Stránka 4 z 16

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: sob dub 23, 2011 20:42
od Hanzy
Ty tuny sazi v ton nejsou jsou to humus kary -P

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: sob dub 23, 2011 22:25
od HusarJan
Hanzy píše:Ty tuny sazi v ton nejsou jsou to humus kary -P
Hanzi zase sme sa v niečom zhodli -i :PP:

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: ned dub 24, 2011 00:19
od Kjub
Fuuuha, tak to je ake peklo ta fotka! :lol:

to Corpus2009: Diesel zere menej, takze menej skodi. Aspon podla tvojho navodu.

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: ned dub 24, 2011 07:00
od mzprx
CO2 je nejedovaty plyn, ktory "dychaju" rastliny. Ked je ho viac, je "sklenikovy", t.j. sposobuje oteplovanie zemegule. Jedna poriadna sopka, alebo rozsiahly poziar ho vyprodukuje viac, ako auta. Taky metan, co obcas vyjde z vyfuku ludom, kravam a ovciam je radovo "sklenikovejsi". To, co nevychadza ani ludom, ani zvieratam ba ani benzinakom z vyfukov su sadze a na tie je tam ten DPF. Keby neboli jedovate a rakovinotvorne, tak by tam ten DPF asi nedavali.
A ze sa sadze realne dychat nedaju, sa presvedcili miliony ludi v lagri, ked dosiel Cyklon B, pouzivali na "sprchovanie" ponorkovy diesel.
Oxidy dusika su tiez velmi zdrave a tych produkuje diesel ovela viac nez benzin.

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: ned dub 24, 2011 08:32
od Corpus2009
Kjub píše:
to Corpus2009: Diesel zere menej, takze menej skodi. Aspon podla tvojho navodu.
Beriem, že dízel žerie menej, každopádne aj s dízlom sa dá jazdiť so spotrebou benzínového motoro (viď Cruze). A ešte niečo keď sa už bavíme o emisiách:

1.6------2353gCO2/liter
1.8------2348gCO2/liter
2.0------2625gCO2/liter
...bral som do úvahy kombinovanú tabuľkovú spotrebu. Týmto nechcem nejak zatracovať Cruzácky dízel, ale oháňať sa jeho ekologickosťou je trocha odvážne ;)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: ned dub 24, 2011 10:06
od mzprx
Problem je v tom, ze Cruze je tazky.

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: ned dub 24, 2011 12:43
od Kjub
Ne, jasne ze by som nikdy netrvdil, ze auta v dnesnej dobe su ekologicke. To je blbost samozrejme. :) Pokial to neni elektromobil, alebo nieco podobne tak to nemoze byt ekologicke... Len si myslim ze taky obrovsky rozdiel medzi benzinom a dieselom v skodlivosti nieje...
Inak mnozstvo sadzy, alebo inych skodlivin, ktore sa z diesela dostavaju do obvzdusia by sa mali tiez udavat v cislach, nech to clovek vidi, ked si kupuje auto... :x

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv kvě 05, 2011 22:29
od odrifuk
Kjube ako často sa ti vypaluje ten po....tý filter :lol:
U mna asi po 600-700 km :PP:

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát kvě 06, 2011 15:02
od Kjub
Nejak to nesledujem, ale iba z casu na cas... Podla mna menej casto ako tebe, a hlavne to trva fakt ze minutku... Asi zalezi ako trasy jazdis. Staci ze idem 2-3x za sebou fakt ze kratku trasu, a potom zacne vypalovat... Inak vlastne stale jazdim po dialnici asi 15 min. trasy... Asi to tomu filtru staci...

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: úte kvě 10, 2011 12:02
od File12
No mě se vypaloval taky každejch cca 700km. ale jezdim i kratší trasy ve městě. Po tom ale co beru myslim si že dobrou naftu a nevim jestli to je tim že ted jezdim 2011 cruzem tak se to vypaluje po cca 1300km

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: úte kvě 10, 2011 12:40
od odrifuk
File12 píše:No mě se vypaloval taky každejch cca 700km. ale jezdim i kratší trasy ve městě. Po tom ale co beru myslim si že dobrou naftu a nevim jestli to je tim že ted jezdim 2011 cruzem tak se to vypaluje po cca 1300km
Akú naftu tankuješ? :PP:

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: úte kvě 10, 2011 12:42
od Kjub
Ja tankujem DieselTech na Agipe...plus aditivum.

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pon kvě 23, 2011 08:35
od matus.82
ja mam najazdeno 2800km a este mi to nesvietilo myslim filter pevnych castic

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř kvě 25, 2011 10:07
od dizl
určitě ti to vypalovalo , jen nemáš cit pro motor asi máš hodně nahlas rádio , jinak to poznáš podle otáčkoměru že se ti i když je motor ohřáty zvednou otáčky na 1000 ot/min začne běžet ventilátor a z podlahy jde velké teplo jako by začalo jit topení. Ve výfuku je až 800°C .
Když máš najeto 2800 km tak počitej že to brzo uslyšíš co jsem ti popsal , a nebo uvidíš na otáčkoměru.
Pokud máš Matuš disela , :roll:

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř kvě 25, 2011 11:17
od odrifuk
dizl píše:určitě ti to vypalovalo , jen nemáš cit pro motor asi máš hodně nahlas rádio , jinak to poznáš podle otáčkoměru že se ti i když je motor ohřáty zvednou otáčky na 1000 ot/min začne běžet ventilátor a z podlahy jde velké teplo jako by začalo jit topení. Ve výfuku je až 800°C .
Když máš najeto 2800 km tak počitej že to brzo uslyšíš co jsem ti popsal , a nebo uvidíš na otáčkoměru.
Pokud máš Matuš disela , :roll:
:mrgreen: Poznáš to aj na okamžitej ale aj priemernej spotrebe :mrgreen: