1,4 TURBO 16V 140k

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od smire666 »

Nezabúdaj, že Camaro je pre tri "kikiny," akurát tie dve vzadu nesmú mať pridlhé nôžky ;)
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Reklama
 

Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6634
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od milosh »

Pokud auto papa do 10L/100km je to ok -i
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
davac24
Příspěvky: 111
Registrován: pát říj 26, 2012 09:59

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od davac24 »

milosh píše:Pokud auto papa do 10L/100km je to ok -i
takze nasa lada 2103 co sme mali papa pri 100km/h 12 litrov:D cize to uz nie je ok?:D

aj tych tvojich 10 je podla mna dost ..... max 7-8 ideal 4-5 8)
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Uživatelský avatar
davac24
Příspěvky: 111
Registrován: pát říj 26, 2012 09:59

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od davac24 »

oprava lada 2107 8) 8)
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od smire666 »

Záleží aj od triedy auta a hlavne použitého paliva... malý UP! zajazdí stovku za 4,5l benzínu, ZIL za 130litrov nafty v zime...
Naposledy upravil(a) smire666 dne stř lis 07, 2012 18:21, celkem upraveno 1 x.
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Uživatelský avatar
davac24
Příspěvky: 111
Registrován: pát říj 26, 2012 09:59

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od davac24 »

smire666 píše:Nezabúdaj, že Camaro je pre tri "kikiny," akurát tie dve vzadu nesmú mať pridlhé nôžky ;)
nohy musia byt 8) dlhe.... minimalne az po zem :mrgreen:
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od JRD McLAREN »

no tak troska tych technickych informaciii...

Krutiaci moment je zavisly hlavne od cinnej plochy piestu, kompresneho pomeru a volimetriky (Volume Efficiency)

takze je asi jasne, ze 1.4ka ma priemerom mensi piest nez by mal motor 2.0
v pripade preplnania u beznych (dnesnych) motorov je navysenie vykonu a krutiaceho momentu niekde okolo +55-70% z atmosferickeho motoru
(napr. 1.4 NA ma 55kW, a 1.4T ma 96kW)

tiez je rozdiel pri spalovani,
benzin treba zapalit,
nafta sa vznieti,

nafta ma vyssiu ucinnost
benzin ma nizssiu ucinnost

-------------------------------------------------------------------------------

no a od tohto celeho sa nam potom odvijaju vsetky tie pekne ciselka,
vykony, momenty, spotreby a pod. "somariny" co sa clovek docita...
v tych manualoch
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od JRD McLAREN »

takze jedine na com vlastne zalezi, je to co clovek preferuje...
niekto racej diesla, niekto racej benzin...
(jake to ceske prislovie ma to napadaa... :mrgreen: )

ja osobne som sa viezol v astre 1.4Turbo, a nemal som z toho najhorsi pocit..
tiez som sa viezol v Pole 1.2TSI a tiez ma to celkom bavilo..
zas je pravda, ze ja by som 1.2TSI behom 20-30tkm utyral k smrti... (kedze viem co sa na tych motoroch kazi)
a kedze som clovek, co so chce "vykon", tak aj ta 1.4T by mi casom bola malo...

....zlate casy dobrych motorov skoncili zavedenym emisnej normy EURO2 .. niekedy v 90tych rokoch
odvtedy sa vsade len "setri, zjednodusuje, zlepsuje, modernizuje" ..atd...

takze ja by som sa dnes pri kupe noveho auta rozhodol iba na zaklade pocitu z jazdy...
darmo tam vyrobca napise kilovaty a newtonmetre, "ked to auto proste nejede"..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
davac24
Příspěvky: 111
Registrován: pát říj 26, 2012 09:59

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od davac24 »

JRD McLAREN píše:no tak troska tych technickych informaciii...

Krutiaci moment je zavisly hlavne od cinnej plochy piestu, kompresneho pomeru a volimetriky (Volume Efficiency)

takze je asi jasne, ze 1.4ka ma priemerom mensi piest nez by mal motor 2.0
v pripade preplnania u beznych (dnesnych) motorov je navysenie vykonu a krutiaceho momentu niekde okolo +55-70% z atmosferickeho motoru
(napr. 1.4 NA ma 55kW, a 1.4T ma 96kW)

tiez je rozdiel pri spalovani,
benzin treba zapalit,
nafta sa vznieti,

nafta ma vyssiu ucinnost
benzin ma nizssiu ucinnost

-------------------------------------------------------------------------------

no a od tohto celeho sa nam potom odvijaju vsetky tie pekne ciselka,
vykony, momenty, spotreby a pod. "somariny" co sa clovek docita...
v tych manualoch

ked si taky mudry, vyzeras tak 8) co hovoris na tu 1,4? :) :) plus zivotnost tyhto motorov? ........o tej ucinnosti som vedel, zevraj najelpsiu ucinnost ma elektoromotr, a je rozdiel ci sa zapali alebo vznieti:) to je asi jedno:) resp nema az taky dopad:)
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od JRD McLAREN »

uz som ti to tam napisal v tom druhom prispevku...

"nastastie" sa GM nesnazi az tak setrit na meterialoch ako VWAG,
takze ta 1.4T by nemusela byt az taka zla, ale ked tak sa spytaj na refencie u OPLAKOV...
Astry 1.4T uz nejaky ten patek jazdia, takze sa daju ziskat info o "slabinach" tohoto motora
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od smire666 »

Okolnosti na trhoch so zdrojmi už donútili aj GM nastúpiť cestu nie nepodobnú tej, po ktorej sa VW uberá už nejaký ten rôčik. Vidíme to na 1.7ke diesli, 1.4ke benáli s turbom, atď... Teraz "úsporný" motor do korvety,
vyššie tlaky všetko nezachránia. Mám pocit, že sme posledná generácia s ako-tak normálnymi motormi :? :? :?
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Uživatelský avatar
davac24
Příspěvky: 111
Registrován: pát říj 26, 2012 09:59

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od davac24 »

vsetci chcu vyrobit lacno rychlo... kedysi auta vydrzali dlho... teraz ich robia na par rokov a potom treba kupit dalsie....

vsetci to tu hraju na ekologiu a podobne veci, ake auta speju do riadnej riti.

sudny znalec co nas mal na vyske na jednom predmete tiez vravel ze tie auta stoja uz za hovno.

fajne znacky sa zhorsili aby mohli konkurovat lacnym korejskym autam..... a korejske ked chcu predvat tak kvalitu troska vylepsili..... napr mercedes uz nie je taky kvality ako kedysi a kia uz nie je taky shit ako kedysi... obe uz v podstate vydrzia rovnako:) uz ide o prestiz ze ja mam bwm a ty kiu a aj tak su oba uz bicykle:D

kolegova buchta ma mercedes E a uz bol par krat v servise co sa kazi..... tak ako tolko
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Uživatelský avatar
davac24
Příspěvky: 111
Registrován: pát říj 26, 2012 09:59

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od davac24 »

JRD McLAREN píše:takze jedine na com vlastne zalezi, je to co clovek preferuje...
niekto racej diesla, niekto racej benzin...
(jake to ceske prislovie ma to napadaa... :mrgreen: )

ja osobne som sa viezol v astre 1.4Turbo, a nemal som z toho najhorsi pocit..
tiez som sa viezol v Pole 1.2TSI a tiez ma to celkom bavilo..
zas je pravda, ze ja by som 1.2TSI behom 20-30tkm utyral k smrti... (kedze viem co sa na tych motoroch kazi)
a kedze som clovek, co so chce "vykon", tak aj ta 1.4T by mi casom bola malo...

....zlate casy dobrych motorov skoncili zavedenym emisnej normy EURO2 .. niekedy v 90tych rokoch
odvtedy sa vsade len "setri, zjednodusuje, zlepsuje, modernizuje" ..atd...

takze ja by som sa dnes pri kupe noveho auta rozhodol iba na zaklade pocitu z jazdy...
darmo tam vyrobca napise kilovaty a newtonmetre, "ked to auto proste nejede"..


co sa kazi na tej 1,2TSI .... 1,4T to nema :D to co sa kazi? :D mysls ze by si aj tu 1,4T utyral tym ze by si mu daval plny kokol? cim by ti bola casom malo?
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od mzprx »

Chyba tomu objem, sudruhovia, objem... :lol: :lol: :lol:
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Mike Mad
Příspěvky: 115
Registrován: čtv říj 18, 2012 17:20
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od Mike Mad »

ten kdo napsal na druhy strance ze v kombiku neni misto at si da facku. jasne ze kdyz dam predni sedacku az dozadu tak se tam nevleze ani dite. ale ja vepredu nedosahnu na volant a na pedaly a muzu tam mit na konicka nakou bitch :D mam skoro 2 metry a fakt nemam problem sedet vepredu pohodlne, aby se vzadu vlezl stejne velky clovek a mel mista dost.

k tematu> co sem koukal na us forum chevroletu cruze tak oni tam ten 1.4T uz nejakou chvilku jezdi a nestezuji si. samozrejmne to neni dalnicni stihacka, kdyz to budete jezdit dalky po dalnici tak ten motor to nerozdejcha. tkze je to Eco prditko do mesta a na cestu ke tchyni spis, se kterym se nemusite bat predjizdet traktor na okresce. do mesta bych si nekoupil zadny turbo motor, pac neohraty, nenechate to vychladit, to jde turbo pak do kytek jedna basen.
Chevy Cruze SW 2.0 Vcdi LTZ Carbon Flash
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Cruze“