Stránka 4 z 6

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: úte kvě 24, 2011 09:49
od chrudoš
Vau, teda vy jim davate :) Ja netvrdim, ze na tachometru se neda 220, ale zmerte real, pak si povime. 1,8 ma max. 190 a tech 200 tam taky dam a jeste by to jelo, to nikdo netrvdi, nicmene je mi jasne, ze to 200 neni ani omylem a o to jde, panove ;) Takze uz dost taaaakhle velkych ryb a zmerte to nekdo pres navigaci ;)

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: úte kvě 24, 2011 10:18
od chrudoš
procentualne je ten rozdil porad stejny, tzn pokud je to pri 130 10 km/h, coz je cca 8 procent, bude to pri rychlosti 220 realne zhruba o tech 15-20 mene, coz by asi odpovidalo. pokud to bude vic, mate prvni podcenovane auto na svete ;)

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: úte kvě 24, 2011 10:22
od legolas
Dufam, ze maximalku nebudes skusas na novom, myslim si, ze to nemas este dobre zabehnute. Ja s novym maximalne do 3000 otacok.

http://auto.pravda.sk/nove-motory-si-st ... oradna_P39

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: úte kvě 24, 2011 10:34
od canni
S novým autem určitě ne, snažím se jezdit nad 1tis otáček až max do 3tis. Delší trasy. Jinak dík za odkaz. Zkusím jezdit opatrně do první garančky.

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: úte kvě 24, 2011 11:12
od Scorpion.11
1 tisíc otáček?? -P To jsi pod otáčkama -P . Osobně já si hlídal min 2000 ale spíš raději 2500 otáček. :PP:

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: úte kvě 24, 2011 11:15
od Kjub
Jazdi tak normalne, nevytacaj moc ani nepodtacaj. Obcas neni zle vytocit, nech to neni potom lenive, ale nie moc prudko. Pekne plynule.

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: stř kvě 25, 2011 09:14
od canni
Scorpion.11 - Jaké auto jsi zajížděl ? Taky 2.0 Diesel ? Já jen jestli se to může měnit podle typu motoru a auta ?

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: stř kvě 25, 2011 21:28
od Kjub
Kludne jazdi od 1000-3000 a obcas max. ako som pisal. Diesle su zkonstruovane na nizke otacky.

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: čtv kvě 26, 2011 06:49
od Dimco Nubira 97
Kjub: Na nízke ano ale nie na podtáčanie. Diesel by sa mal točiť v rozpätí od min 1500-2200 pri normálnej jazde. Ak ho budeš podtáčať nič sa mu nestane ale pri zábehu zlenivie a pri zabehnutom aute ak budeš podtáčať tak sa ti oto skorej zaserie motor a hlavne DPF ...diesel nízke otáčky ano ale pod 1500 nieeeee

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: čtv kvě 26, 2011 07:42
od canni
Ok jsem poučen, Včera už jsem to praktikoval celý den, Předtím jsem měl najeto nějakých 600km tak snad to ještě napravím aby nezlenivěl :)

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: čtv kvě 26, 2011 08:09
od legolas
Dolezite je este menit tempo jazdy a nezrychluj prudko. Po 5000 km, by som ho zacal viacej vytacat...

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: pát kvě 27, 2011 08:05
od canni
Tak teď mi známej tvrdil že motor je zajetej a testovanej z fabriky a je nesmysl ho šetřit. Prej jezdit normálně plynule, ideální pak na okrskách brzda plyn kvuli brzdám a gumám. Jedin co nedělat je nepodtáčet. Tak nevím co si o tom mam myslet. Prý automobilky jako Ford, Audi, Bmw a PSA to dělaj na 100% ve fabrice ? :shock:

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: pát kvě 27, 2011 08:17
od legolas
Ja ti nevim karle, ale aj mne predajca hovoril, ze to nie je zabehnute, aj ked som isiel na testovaciu jazdu, tak to nevitacal kôli tomu, ze nie je zabehnute.
Tak neviem co si mam o tom mysliet.
Pozri, ja radsej vydrzim tych prvych 5000 km a potom budem radsej rychlejsie jazdit, pretoze by ta pekne mrzelo, keby si ho zle zabehol, zlym zabehnutim mozes stratit dost vykonu, moze sa ti zmenit spotreba, motor moze mat mensiu zivotnost, atd.
Radsej by som to neriskoval.
Proste ja by som to zatial nevytacal a nepodtacal...

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: pát kvě 27, 2011 08:55
od Iacobus
Presne tak.
5000km ubehne ako voda a ty máš istotu že si nikde neurobil chybu a máš to podľa seba.

Re: 2,0 VCDi 120kw 163ps 6st.manual

Napsal: pát kvě 27, 2011 10:59
od Dimco Nubira 97
Ano je zabehnutý z fabriky ale nie tak aby si mu mohol hneď nakladať a neviem čo... motor tam proste nejakú chvílku beží mimo auta bez záťaže... ale to je len prvotný zábeh aby nemusel hneď auto ťahať bola by to pre neho veľká záťaž. Ale i tak je treb auto zabehávať takže žiadne že nešetriť .... !!!