co to ventily jsou, jenže škodovka nedělá "orlando" a mně se taaak líbí :oops:

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon čer 29, 2015 22:59
od prcek1
zdarecalda píše:
Během seřízení mě našli závadu na reduktoru, na kterém bylo potřeba udělat repas (výměna membrány). Nad tím, už kroutil hlavou i mechanik. Říkal, že po 3 let na LPG je to brzo, že by měl vydržet víc. Nicméně pro úplnost cenový náklad na repas 5 000,- Kč.
A neměl bys za pět tisíc fungl novej? Možná i dva, podle značky...

Re: Orlando a LPG

Napsal: stř črc 01, 2015 08:28
od chevychevy
Nutnost seřizování vůle ventilů ve 45.000 u LPG - máte někdo zkušenost? Zajímá mě hlavně servis mimo Plzeň....jak je vidět,tam to praktikují(hlavně potěší tou budoucností.... :lol:

Re: Orlando a LPG

Napsal: ned srp 02, 2015 14:03
od janci
s vlastneho zaujmu som kontroloval ventili pri 150tis a vysledok 0,25- 0,30 vola na sacom/vyfuk na vsetkych 16V plyn mam od začiatku s FlachLube kvapka 8-10kv/min, pravidelne kontrolujem pre istotu

Re: Orlando a LPG

Napsal: ned srp 02, 2015 17:11
od Laco71
chevychevy píše:Nutnost seřizování vůle ventilů ve 45.000 u LPG - máte někdo zkušenost? Zajímá mě hlavně servis mimo Plzeň....jak je vidět,tam to praktikují(hlavně potěší tou budoucností.... :lol:
Išiel som po tom , a tu je vysledok mojho bádania .

Podľa roztriedenia motorov od GM
je motor použitý v Orlande 1.8 L I-4 Fam 1 Gen 3 (2H0)
alebo jednoducho ECOTEC 1.8 L I-4 VVT (2H0) ak by niekto chcel googlit

v popise technickych charakteristík sa k ventilom píše toto :

valve lifters : Direct acting tappet with hydraulic lash adjuster

To znamená,že vačka ovláda priamo podložku /hrnček/ v ktorom je integrovaný hydraulicky valček,ktorý dosada na koniec ventilu

Teda teoreticky vymedzovanie vole nie je nutné.

Ešte sa zajdem opýtať do autorizáku,či niekedy robili také dačo

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon srp 03, 2015 07:40
od janci
laco71 myslim ze vedčšina mame F18D4, 2H0 kod motora neviem či sa vobec ku nam inportovali, keby mali hydrauliku ver ze tento problem by sa neriešil :) F18D4 je mechanicky podložkami vymedzena.

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon srp 03, 2015 08:23
od Laco71
F18D4 je 2H0

akurat,že 2H0 je označenie ktoré sa používa len v ramci GM-koncernu

http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722921

Re: Orlando a LPG

Napsal: pát zář 25, 2015 07:49
od alan85
Ahojte, chcel by som sa opytat mam orlando 2012 1.8 104kw na LPG system Tartariny. Bol som uz xkrat v servise, lebo mi neustale svieti kontrolka motora. Je tu niekto, kto by mi poradil servis kde su schopny to nastavit tak aby mi to nesvietilo? Vzdy ked idem zo servisu po 150-180km mi ta kontrolka zasvieti.

Re: Orlando a LPG

Napsal: pát zář 25, 2015 08:22
od Malta
alan85, odkud jsi? Mám dobrého servisáka na Tartarini. Co tam máš za verzi Tartariny?

Re: Orlando a LPG

Napsal: pát zář 25, 2015 23:42
od alan85
Som z Bratislavy. Este sa podelim s jednou skusenostou. Neviem ci to ma nasvedomi plyn, ale podla mna hej. Idem v plnej rychlosti po ceste a zrazu mi z nicoho nic vyskoci kontrola servisu a rucicka benzinu mi klesne na uplnu nulu, jak keby mi niekto za sekundu vypustil nadrz s benzinom. Samozrejme fyzicky je nadrz plna, no auto to nejak nevie... ked vypnem motor a znova nastartujem, tak rucicka pomaly stupa ... ale len pocas jazdy. Az sa dostane na uroven pred vyhlasenim poruchy. Stretol sa s tym uz niekto?