porucha spalovania

Chevrolet Lacetti (Daewoo Nubira 3)

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
dizl
Příspěvky: 117
Registrován: čtv dub 08, 2010 19:16

Re: porucha spalovania

Příspěvek od dizl »

:PP: mnějme se všichni fajn, a pomáhej nám internet když to nejde v servvisech :PP:
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od palikx »

jo cesta k naprave nehrozi.lidi kteri neco umi si nikdo nevazi a radeji vezmou do servisu blbce ktery dela pomau a nema zadne naroky na mzdu.hlavne ze neco udela.radeji zaplati par korun 5 blbcum nez poradny penize 3 sikovnym lidem.tak to funguje i u nas a bohuzel ve vetsine firem.
a diky za tu pochvalu to me pro zmenu potesilo po tom co jsem precetl jina temata.
Naposledy upravil(a) palikx dne sob kvě 08, 2010 23:19, celkem upraveno 1 x.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...jo jasně dizl a jak píše Pavel...proboha na co pak máme managery - manažment - vedení - akcionáře, to se všichni dloubaj v nose a prděj do trika za těžkej balík, to musí jít do hajzlu ...no vono to vlastně jde celosvětově viz. ekonomika a zadluženost jednotlivých států...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Krtek »

Mně připadá že to je ale hlavně o celkovym vývoji v automobilovym průmyslu. Auta se dělaj čim dál levnější cestou. Skládaj se z větších nerozebiratelných celků a mění se to pak celý. Výrobce často ani s jinou opravou nepočítá. A pak je to asi dost o odvaze mechanika a zkušenostech. Znam to u nás. Starej výrobek se rozebíral na pididílky, novej je zalisovanej, zaklipsovanej a v polovině případů se při poruše vyhazuje celej. No a pak přijde manažer kterej chce snížit nákldy na šrotaci. Teoreticky to nejde ale když je někdo zkušenej (nechci se chválit) tak to zkusí rozebrat podle předchozích výrobků. Někdy to jde, někdy ne.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...no nějak nesouhlasím Krtku auta se dělaj nejlevněší cestou, to tak není...elektronika, ECU, EPS, ABS a úplně ty nejnovější z aktivní bezpečnosti volvo zastaví před překážkou samo do rychlosti 50km/hod a nad ní výrazně zpomalí...to jsou navýšený části elektroniky, proto asi musel přijít CAN bus snížení počtu drátů el. vedení, máš pravdu v pertlování - rychlejší výroba a levnější po amortizaci výr. zařízení, to se pak mění celý díl, vůbec motor dnes obnáší mnoho prvků které jsme donedávna vůbec neznali proměnlivé sání, elektronicky ovládané ventily, TSI přímý vstřiky, DSG převodovky jsou vlastně lapidárně řečeno tuplované - hlavní hřídel je dutá a v ní se točí ještě jedna, prostě v záběru je např. trojka ( z lichých čísel ) a dvojka ( s sudých čísel ) je připravena točí se...k milisekundovému přeřazení je to vlastně dvojspojková př., vůbec obecné navyšování počtu převodů, norma je vlastně 6 a premiérové zn. např. BMW už jsou na 8, prostě se využívají nové technologie ...no a to vše je podstatně náročnější na výrobu přesnot... k výměně plech. dílů karoserie blatníků ap. mě zaujala technologie narovnávání bez poškození laku, je to na základě prosté páky a šetří výrazně náklady a opět se vrací k manuální zručnosti klempířů, navíc nepoškozuje původní ochranné vrstvy zinku ap. a není třeba znova lakovat pokud lak nebyl poškozen, mnohdy stačí vyleštit stopy na laku...
....to všechno znamená nové automaty a technologie a ty se umořují počtem prodaných aut...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Krtek »

Co vidim tak v tý elektronice se ořezává právě co jde ať si tvrděj výrobci co chtěj. Takovej podvolantovej modul (prostě páčky na blinkry a stěrače) v O2 v roce 2003 měl 2 CAN sběrnice a dokázal snímat úhel otočení volantu. Pak to ořízly a snímání úhlu u většiny variant vypustili. A jeho nástupce co se cpe do SuperBlba a Yettiho už má jenom jednu a to zrovna tu pomalejší CANovou sběrnici. A ve výsledku to vypadá že dnešní SuperBlb je elektronicky našlapanější než O2. Neni a O2 před xiftliftem měla díly od nás značně složitější, spolehlivější a zhruba o 2 eura dražší. Stejně tak startování kartou místo klíče - jedná se jenom o mnohem levnější variantu pro výrobce a nic lepšího to nepřináší.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
dizl
Příspěvky: 117
Registrován: čtv dub 08, 2010 19:16

Re: porucha spalovania

Příspěvek od dizl »

Hezká debata se rozvinula, já jsem postřehl jednu věc. Sháněl jsem informace jak je to vlastně se zárukou u BOSCHE a vstřikovačů. BOSCH dává na své výrobky 1 rok. Což je v rozporu se zákonem. Ale je to záruka pro výrobce aut. Takže ´výrobce aut převezme vstřikovače na které je záruka 1 rok , ale na auto , konkrétně GM dá záruku klidně 3+2 roky . Co se děje potom?? po roce vám s klidem budou tvrdit , že je vše v pořádku. Vy nejste schopni to zjistit protože nemáte originální vstup do ECM a kód. A prostě s klidem výrobce nechá raději rozsekat motor jen aby nemusel do nákladné opravy. Ale to že vystavuje zákazníka nebezpečí že si někde může rozbít nos , když se sekne motor jej vůbec nebolí. Dějí se to věci v zájmu zisků. V první řadě produktivita , zisky a prodejnost. A to není jen GM to je celosvětová záležitost. Nejlépe bude si pořídit veterána , který nás doveze všude, doma si jej v klidu opravím sám a budu mít spolehlivé auto. Potom si v noci zamíchám těsto a napeču na týden chléb, protože ty hrůzy se už nedají jíst, zajedu na venkov pro opravdové mléko a maso a zeleninu a tak dál a tak dál. :lol:
A vše to začalo u obyčejné poruchy v zapalování. Vždy to někde začíná i končí. Nechci vidět ty konce :?
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...jj zajímavé jasně Krtek vidí konkrétní snižování nákladů ve VW ( nějak jim taky nemohu zapomenout výkřik úspory, malá pravá zpětná zrcátka, ...no to byl gól, managerské blbosti...), elektronice ovl. páčky ap., dizl uvádí ještě něco horšího rozdílné vstupy pro garanci podstatných součástí vstřikování...takže jinak a to každýho musí děsit, na jedné straně technologický pokrok standartní prvky ABS, EPS, DPF, FAP ( filtry pevných částic ) a mnoho jiného včetně podstatných součástí motoru vstřikování ale pokud bude snaha vyrobit vše co nejlevněji - ekonomicky a to nejlépe v číně, bude se asi navyšovat poruchovost a pokrok je náhle v pytli, nevím...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Krtek »

Ona je snaha mít co nejvíc fičurin na letáku ale to že je to jenom ořezanější verze předchozího lepšího produktu se nezmiňuje.
Bohužel můžu mluvit o kravinách do celýho VW (teda i Lambo, Bentley, Porsche, Audi) Forda, PSA, Fiata, BMW, MB... vlastně krom korejců a japonců děláme díly do všeho.
Nikdy by mně nenapadlo že to napíšu ale musim bohužel uznat že od doby kdy bereme stejný díly z Číny místo Irska tak máme mnohem míň problémů :idea:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

Nikdy by mně nenapadlo že to napíšu ale musim bohužel uznat že od doby kdy bereme stejný díly z Číny místo Irska tak máme mnohem míň problémů

...no Krtku, co dodat, víš to tentokrát líp, nemám co dodat snad jen v rozporu s tím co jsem napsal, mám sencora důvod pro nákup byla cena a ten se nakonec taky vyrábí v Číně a maká...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Krtek »

On bude taky rozdíl mezi čínskym samo domo a kopiema a tim jak se to dělá u nás. Prakticky je to vždycky zaběhnutá přesunutá výroba mezi sesterskejma závodama jedný firmy. Tudíž veškerá dokumentace, předpisy a normy musej platit i tam. Akorát ta levnější pracovní síla... I když to mi taky moc nesedí. Když se u nás vybavovalo pracoviště na osazování a letování SMD, nakoupil se vyřsloužilej odpad z rajchu. Zato do Číny šly fungl nový mašiny. Obdobně třeba vstřikolisy. Asi jsou v rámci firmy perspektivnější.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Serpico »

...inu Krtku, vono nejde o to jestli nám to sedí a nebo né, podívejte, přesunují tam výrobu renomované fy. včetně VW pochopitelně tam stoupá i domácí kupní síla a " její " výrobky expandují do světa ( kolik už jenom vlastní automobilek a to renomovaných zn. ) a tak Čína jde s kvalitou nahoru do světového standartu, HDP jim stoupá a skupují i dluhy USA, netroufám si předpovídat další vývoj a tím ani odsunutí drahé výroby z EU - pro drahou pracovní sílu...
...a to je Čína komunistická!
Inu nevím a snad ani nechci vědět...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Marous
Příspěvky: 32
Registrován: úte srp 17, 2010 19:26

Re: porucha spalovania

Příspěvek od Marous »

Ahoj všem 8) , jsem také majitelem Lacetti 1,6 a už cca 3 měsíce se mi pořád rozsvící a zhasíná kontrolka poruchy spalování. Většinou se tu řeší problém spíše u 1,4 nebo 1,6v kombinaci s LPG. Motor občas jede na 3 válce(třeba jen 2sek., téměř nepostřehnutelné). Diagnostika ukazuje nepravidelný zážeh a cosi s vracením spalin...už si to přesně nepamatuju. Naposledy servis řešil výměnou svíček(vydrželo 2tis.km); jako další navrhují výměnu kabelů a cívky...má někdo zkušenosti s touto poruchou u motorů 1,6?ty ventily to dělají i u motorů 1,6?díky za info
Uživatelský avatar
jindrasourek
Příspěvky: 16
Registrován: čtv bře 11, 2010 21:27

Re: porucha spalovania

Příspěvek od jindrasourek »

Marous píše:Ahoj všem 8) , jsem také majitelem Lacetti 1,6 a už cca 3 měsíce se mi pořád rozsvící a zhasíná kontrolka poruchy spalování. Většinou se tu řeší problém spíše u 1,4 nebo 1,6v kombinaci s LPG. Motor občas jede na 3 válce(třeba jen 2sek., téměř nepostřehnutelné). Diagnostika ukazuje nepravidelný zážeh a cosi s vracením spalin...už si to přesně nepamatuju. Naposledy servis řešil výměnou svíček(vydrželo 2tis.km); jako další navrhují výměnu kabelů a cívky...má někdo zkušenosti s touto poruchou u motorů 1,6?ty ventily to dělají i u motorů 1,6?díky za info
Ahoj, zaplaťpánbůh už jako minulý majitel Lacettiho 1,6 bych Tě odkázal na uživatele jménem palikx - je to opravář a odborník a pomůže Ti.
Co vím, tak problém je se zanášením a zadíráním a nedovíráním výfukových ventilů. Já měl 1,6 LPG a ten plyn k tomu zřejmě přispívá, pokud není nainstalováno přimazávání ventilů. Nicméně závada se projevovala jak při jízdě na plyn tak benzín. Horší to bylo vždy v zimě. Provizorně jsem to vždy vyřešil tak, že jsem vymontoval svíčku z onoho válce, kterej dělal problémy, nastartoval a protočil motor chvíli bez svíčky - vylítal z toho pěknej sajrajt a pak svíčku namontoval zpátky, přičemž jsem jí skoro vůbec neutahoval. Pak to dalo na 2 až 3000 km pokoj. Nejlepší a trvalé řešení je pak zgenerálkovat hlavu a vyměnit ventily a zdvihátka - ale do toho už nechci fušovat, to už by Ti právě všechno poradil palikx.
bývalý majitel Lacetti 1,6 LPGi r.v.2005
pekrtek
Příspěvky: 741
Registrován: úte bře 02, 2004 18:34

Re: porucha spalovania

Příspěvek od pekrtek »

Tak problém škrtící kpaky mě u 1,6 zastihl také, i když jsem si myslel, že se mi vyhne. Palikx ho čistil dvákrát a já také. Poslední dvě čištění proběhla tímto:
http://www.iob.cz/produkty-bg-care/serv ... ky-egr.php
myslím tím ten výrobek BG 406. Potom jsem ještě do nádrže nalil toto:
http://www.44k.cz/bg-44k.htm
a vyjel celou nádrž. Další krok, který jsem udělal, že po vyjetí nádrže jsem ji naplnil Vervou a od té doby jezdím na Vervu. Zatím klid. Tak uvidíme, kdy se to vrátí. Pokud se týká finančních nákladů na benzin, proti Naturalu to vychází téměř stejně. Spočítal jsem, že ve prospěch Vervy je to 0,06 Kč/km :D
Myslím si, že kromě benzinu ale záleží i na použitém oleji.
Odpovědět

Zpět na „Lacetti (Nubira 3)“