Sú plechy pozinkované?

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

Petr Soukup píše:
Topol píše:Pěkný polojasný den :D +6 :?
Venku je krásně kytky začínaj smrdět a ptáci řvou :lol:
Ono dneska už asi nedělají žárový zinkování i když na Espasu jsem to měl ale asi jen elektrolizou a to je šlupička pár mikronů.To je jako s plechem dneska je to pomalu alobal,že se člověknemůže moc opřít aby to nepromáčk a barvy to samý jsou kvalitnější tak mohou být slabší.
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Topol,nechci ted působit jako rejpal,ale jestli myslíš Renault Espace,tak by mě zajímalo,který plechy jsou zinkovaný? Espas má totiž blatníky,dveře,kapotu atd z plastu. :lol:
Nevim jak tvuj espace, ale nas rozhodne z plastu nemel predni kapotu :lol:
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vazoun
Příspěvky: 3622
Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
Kontaktovat uživatele:

Jubilant

Příspěvek od Vazoun »

Nazdar " jubilante " nenechej se vytáčet Vladimíre alias " Topole " :lol: oni to tak klucí mnohdy ani nemyslí :lol: všimnul jsem se že právě tedko máš " 1000 " příspěvek do tohoto Daewoo fora :lol: gratuluje " Vazoun " :lol: mějte se všichni moc hezky a neštengrujte se naostro :lol: :PP: to je lepší
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od Topol »

Nevim jak tvuj espace, ale nas rozhodne z plastu nemel predni kapotu :lol:[/quote]

Pěkný den :D
Nedalo mi to a napsal jsem dotaz přímo na předsedu Renault klubu protože se známe a on je velký fanda renaultů.Takže do písmene přetiskuji jeho odpověď:

Ahoj Vláďo,
Espace měl po celou doby výroby, kdy ho dělala Matra (od r. 1984), karoserii
(resp. povrchové krycí panely) plastové, resp. laminátové. VIN začínal na
VF8. Od chvíle, kdy ho dělá Renault (VIN VF1) a ne Matra, tj. od r.v. 2003
(Renault Espace IV) je karoserie kovová.
Měj se prima Vláďo.

/Jinak Matra je vojenská fabrika vyrábějíci raketety/Jinak když Matra dala dohromady první prototyp tak ho nabízela i Peugeotu a i Citroenu nechtěly a vzal to tehdy Renault!
Obrázek Obrázek Obrázek
Vzpomínám na něj rád ale jako důchodce bych ho neuživil :cry:
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

:lol:
Aha a jsme doma, diky za objasneni, meli jsme pravdu oba :idea:
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Když jsem ženě koupil Kalouska, tak asi po půl roce jeden opilec srazil dopravní značku a ta spadla na její auto.Odneslo to levé přední světlo,přední haubna, levý blatník a přední sklo. Stálo to takto poškozené asi 5 dnů na parkovišti a všechny zprohýbané a odřené plochy byly rezatý jak liška!!! Tak kde pak je ten pozink?Obrázek
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

:lol: To je takovej druh.
Reznou auta za miliony, co chces od auta za ctvrt mice? :roll:
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

kalos

Příspěvek od Serpico »

...to Hynku když jsme vařili nexii 1,5 16ventil ročník 95 podběh a motorovou stěnu na straně volantu - byl tam pozink - a v podběhu pod ochrnannou vrstvou ( podobnou plastisolu na škodovkách ) byl tam taky pozink....toť vše

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od Topol »

Pěkný den :D
Ono je opravdu rozdíl jestli je žárový zinkování a nebo galvanický !!! A ještě když dojde k deformaci tak zinek je přeci hodně křehky a popraská no a potom je to jasný!!! U nás na okrese je žárová zinkovna a dřív bylo běžný že jezdily auta pomalu celá pozinkovaná on totiš pozinkovat třeba blatní na 100 stál nějakých 90 kčs :lol: Já dřív používal i barvu /zinkochromát/ a tam se spojoval zinek se železem chemickou cestou.Takové a ještě lepší jsou barvy i dneska ale odhaduji kilo aspoň dva i tři tisíce kč :twisted: Ale na to je tady akri ten to bude znát líp. ;)
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Měl jsem kdysi dávno Volhu 21 -3 . Ta měla karoserii srovnávanou místo tmelem cínem!!!! Když jsem se snažil autogenem vyříznout poškozená místa na zadním blatníku , protekl cín pod lakem a mě rovnou do bot. :cry: :cry: :cry: Takovej tanec jakej jsem si zatančil, nepřeju nikomu. 14 dnů jsem chodil jen v ponožkách z obvazů! :cry: :cry: :cry:
Jó to bejvaly časy, cínovaný karoserie........ už v roce 1965! :roll: ;)
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

kalos

Příspěvek od Serpico »

...to Hynku " cínovalo " se u Tatry s Volhou 24 jsem jezdil a to byla hnilička...kamarád měl ještě Volhu 21 ale s tím cínováním mi překvapuješ, nicméně se nepřu....

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Re: kalos

Příspěvek od Hynek »

Serpico píše:...to Hynku " cínovalo " se u Tatry s Volhou 24 jsem jezdil a to byla hnilička...kamarád měl ještě Volhu 21 ale s tím cínováním mi překvapuješ, nicméně se nepřu....

Mějte se fajn

To s tebou souhlasím! 24ky byly opravdu "shniláky" , to se s 21kou nedalo vůbec srovnávat. Ale opravdu, byly zadní blatníky u kufru "srovnávány" cínem. Měl jsem dvě po sobě a používal jsem je skoro 10 let. Dnes jen nostalgicky vzpomínám. Všechno se dalo udělat na cestě,bez stahováků, nic se tam nedalo dát třeba opačně, no krása. Dnes? Jen tak asistenta na telefonu, jinak si nepomůžeš! :cry: :cry: ;)
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2757
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

Topol píše:Jinak Matra je vojenská fabrika vyrábějíci raketety
No ale do aut dela taky a uz docela dlouho:

http://www.auta5p.eu/katalog/matra/matra.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Matra
http://www.matra-automobile.com/en/index.php
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

volha

Příspěvek od Serpico »

...to Hynku jasně, ale dodávám jezdili se na normu 300tisíc km a přejížděli jsme je je na 500tisíc km, takže taky něco vydrželi a to v pražským provozu... lunární krajině... akorát můj kamarád Honza říkal, když jsme něco měli vařit přijeď v pátek a v neděli budem hotový...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Nerad bych se pletl, ale "místama" tam byl použit plech o síle 1,2 mm. Jinak to byl "plech" 0,8 mm !! Váha / prázdná/ 1 600 kg. Tam ses nemusel bát dát někam nýt! :) :) :)

V žádným jiném autě bys celý den po Praze jezdit nevydržel! Tenkrát!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

volha

Příspěvek od Serpico »

...to Hynku a přesto jsme si brali Š 120 pro normu 110tisíc km ( za dva roky odjetý...) a zajímavější přejíždění po 110tisíc km ti naskakovalo konto vozidla 1 500Kč ( a byl skutečně levný provoz ....) každý měsíc při proběhu 4 000km a kupodivu se to dalo s ní odjezdit byl to takový šuplík - car ( lezlo se do toho jak do šuplíku a mělo to vlastnosti motokáry - no trochu žvejkačka...) a jen tak mimochodem ve volze jsem byl s hlavou na stropě ( rusové ukradli všechno ale neuměli udělat prolisy na podlaze...) ale nakonec poslední škodovka byla pro mě nejlépe koupené auto - po privatizaci státního podniku Taxi ( předtím Dopravní Podnik Dopravní Služby ) jsem odkupoval 4 roky starou Š 120 - nejezdil jsem na ní od začátku za 8tisíc Kč, s nevyčerpanýho konta na opravy jsem dostal 3,5tisíce Kč a v roce 1993 jsem prodal digitál taxametr za 6tisíc Kč ( proto jsem ji chtěl, rakouskej stál nový 25 tisíc Kč )...prostě nejlíp koupený auto v mém životě...a měl jsem ji dalších 9let a následně v roce 2002 jsem ji prodal za 10tisíc Kč a hrozně rychle během týdne...a s takovou finanční bilancí autu lecos odpustíš...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Odpovědět

Zpět na „KALOS“