Stránka 4 z 5

Napsal: stř čer 08, 2005 09:24
od Richard
No osobně jsem dojel plyn u Feldy asi 3x až do chcípnutí a skoro vždycky to bylo v nejnevhodnější dobu (uprostřed křižovatky atd.) no a tam je těch 10 sec. fakt dlouhejch :lol:

Napsal: stř čer 08, 2005 10:59
od nio
PavelZ píše:To, jo, ale kdyz Ti to prepne, zrovna kdyz predjizdis, tak tech 10 sec muze docela nastvat ;).
mne sa toto stalo na favorite pri predbiehani 3 kamionov. V momente ked mi dosiel plyn a ja som bol uprostred manevru, som si nevedel ani rychlo spomenut, kde mam hladat prepinac LPG. A tych par sekund, kym naskocil benzin, by mi nikto nestrcil ani zastruhany vlas do zadku. To bol dost dobry adrenalin....Takze podla mna je aj 5 sekund neskutocne dlha doba

Napsal: sob čer 11, 2005 01:45
od RoSta
Neviem ako Vy, ale ja viem, keď mi dochádza LPG...
Motor stále ešte ide, ale už nie do vyšších otáčok...
Skúsil som, koľko to prejde ešte km a asi tak 5...
Takže podľa mňa stačí sledovať ako sa "to" chová...
A neviem kto z Vás doráža(l) na doraz benzín???
Tak neviem, prečo to očakávate od LPG???
... ani ja nemám presné meranie, ale oko vidí, koľko ešte asi...
A nie som totálny zástanca LPG, v skutočnosti ma dosť jeduje, ale šetrí mi výrazne groše!!!

Napsal: sob čer 11, 2005 06:39
od Akri
Aha, ja mam ukazatel u lanosu stejny jako na benzin, po prepnuti na plyn se asi so dvou minut ukaze hladina plynu a po prepnuti zpet na benzin, to same, jinak LPG na doraz vyjizdim zridka, ale uz jsem to nekolikrat udelal, samo se mi to prepne do benzinu, takze se vubec nic nedeje, ale benzin na doraz nevyjizdim nikdy.
Pro doplneni, mam holandsky system Koltec ;)

Napsal: sob čer 11, 2005 10:27
od RoSta
Tak to už hej...
Ja a zatiaľ som to inak u nikoho nevidel, mám takú malu krabičku, na nej spínač a dve diodky a toť vsio. Palivo "meriam" odjazdenými kilometrami a pred koncom chovaním motora, ale väčšinou mi to nestačí na dojazd na pumpu...
To LPG si si dal montovať Ty, alebo si to tak kúpil? Zaujímala by ma cena, moja (LOVATO) bola 23 000,- Sk aj s montážou a plnou nádržou... legálne...
Vraj sa mi tam do toho dá domontovať merač, ale pár diod ako merač je dosť "hrubé" meranie, tak som to tam nechcel, cca 1 000,- Sk

A niekedy fakt rozmýšľam, či som to tam mal dávať, ale prachy mi to šetrí!

Mám to od 9. 2004 a chýba ešte cca 9 000,- Sk do nulového stavu a potom už len šetrím. A že sa občas niečo doserie? Keď by mi teraz niekto povedal, že keď to odmontujem, tak už nič nebudem musieť opravovať...

No hádam by som mu neuveril... Vy áno?

Napsal: sob čer 11, 2005 13:54
od Akri
Ne ne ja to tak uz koupil, u nas se tohle zarizeni ani vzhledem k cene nemontuje, tusim, ze je to kolem 60 tisic, ale ja to koupil uz v aute, to auto mam dovoz z Francie, stalo asi jen o 10 tis vic, nez bez plynu, v servisu na plyn rikaji, ze je to asi nejlepsi zarizeni co zatim existije v tehle tride, dily na to k sehnani taky jsou, diagnostiku na to maji, takze zadny problem jsem zatim nemel. Jo a v tom aute to bylo od koupe noveho vozu, V te francii si to daewoo nechavalo montovat pred uvedenim do provozu, je u motoru i primo stitek na ten plyn od daewaa, podobny tomu jak na nem je cislo karoserie a jsou hned vedle sebe, jen co bude lip, cele to muzu klidne nafotit, vyndam z kufru veci a vyfotim i tu nadrz a komplet, tak vydrz tyden a bude to ;)

Napsal: ned čer 12, 2005 22:19
od Krtek
Já kdysi uvažoval o nějakym tom měření na palubce ale upustil jsem od toho. Sice stojí jenom 500 Kč ale nepotřebuju to. Vim, že po 400 Km mam ject pro plyn a to mi stačí. Taky se mi to automaticky přepne na benál (1x jsem zezačátku omylem dojel plynovku do konce) a začne to pípat dokud nepřepnu tlačítkem na benál. A taky to poslední asi 3 km cukalo ve vysokejch otáčkách. Pod knoflíkem (benzín/benzostart) mam zelený LEDky a pak svítí červená rezerva. Jenže někdy vezmu plnou a svítí rezerva furt nebo se někdy před koncem rozsvítěj všechny zelený. Já tomu nedůvěřuju a tak si myslim že i na palubce by mi to ukazoval kraviny.

Napsal: pon čer 13, 2005 08:31
od PavelZ
RoSta píše:Neviem ako Vy, ale ja viem, keď mi dochádza LPG...
Motor stále ešte ide, ale už nie do vyšších otáčok...
Skúsil som, koľko to prejde ešte km a asi tak 5...
Takže podľa mňa stačí sledovať ako sa "to" chová...
A neviem kto z Vás doráža(l) na doraz benzín???
Tak neviem, prečo to očakávate od LPG???
... ani ja nemám presné meranie, ale oko vidí, koľko ešte asi...
A nie som totálny zástanca LPG, v skutočnosti ma dosť jeduje, ale šetrí mi výrazne groše!!!
To mi na Lanosu s jednobodem delalo taky, ale u 4-bodu, tak jak pise Krtek, kdyz dochazi plyn, jde jen auto linejc do otacek. Toho si nemusis vsimnout, kdyz nespechas. A kdyz pak potrebujes predjet a slapnes na to, tak uz na tu akceleraci nestaci dodavany mnostvi plynu a ridici jednotka prepne na benzin (a zacne pipat, dokud mu to prepnuti "nepotrvdis"). Takze kdyby to zrovna v tenhle okamzik neslo, mohl by se clovek pekne orosit :).

A k benzinu: musim se priznat, ze u Una se mi parkrat stalo, ze uz sem mel malo benzinu, pak prisel nejakej prudkej kopec a skub, auticko uz nejelo. Takze u nej sem nekdy i benzin dojel ;).

Napsal: pon čer 13, 2005 20:09
od palikx
no tak vse co tu pisete je pravda ale když jezdite na doraz plyn tak to pak je težke.ja vždycky vedel ze mam malo a ze to asi nepojede.tak sem pred takovým manevrem prepnul benzin a bylo v pohode.

Napsal: úte čer 14, 2005 08:54
od PavelZ
palikx píše:no tak vse co tu pisete je pravda ale když jezdite na doraz plyn tak to pak je težke.ja vždycky vedel ze mam malo a ze to asi nepojede.tak sem pred takovým manevrem prepnul benzin a bylo v pohode.
U Lanosu (a predtim u Pickupa) sem to delal taky, ale u Nubiry uz sem si zvyknul, ze nemusim a je to pohodlny :).

Napsal: ned čer 19, 2005 22:26
od palikx
jo asi jo ale pohodli za 6000 za pumpu.to je ten problem.na feldu je to 1500

Napsal: ned čer 19, 2005 22:33
od Akri
Krtek píše:Já kdysi uvažoval o nějakym tom měření na palubce ale upustil jsem od toho. Sice stojí jenom 500 Kč ale nepotřebuju to. Vim, že po 400 Km mam ject pro plyn a to mi stačí. Taky se mi to automaticky přepne na benál (1x jsem zezačátku omylem dojel plynovku do konce) a začne to pípat dokud nepřepnu tlačítkem na benál. A taky to poslední asi 3 km cukalo ve vysokejch otáčkách. Pod knoflíkem (benzín/benzostart) mam zelený LEDky a pak svítí červená rezerva. Jenže někdy vezmu plnou a svítí rezerva furt nebo se někdy před koncem rozsvítěj všechny zelený. Já tomu nedůvěřuju a tak si myslim že i na palubce by mi to ukazoval kraviny.
tak ted to zkousim, dojedu to do posledniho plynovyho vyparu, zatim jsem na 507km na jednu nadrz, ale jeste to jede, rucicka uz je na cervenem a uz se skoro nehybe vubec, tak uvidim, bude to asi uz zitra :lol: Podam hlaseni co to dela me, ale melo by se to samo prëpnout do benzinu, ale popravde jsem to jeste sam nezkousel, uvidime ted :idea:

Napsal: pon čer 20, 2005 09:12
od PavelZ
507 km na nadrz to je hodne slusny :). Jen parkrat sem se s Lanosem dostal prez 500 km na nadrz a to sem sem musel hodne snazit, abych ho dostal na tech asi 6.7l LPG/100km ;).

Napsal: pon čer 20, 2005 09:13
od PavelZ
palikx píše:jo asi jo ale pohodli za 6000 za pumpu.to je ten problem.na feldu je to 1500
Tak jak sem psal, me ji vymenili v zaruce...

Napsal: pon čer 20, 2005 18:56
od Krtek
mně taky měnili pumpu v záruce ale já měl vždycky nejmíň půl nádrže benálu.
Ted ujedu na nádrž max těch 400km, u Feldy jsme na 60ku jezdil 550 abych jí nedojel do konce.