Stránka 4 z 5

Třese se jak drahý pes

Napsal: úte led 15, 2013 11:33
od celtikus
Kdyz jsem mel na Avantu 17" kola a pneu 235/45, tak jsem diky nasim silnicim treba i 5x za rok kola vyvazoval. Ty vibrace se nedaly snest (hlavne v Nemecku na dalnici pri rychlostech na hranici maxima). Na zimu jsem pak poridil 15" a bylo to svezeni jak ve v Volze

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: čtv led 17, 2013 15:07
od golias
Tak jsem koupil na zimu nový kola (liťáky z Captivy 17ctky) k tomu pneu Pirelli sotozerro 240 (3700.- kus) a to je jiná pohádka. Tak jsem jim zkusil napsat email do Prahy jak mi bylo poraďěno, tohle mi poslali:
Dobrý den pane Kubíku,

velice se omlouváme za způsobené nepříjemnosti, které na Vašem voze vznikly.
Dle vyjádření autorizovaného servisního partnera Moto Morava se závada při reklamaci neprojevila.
Pokud tedy daná záležitost stále přetrvává, doporučujeme se tedy na servisního partnera opětovně obrátit.

Omlouváme se, že Vám nemůžeme poskytnout kladnější odpověď, avšak věříme, že náš postoj pochopíte.

S přáním pěkného dne

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: čtv dub 11, 2013 11:49
od Gowster
Mám teď to samý, když jsem tam dal nový 18" kola, tudíž vím, že to je určitě nima, tak nechám nejspíš převážit a uvidí se. ;)

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: čtv dub 11, 2013 22:13
od vasek
Jen doporučuji, zajet někam, kde tomu rozumí a mají adekvátní vybavení. Bohužel dnešní situace v pneuservisech i autoservisech je dost špatná. Je mnoho těch, kteří se stali "speciáálisty přes gumy" tak, že si koupili nebo dostali levnou vyvažovačku a zouvačku!
No nic, tak snad jen několik rad:
- kupovat atestované disky, čím větší průměr, tím větší ostražitost (na trhu jsou i Alu kola, které se nedají vyvážit neb jsou elastická)
- kupovat disky o rozměrech schválených pro dané vozidlo (důležitá je hodnota ET a šíře ráfku)
- kontrolovat způsob montáže nízkoprofilových pneumatik. Mechanik by měl používat pomocné rameno nebo speciální klínky. Před montáží natřít jak disk, tak patku montážní pastou. Po montáži zkontrolovat správné naskočení patky a potom vyvažovat!
- vyvažovačka musí mít čisté upínací zařízení i dosedací plochu. Kontrolovat je třeba i čistotu disku.
- před montáži na osu vyčistit dosedací plochu. Dotahovat matky křížem, postupně a nejlépe ručně. Dobrá je i kontrola moment. klíčem.
Holt, když se vše udělá, tak jak se má, tak se auto netřese jako drahý pes, jen to asi nebude stát 150,-- Kč :((

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: pát dub 12, 2013 09:06
od tomask
Přesně jak piše Vašek, když mi přezouvali kola vždy jsem stal u něj a kontroloval co a jak dělá. Jednou jsem poslal své kola přezout řidiče a vrátil se kolama na kterých bylo asi milion závaží, jel jsem sám do pneu servisu a nechal jsem je udělat ještě jednou, mechanik na mě koukal co si to dovoluji a nakonec se mi omlouvál. Závaží jsem nakonec měl na kole asi 1-2.
Holt nevím jak vyvažoval před tím, ale rozhodně nebyl při smyslech, jinak by ho napadlo, že tam jeb.... jedno závaží za druhým -P

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: pát dub 12, 2013 10:02
od Gowster
No uvidíme, sem za dobře poměrně s lidma ze Srba servisu, tak to nechám na začátku příštího týdne vyvážit v Modřanech a pěkně si u něj postojím :lol:

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: úte úno 25, 2014 09:25
od Joztar
Ahojte. neviete cim to moze byt???

celu zimu (uz si nepamatam ci to bolo aj na letnych) mam problem z vybraciami od prednej napravy az sa mi trasie volant. je to citelne aj pri nizsich rychlostiach hlavne ked je motor studeny ale aj pri vyssich rychlostiach (100+) a aj ked je motor uz zahriaty... Kolesa som daval prevazovat uz 3x naposledy boli vyvazene vo firme ktora sa tomu naozaj rozumie ale aj tak pocitujem vybracie uz som z toho na nervy lebo mi to dost vadi...

moze byt nieco s prednou napravou ? najazdene mam iba 24 tis.

aj tak s tym nakoniec asi skoncim v servise :?

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: úte úno 25, 2014 11:45
od wsskAT
me trepalo volantem tedka o vikendu, jsem si zanadaval celkem slusne. A nakonec to bylo cestou kde jsem brzdil :)

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: úte úno 25, 2014 12:31
od dlabka
Někde si s vyvažováním hlavu nedělají, gram sem, gram tam :(
Na hliníky fláknou natloukačku ani se nezačervenají.
U litých kol je problém, že špatně čistěj disk při nalepení nového závaží nebo ještě před aplikací "vochrame" rukama samolepku která pak blbě lepí. Mě takhle na předku ulítali vnitřní závaží. Resp. část se odlepila a jak je málo místa mezi brzdičem a ráfkem, tak jej brzdič ztrhnul celý. Hezky tam bylo rozmáznutý :D
Takže jak píše Tomask > být u toho, jednou rukou se opřít o vyvažovačku, do druhé násadu od koštěte a hned ho přes ty pracky fláknout.

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: úte úno 25, 2014 13:10
od Joztar
ja uz fakt neviem ... zimne mam len 16ky a naposledy som naozaj bol v spickovom servise kde som bol cely cas pri tom a chyba bola v tom ze predchadzajuci odbornici mi tam narvali vela zavazi a cele to bolo na H*vn* chlapik to spravil paradne tak ja uz fakt neviem ... pockam este mesiac kym sa pocasie ukludni a prezujem/vyvazim letne a ked to bude robit aj nadalej tak je jasne ze to nie je gumami a pojdem do servisu ...

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: stř úno 26, 2014 01:08
od mzprx
To trasenie, to robi ta vec pod kapotou, co aj huci a potom vzadu cmudi. :lol:

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: stř úno 26, 2014 08:17
od Joztar
mzprx píše:To trasenie, to robi ta vec pod kapotou, co aj huci a potom vzadu cmudi. :lol:
:lol: dobry vtip celkom na rano pobavil -i

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: stř úno 26, 2014 14:50
od Hanzy
Rachot a vibrace jsou ku každému dézlu grátis... :D :PP:

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: stř úno 26, 2014 16:45
od Predoš
Hanzy píše:Rachot a vibrace jsou ku každému dézlu grátis... :D :PP:
....... už jsem myslel, že se nedočkám :o)

Re: Třese se jak drahý pes

Napsal: stř úno 26, 2014 17:02
od Hanzy
Když je mé oblíbené téma tak bych neměl chybět :D
Ale jinak teď vážně kdyby to bylo něčím jiným tak bych zašel na vyvážení na ose auta někdy je problém dovážit na některých autech tak tohle mě vždy pomohlo.