Stránka 5 z 7

Re: Zajetí motoru

Napsal: pát dub 06, 2012 15:48
od slaza
Já myslím, že Želvípower je snad něco lepšího, aspoň podle ceny. Když jsem koupil Kalose, nic jiného jsem nebral. Když mi ale začal svítit CHECK, prý to dělá EGR ventil při horším palivu, tak jsem začal brát normální. Na chování a spotřebu auta to nemá vliv, nic jsem nepoznal. Kolega ho bere jednou za rok, že to pročistí motor. Teď jsem se taky rozhodl, že první plnou mu koupím Shell, ale jinak rozdíl v benzínu u nás nepoznám. Když ale vezmu v Chorvatsku,vždycky to jelo lépe, dokonce zhasne i ten CHECK, ale u nás zase svítí. Tak to už beru jako rozmazlování.


již brzy ... Chevrolet Orlando 1.8 LTZ bílá Olympic White

Re: Zajetí motoru

Napsal: pát dub 06, 2012 16:06
od Tsoenami
Určitě tím člověk nic nepokazí když sem tam natankuje něco "lepšího :lol: "jestli to má význam je už jiná otázka :PP:

Re: Zajetí motoru

Napsal: pát dub 06, 2012 21:37
od naky
Ja sem sve Orlando uz odmalicka kojil a stale kojim naftou z ONA a pohoda.

Re: Zajetí motoru

Napsal: čtv dub 12, 2012 21:28
od lord_maxx
Zatím mám najeto pár desítek kilometrů a snažím motor nevytáčet nad 3 000 ot/min (po zahřátí ne nad 3 500 ot/min) a ani nepodtáčet (míň jak 2 000 ot/min). O víkendu vyrazíme na vedlejší silnice pořádně Orlando protáhnout a najezdit pár stovek km, abychom se mohli směle vydat na dálnici.

Btw. několik prvních desítek km po Praze bez kolon a spotřeba rovných 10,0 l/100 km.

Motor se mi zdá vcelku svižný a pružný narozdíl od předváděčky, která měla nějakých 450 km.

Když jsme u těch rychlostí, vy, benzíňáci, na co jezdíte v obci 50? Na trojku se mi to zdá zbytečně vytočený a na čtyřku zase zbytečně podtočený.

Re: Zajetí motoru

Napsal: čtv dub 12, 2012 21:33
od smire666
Trojka je tam úúúplne bez problémov, keď si pozrieš okamžitú, tak tá je 5,4-5,7 litra...vtedy máš okolo 2500 otáčok. Ak ale trocha pridáš, už si to pomaly pýta 4-ku.

Re: Zajetí motoru

Napsal: čtv dub 12, 2012 21:37
od lord_maxx
Já vím, bude to na trojku. Když já pořád ještě mám v uchu toho předchozího chrochta HDi. Chroch v 2 500 ot/min už byl dávno za hranicí pro přeřazení. Jde o to si zvyknout.

Re: Zajetí motoru

Napsal: čtv dub 12, 2012 21:38
od smire666
Ako tu už bolo spomenuté, kde TDI končí, my len začíname... 8)

Re: Zajetí motoru

Napsal: čtv dub 12, 2012 22:30
od dadif
Po městě 50 po rovince jezdím zásadně za 4! Samozřejmě s lehkou nohou, když je potřeba, tak podřadím. Ale kde se nebojím trochu rychleji, tak i za 5...

Re: Zajetí motoru

Napsal: pát dub 13, 2012 09:21
od luke1
dadif píše:Po městě 50 po rovince jezdím zásadně za 4! Samozřejmě s lehkou nohou, když je potřeba, tak podřadím. Ale kde se nebojím trochu rychleji, tak i za 5...
Presne tak, ja bych uvazoval spis mezi 4 a 5, rozhodne ne trojku....tu okamzitou spotrebu okolo 5,5l co pise Smire u trojky a 50km/h bych videl mozna tak pri jizde z kopce, anebo ma Smire nejakeho zazracneho Orla :D
Bezne jezdim po meste na petku, byt to teda neni vetsinou 50 km/h, ale lehce vic....

Re: Zajetí motoru

Napsal: pát dub 13, 2012 11:28
od smire666
Po rovine to žerie naozaj do 5,5, PRISAHÁM :roll: ( na trojke pri 50 )

Re: Zajetí motoru

Napsal: pát dub 13, 2012 21:01
od Krtek
Ono zase tim podtáčenim na 4-5ku zasvinit EGR ventil a nechat motor zlenivět... Sice mam jiný auto a motor ale radši objetuju sopotřebu, když jsem už 2 EGR ventily měnil.

Re: Zajetí motoru

Napsal: pát dub 13, 2012 21:14
od Poky Ul
Benzín má taky EGR ventil :?: :roll:

Re: Zajetí motoru

Napsal: pát dub 13, 2012 21:18
od smire666

Re: Zajetí motoru

Napsal: pát dub 13, 2012 21:34
od Krtek
bohužel... já se dokonce dozvěděl o EGRu u naftoňů až letos zato u benála se mi sral prakticky od roku 2003 :-(

Re: Zajetí motoru

Napsal: pát dub 13, 2012 21:35
od Poky Ul
Tak já myslel že je to jenom u nafty :idea: u Mondea jsem ho měl dokonce i venku a vyčistil jsem ho :D