Stránka 4 z 4

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: pon led 04, 2010 19:00
od Franta P.
Prosim vás kde zjistim typ kód motoru? ten fachman na tu hlavu se na nej ptal. řikal že by to mělo být ve velkém techničáku ale tam je jen typ a já tam mám G15MF. to je ono? nebo nevíte ten kód někdo?

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: úte led 05, 2010 07:38
od mikikoti
G15MF je označenie typu motora v tomto pripade 8v. Ale ked som ja kupoval ND do motora zakaždým stačilo povedať že je to 8v.

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: stř led 06, 2010 17:41
od Franta P.
Tak hlava srovnána o 2 desetiny, sedla ventilů zabroušeny, gufera vyměněny natlakováno-prasklá není, vyčištěno. No jako nová. a jen za 1500. to je velmi slušné.
IMG_1184.JPG
IMG_1184.JPG (160.04 KiB) Zobrazeno 2353 x

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: ned led 10, 2010 11:26
od Franta P.
Vážení, potřebuji koupit těsnění na termostat. ale v Krči u něj píšou že je na Nexii DOHC, myslíte že na SOHCčko je jiné? když tam jsou stejné termostaty?

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: ned led 10, 2010 15:27
od Dark69
Franta P. píše:Vážení, potřebuji koupit těsnění na termostat. ale v Krči u něj píšou že je na Nexii DOHC, myslíte že na SOHCčko je jiné? když tam jsou stejné termostaty?
Je to na 100 % rovnake aj na DOHC aj na SOHC. Nedavno som to tesnenie kupoval v Daewee a rovno som ho aj na predajni skusal navliect aj na DOHC 92 stupnovy termostat aj na SOHC 87 stupnovy termostat. Ono tie obidva termostaty su uplne rovnake len DOHC je mohutnejsi v strede a tym padom otvara az pri 92 stupnoch.

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: pon led 11, 2010 17:46
od Franta P.
děkuji. to jsem chtěl slyšet.

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: stř led 20, 2010 12:33
od Serpico
...tak už jede Franto, jak má...

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: stř led 20, 2010 17:45
od Franta P.
ještě ne. Až bude tepleji pustim se do toho. Ona jede ale bryndá olej:-)

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: stř led 20, 2010 20:34
od Serpico
...hm, držím palce...

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: stř říj 31, 2012 12:19
od Do-bby
Tak po nejake dobe, kdy uz me ta zima v aute opravdu zacala stvat, jsem se na to vybehl podivat....

zahrati motoru opraveno uz kdysi, ale topeni stale nefungovalo...


tak jsem rozebral ten kryt u spolujezdce a kouknul na bowden, drzel na pacce. kdyz jsem za ni zatahl, otocil se i cudl na ovladaci teploty, kdyz jsem jej dal na studenou, tak pakou se pohnulo, na teplou opet ne. Takze teda, vyndat panel ovladani teploty a mrknout se tam kde to vypadlo.

Rukou jsem tedy zapl topeni, zakrytoval a jelo se o vikendu z ValMezu do Brna konecne v teple! :mrgreen: