mna kotuce vysli 6000 a platnicky 1000/obycajne/. Tiez som rozmyslal nad brembo ale myslim ze dnes uz medzi znackami neni az taky rozdiel v kvalite. A platit nejake 4000 navyse len za to ze to je brembo... no neviem neviem.
Mozno keby som robil nejaky nisan 350Z alebo neco podobne tak vramci image vezmem brembo ale na espero...
ESPERO 1,5 DOHC16V, elektrony 6.5x15+BFGoodrich 195/50 R15, podvozok WEITEC+SACHS, vrtane kotuce QH, sportovy vyfuk, sportove pedale a cely interier ladeny do modro-ciernej, modre podsvietenie pristrojov, hudba SONY+SINUS LIVE...
tiez si myslim, ze je to absolutne zbytocne vrazat take tazke prachy za platnicky. Radsej ich po case vymen ako tam mat nejake drahe sportove ktore bezny vodic nevyuzije
Pri castom a intenzivnom brzdeni sa mozu teploty platniciek pohybovat okolo 450stupnov.Preto by mali byt co najkvalitnejsie.A to tyka aj brzdovej kvapaliny