Stránka 4 z 4

Re: CRUZE K&N filtr

Napsal: čtv čer 23, 2011 20:24
od hladolef
Kdybys..to cele prosel,tak by si koupil K&N filtr,tam kde ja,nebo-Cudro, pred ctyrmi rokama,madein-USA.Ten obchod,kde to chces kupovat,nema zadnou,certifikaci.Muzou to byt,nejake duplikaty,z turecka.
Hanzy,taky zarucene,nabizi,original USA.

Re: CRUZE K&N filtr

Napsal: úte lis 22, 2011 20:50
od G-SHOT
použival som roky športove hrušky od sparca a K&N musim povedat že to ma krasny zvuk a čo sa týka koni navyše každy v tom vidi vela ale musim povedat že ma to čo si do seba ale pri vyšších otačkach čiže nad 4000ot je v tom vela výhod ale i par nevýhod napr:treba zaistit prisun studeneho vzduchu /nie tepleho od motora potom výkon ide rapidne dole/ a dalšia nevýhoda je pranie v olejovom roztoku čo stoji neake tie prachy a musim povedat že ešte dostat kupit oddychove filtre na odfuk . samozrejma v konečnom dosledku je to o peniazoch kto sa ako citi lebo niekto je ochotný investovat do prerabky motora odlahčenu remenicu ostru vačku vrtanie piestou leštenia kanalou atd nemenujem lebo by som tu bol to cele zapratal off topic :D

Re: CRUZE K&N filtr

Napsal: pon dub 30, 2012 08:58
od VIP
Vysvětlete mi někdo, co to ten KN filtr je a na co a jestli se s ním nezvýší spotřeba? Nerozumím technickým věcem. Díky -i .

Re: CRUZE K&N filtr

Napsal: pon dub 30, 2012 09:45
od tomask
Je to klasická vložka do vducového boxu. Jednoduše vyměníš původní papírový filtr za bavlněný KN.
KN má životnost kolem milionu km a má lepší propustnost vzduchu, takže motor nasáva líp vzduch a tím pádem se zlepší chod motoru.
Pozor aby ti ho při garančkách neviměnili tehle se už nemění, stačí ho jenom umít a ošetřít.
Spotřeba se ti nezvýší, uvádí se že se zníži je to damé tím že motor lépe saje.

Re: CRUZE K&N filtr

Napsal: úte dub 08, 2014 19:59
od Laco71
Ja som K&N filtračnu vložku vymenil miesto papieroveho filtra a vysledok bol taký,že sa zvýšila hlučnosť motora /1.8 16 V Orlando/ a niekolko deci poklesla spotreba
v lete som ho používal, na zimu som dal opäť papierovy , ale kvalitu /MANN/

Športový filter by mal byt kombinovaný so športovým vyfukom, tým nemyslím len nejaké 2 rury trčiace spod zadného narazníka, ale celkovo priechodnejší vyfukový system , hlavne nahradiť zadný tlmič, lebo ten motor najviacej dusí

tiež si treba uvedomiť že ak dáme filter K&N a jazdíme s benzínovým motorom v bežných otáčkach
2000 - 3500 , nestane sa vobec nič

športový filter je priechodnejší pre zvýšené množstvo nasavaného vzduchu,
tým sa myslí otáčky 4000 až do maxima , teda naozaj športovú jazdu na hranici limitu motora