Filtr pevných částic - odstranění

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

JTR
Příspěvky: 115
Registrován: pon lis 26, 2012 15:11

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od JTR »

no k té spotřebě před 30 lety a dnes drobnost: výkon motorů tenkrát tak to bylo 40 - 60 koní a dnes??? 150 koní a víc ;) a hmotnost auta??? Odhadl bych že dnes to bude skoro dvojnásobek. Takže pozor na jednoduché porovnání :D
Reklama
 

Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Krtek »

JTR, máš samopsebně částečně pravdu.
Pamatuju jak jsem kdysi kupoval Matesa a koukal na tabulky co jim tam přišly k vystavení na saloně. A majitel se vztekal že GM přenormovalo motory na vyšší Euro, klesly jim emise ale spotřebu to zvedlo o půl liru :-( A prej se na tom motoru nezměnilo nic. A to se ještě tolik neplašilo
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Mokion
Příspěvky: 62
Registrován: ned zář 04, 2011 14:26
Bydliště: okolie Žiliny

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Mokion »

hladik2 píše:Nejnovější test provedený německou zkušebnou TÜV Nord na zakázku společnosti Transport & Environment ukazuje, že úsporné benzinové motory s přímým vstřikováním vyprodukují mnohonásobně víc škodlivých částic než moderní diesel osazený filtrem.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-cast ... tomoto_fdv
:P aj ja som to čítal a lutoval som tých čo majú benzín...http://automix.atlas.sk/novinky/823181/ ... ampaign=hp
Chevy Cruze SW 2,0 diesel LTZ-MyLink
johns
Příspěvky: 184
Registrován: čtv srp 15, 2013 22:11
Bydliště: NMnV

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od johns »

Mokion píše: :P aj ja som to čítal a lutoval som tých čo majú benzín...
A co konkretne si lutoval? Je jedno z coho ten sajrajt ide, dychame to vsetci, ci mame benzinak, dizlak alebo auto ani nemame. Taketo clanky su vacsinou na vyplnenie priestoru v tlaci, ked nieje o com pisat... Ci viac znecistuje vodu, vyteceny castrol alebo madit...
Daewoo Lanos 1,5 63kW 1998 HB-5Dv, 27U - uplne bez vybavy (bez kurvitok).
Uživatelský avatar
Mokion
Příspěvky: 62
Registrován: ned zář 04, 2011 14:26
Bydliště: okolie Žiliny

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Mokion »

johns píše:
Mokion píše: :P aj ja som to čítal a lutoval som tých čo majú benzín...
A co konkretne si lutoval? Je jedno z coho ten sajrajt ide, dychame to vsetci, ci mame benzinak, dizlak alebo auto ani nemame. Taketo clanky su vacsinou na vyplnenie priestoru v tlaci, ked nieje o com pisat... Ci viac znecistuje vodu, vyteceny castrol alebo madit...
Ľutoval som ich pre to ,lebo boli oklamaný, že benzím je čistejšie pohon auta...Najčistejšie bude asi elektrika
Chevy Cruze SW 2,0 diesel LTZ-MyLink
Uživatelský avatar
Kaštan
Příspěvky: 276
Registrován: ned črc 15, 2012 10:58
Bydliště: Stod, Plzeň-jih

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Kaštan »

No mě se osobně líbí, že většina velkohubých benzínových ekologů co vandrovali do klepočmoudů jsou najednou potichu, proč nekřičí, že mají neekologické a ještě slabé sráče?? :lol: (mimo Hanzyho, ten pod kapotou pořádný stádo) Kdo z nich hrábne do kapsy a dokoupí si něco úžasně ekologického na svůj neekoligický výfuk, nebo přestanou jezdit??? :?
.Najčistejšie bude asi elektrika - noooo, co jsem sylšel o "bordelu" při výrobě akumulátorů a problém kolem solárních panelů a vůbec výrobě elektřiny, pak likvidace jmenovaného zařízení, taky nic moc EKO. Eko jezdí jen koně, jen prdíky a kobližky :D
Škoda 120LS, Lancia Prisma 1,9D, Fiat Croma 2,0IE, Escort 1,8D, Rendl 19 1,9D, Seat Toledo 1,9TDI 81kw a Orel 2,0VCDi LTZ.
Uživatelský avatar
Mokion
Příspěvky: 62
Registrován: ned zář 04, 2011 14:26
Bydliště: okolie Žiliny

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Mokion »

Kaštan píše:No mě se osobně líbí, že většina velkohubých benzínových ekologů co vandrovali do klepočmoudů jsou najednou potichu, proč nekřičí, že mají neekologické a ještě slabé sráče?? :lol: (mimo Hanzyho, ten pod kapotou pořádný stádo) Kdo z nich hrábne do kapsy a dokoupí si něco úžasně ekologického na svůj neekoligický výfuk, nebo přestanou jezdit??? :?
.Najčistejšie bude asi elektrika - noooo, co jsem sylšel o "bordelu" při výrobě akumulátorů a problém kolem solárních panelů a vůbec výrobě elektřiny, pak likvidace jmenovaného zařízení, taky nic moc EKO. Eko jezdí jen koně, jen prdíky a kobližky :D
Návrat do prírody.....
Chevy Cruze SW 2,0 diesel LTZ-MyLink
Honza K.
Příspěvky: 178
Registrován: pon říj 29, 2012 09:52
Bydliště: Praha 7

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Honza K. »

Mokion píše:
hladik2 píše:Nejnovější test provedený německou zkušebnou TÜV Nord na zakázku společnosti Transport & Environment ukazuje, že úsporné benzinové motory s přímým vstřikováním vyprodukují mnohonásobně víc škodlivých částic než moderní diesel osazený filtrem.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-cast ... tomoto_fdv
:P aj ja som to čítal a lutoval som tých čo majú benzín...http://automix.atlas.sk/novinky/823181/ ... ampaign=hp
Týká se přímovstřiku. Klasické vstřikování je v pohodě, saze se nekonají :PP:
Honza K.
_________________________
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Ex.: Fiat Idea 1.4 16V
Ex.: Lacetti 1.8 CDX, HB, automat
Uživatelský avatar
357
Příspěvky: 598
Registrován: pát dub 19, 2013 21:37
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od 357 »

Já jezdím ekologicky jen na prdy a výkon mi připadá celkem slušnej, takže problém bude asi na tvé straně... ;)
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Richard »

zřejmě problém sazí vzniká, když do válce narveš násilím spoustu vzduchu a navíc do toho prskneš něco..... My co jezdíme na LPG nevíme co je karbon, tedy ve válcích nám nepoletujou žádné "karbonové saze" které jsou základem pro vznik létacích sazí, které u nafťáků odstraňuje DPF..... A dál už nic nepíšu....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od mzprx »

Ja nejak nepozorujem u benzinaku nedostatok vykonu.... :lol:
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Richard »

já většinou pozoruji nedostatek výkonu u naftoňů nad 180 km/h ;)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
hladolef
Příspěvky: 822
Registrován: sob dub 01, 2006 09:26
Bydliště: Baka

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od hladolef »

Motor vašeho vozu není konstruován tak, aby byl závislý na tomto zařízení, jeho následným odstraněním tak nijak nesnížíte životnost ani funkčnost.
Odstraněním filtru pevných částic FAP/DPF vyřešíte tento problém navždy !
Samozřejmostí naší práce je také dodání záruky na splnění emisních hodnot.
I vaši obavu o následném zvýšení spotřeby jsem prověřil a tím, že nedochází k renovaci, můžeme s jistotou tvrdit, že spotřeba spíše klesá a to v rozmezí 0,3 – 0,7litru!
Tím, že dochází k lepšímu spalování, se minimalizuje kouřivost vašeho vozu.
Vlastnictvím originálních softwarů zajišťujeme, že jejich následná úprava nijak neovlivní funkce jednotky motoru ECU.
Součástí vyřešení problému je přizpůsobení ECU (řídící jednotky motoru) tak, aby již nedocházelo k vyvolání regenerace FAP/DPF (filtru pevných částic).Link-http://astoncb.cz/a10333-softwarove-ods ... apdpf.html
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
JTR
Příspěvky: 115
Registrován: pon lis 26, 2012 15:11

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od JTR »

škoda jen, že množství takových motorářských a SW géniů zašlapala RVHP v čele se SSSR do země a dnes v tom pokračuje EU pod germánskou diktatůrou :lol: . Kde jen zeměkoule mohla být pod vedením českých zlatých ručiček a geniálních mozků :PP:
Uživatelský avatar
Kaštan
Příspěvky: 276
Registrován: ned črc 15, 2012 10:58
Bydliště: Stod, Plzeň-jih

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Kaštan »

No byli by jsme tam kde jsme, v řiti, páč naši papaláši se bojí a proto jsou nejraději zalezlí v něčí prdeli, ať strýčka Sama, nebo ruského medvěda. :( :(
Škoda 120LS, Lancia Prisma 1,9D, Fiat Croma 2,0IE, Escort 1,8D, Rendl 19 1,9D, Seat Toledo 1,9TDI 81kw a Orel 2,0VCDi LTZ.
Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“