Stránka 5 z 9
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 18:09
				od smire666
				Nezabúdaj, že Camaro je pre tri "kikiny," akurát tie dve vzadu nesmú mať pridlhé nôžky 

 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 18:14
				od milosh
				Pokud auto papa do 10L/100km je to ok  

 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 18:16
				od davac24
				milosh píše:Pokud auto papa do 10L/100km je to ok  

 
takze nasa lada 2103 co sme mali papa pri 100km/h 12 litrov:D cize to uz nie je ok?:D
aj tych tvojich 10 je podla mna dost ..... max 7-8 ideal 4-5 

 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 18:18
				od davac24
				oprava lada 2107 
 
  
 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 18:19
				od smire666
				Záleží aj od triedy auta a hlavne použitého paliva... malý UP! zajazdí stovku za 4,5l benzínu, ZIL za 130litrov nafty v zime...
			 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 18:20
				od davac24
				smire666 píše:Nezabúdaj, že Camaro je pre tri "kikiny," akurát tie dve vzadu nesmú mať pridlhé nôžky 

 
nohy musia byt  

  dlhe.... minimalne az po zem 

 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 19:00
				od JRD McLAREN
				no tak troska tych technickych informaciii...
Krutiaci moment je zavisly hlavne od cinnej plochy piestu, kompresneho pomeru a volimetriky (Volume Efficiency)
takze je asi jasne, ze 1.4ka ma priemerom mensi piest nez by mal motor 2.0
v pripade preplnania u beznych (dnesnych) motorov je navysenie vykonu a krutiaceho momentu niekde okolo +55-70% z atmosferickeho motoru
(napr. 1.4 NA ma 55kW, a 1.4T ma 96kW)
tiez je rozdiel pri spalovani,
benzin treba zapalit,
nafta sa vznieti,
nafta ma vyssiu ucinnost
benzin ma nizssiu ucinnost
-------------------------------------------------------------------------------
no a od tohto celeho sa nam potom odvijaju vsetky tie pekne ciselka,
vykony, momenty, spotreby a pod. "somariny" co sa clovek docita...
v tych manualoch
			 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 19:09
				od JRD McLAREN
				takze jedine na com vlastne zalezi, je to co clovek preferuje...
niekto racej diesla, niekto racej benzin...
(jake to ceske prislovie ma to napadaa...  

 )
ja osobne som sa viezol v astre 1.4Turbo, a nemal som z toho najhorsi pocit..
tiez som sa viezol v Pole 1.2TSI a tiez ma to celkom bavilo..
zas je pravda, ze ja by som 1.2TSI behom 20-30tkm utyral k smrti... (kedze viem co sa na tych motoroch kazi)
a kedze som clovek, co so chce "vykon", tak aj ta 1.4T by mi casom bola malo...
....zlate casy dobrych motorov skoncili zavedenym emisnej normy EURO2 .. niekedy v 90tych rokoch
odvtedy sa vsade len "setri, zjednodusuje, zlepsuje, modernizuje" ..atd...
takze ja by som sa dnes pri kupe noveho auta rozhodol iba na zaklade pocitu z jazdy...
darmo tam vyrobca napise kilovaty a newtonmetre, "ked to auto proste nejede"..
 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 19:10
				od davac24
				JRD McLAREN píše:no tak troska tych technickych informaciii...
Krutiaci moment je zavisly hlavne od cinnej plochy piestu, kompresneho pomeru a volimetriky (Volume Efficiency)
takze je asi jasne, ze 1.4ka ma priemerom mensi piest nez by mal motor 2.0
v pripade preplnania u beznych (dnesnych) motorov je navysenie vykonu a krutiaceho momentu niekde okolo +55-70% z atmosferickeho motoru
(napr. 1.4 NA ma 55kW, a 1.4T ma 96kW)
tiez je rozdiel pri spalovani,
benzin treba zapalit,
nafta sa vznieti,
nafta ma vyssiu ucinnost
benzin ma nizssiu ucinnost
-------------------------------------------------------------------------------
no a od tohto celeho sa nam potom odvijaju vsetky tie pekne ciselka,
vykony, momenty, spotreby a pod. "somariny" co sa clovek docita...
v tych manualoch
ked si taky mudry, vyzeras tak 

  co hovoris na tu 1,4? 
 
  
  plus zivotnost tyhto motorov? ........o tej ucinnosti som vedel, zevraj najelpsiu ucinnost ma elektoromotr, a je rozdiel ci sa zapali alebo vznieti:) to je asi jedno:) resp nema az taky dopad:)
 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 19:19
				od JRD McLAREN
				uz som ti to tam napisal v tom druhom prispevku...
"nastastie" sa GM nesnazi az tak setrit na meterialoch ako VWAG,
takze ta 1.4T by nemusela byt az taka zla, ale ked tak sa spytaj na refencie u OPLAKOV...
Astry 1.4T uz nejaky ten patek jazdia, takze sa daju ziskat info o "slabinach" tohoto motora
			 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 19:54
				od smire666
				Okolnosti na trhoch so zdrojmi už donútili aj GM nastúpiť cestu nie nepodobnú tej, po ktorej sa VW uberá už nejaký ten rôčik. Vidíme to na 1.7ke diesli, 1.4ke benáli s turbom, atď... Teraz "úsporný" motor do korvety,
vyššie tlaky všetko nezachránia. Mám pocit, že sme posledná generácia s ako-tak normálnymi motormi 
 
   
  
 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 23:12
				od davac24
				vsetci chcu vyrobit lacno rychlo... kedysi auta vydrzali dlho... teraz ich robia na par rokov a potom treba kupit dalsie....
vsetci to tu hraju na ekologiu a podobne veci, ake auta speju do riadnej riti.
sudny znalec co nas mal na vyske na jednom predmete tiez vravel ze tie auta stoja uz za hovno.
fajne znacky sa zhorsili aby mohli konkurovat lacnym korejskym autam..... a korejske ked chcu predvat tak kvalitu troska vylepsili..... napr mercedes uz nie je taky kvality ako kedysi a kia uz nie je taky shit ako kedysi... obe uz v podstate vydrzia rovnako:) uz ide o prestiz ze ja mam bwm a ty  kiu a aj tak su oba uz bicykle:D 
kolegova buchta ma mercedes E a uz bol par krat v servise co sa kazi..... tak ako tolko
			 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: stř lis 07, 2012 23:24
				od davac24
				JRD McLAREN píše:takze jedine na com vlastne zalezi, je to co clovek preferuje...
niekto racej diesla, niekto racej benzin...
(jake to ceske prislovie ma to napadaa...  

 )
ja osobne som sa viezol v astre 1.4Turbo, a nemal som z toho najhorsi pocit..
tiez som sa viezol v Pole 1.2TSI a tiez ma to celkom bavilo..
zas je pravda, ze ja by som 1.2TSI behom 20-30tkm utyral k smrti... (kedze viem co sa na tych motoroch kazi)
a kedze som clovek, co so chce "vykon", tak aj ta 1.4T by mi casom bola malo...
....zlate casy dobrych motorov skoncili zavedenym emisnej normy EURO2 .. niekedy v 90tych rokoch
odvtedy sa vsade len "setri, zjednodusuje, zlepsuje, modernizuje" ..atd...
takze ja by som sa dnes pri kupe noveho auta rozhodol iba na zaklade pocitu z jazdy...
darmo tam vyrobca napise kilovaty a newtonmetre, "ked to auto proste nejede"..
 
co sa kazi na tej 1,2TSI .... 1,4T to nema 

  to co sa kazi? 

  mysls ze by si aj tu 1,4T utyral tym ze by si mu daval plny kokol? cim by ti bola casom malo?
 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: čtv lis 08, 2012 08:35
				od mzprx
				
			 
			
					
				Re: 1,4 TURBO 16V 140k
				Napsal: čtv lis 08, 2012 08:56
				od Mike Mad
				ten kdo napsal na druhy strance ze v kombiku neni  misto at si da facku. jasne ze kdyz dam predni sedacku az dozadu tak se tam nevleze ani dite. ale ja vepredu nedosahnu na volant a na pedaly a muzu tam mit na konicka nakou bitch 

 mam skoro 2 metry a fakt nemam problem sedet vepredu pohodlne, aby se vzadu vlezl stejne velky clovek a mel mista dost.
k tematu> co sem koukal na us forum chevroletu cruze tak oni tam ten 1.4T uz nejakou chvilku jezdi a nestezuji si. samozrejmne to neni dalnicni stihacka, kdyz to budete jezdit dalky po dalnici tak ten motor to nerozdejcha. tkze je to Eco prditko do mesta a na cestu ke tchyni spis, se kterym se nemusite bat predjizdet traktor na okresce. do mesta bych si nekoupil zadny turbo motor, pac neohraty, nenechate to vychladit, to jde turbo pak do kytek jedna basen.