Ložisko spojky

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
Muco
Příspěvky: 930
Registrován: pát úno 23, 2007 08:47
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od Muco »

dedo.miki píše:V servise len povedz že ti hučí ložisko a ty nevieš presne ktoré.Oni sú na to aby ti povedali ktoré.A ty potom môžeš posúdiť či ta netahajú za nos.
To zatiaľ sedí...
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. ;-))
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať :-(
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
Obrázek
Reklama
 

-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

No to je tak že na Opli je ložisko a má prstienok do ktorého zapadá vydlička a to celé sa lahko opiera o lamelu no a keď bolo ložisko také vybehané tak vydávalo takový šuštivý zvuk a vlastne pri zošlápnutí pedálu bolo pritlačené a v tedy preslalo ale hrkotalo len keď auto stálo a bol neutrál :lol: mám ho jinak odložené a keď ho roztočíš tak vydáva cinkotavý zvuk :lol: :lol: :lol: Jo a na T-148 to cinkotalo až sa to rozsipalo :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Tak o lamelu sa určite neopietra ,maximálne o prítlačný kotúč.A to sa nemá tam musí byť vôla .Môže to robiť ale ložisko čo je priamo v klukovke ,čiže v strede zotrvačníka.To pracuje len ked sú rozdielne otáčka medzi motorom a prevodovkou.Len na nete je tažko určiť závadu ked tam niesom.
Uživatelský avatar
Muco
Příspěvky: 930
Registrován: pát úno 23, 2007 08:47
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od Muco »

Takže,skúsim upresniť ten problém-teraz keď som bol vonku,po naštartovaní ku podivu bolo všetko OK(už som sa zľakol,že sa to urobilo samo...ale nie)O pár sec.na to to začalo.je to skôr klepkanie ako šuchotanie-alebo niečo medzi tým...ťažko to opísať.Ale prestane to v bode ,keď zabera spojka.Čiže pomaly stláčam spojku a až v spodnom bode -kedy už-už môžeš zaradiť rýchlosť,prestane klepotať.Neviem,či ste to pochopili...Proste ako máte vytlačenú spojku,tak je ticho.No v momente záberu to už začína klepať(s amozrejme bez zaradenia rýchlosti)':|'
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. ;-))
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať :-(
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
Obrázek
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

No dedo a teraz buď múdrý :lol: :lol: :lol: toto asi vážne ložisko nebude :?
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

To je velká vôla medzi zubami v prevodovke a to môže byť zle vyvrtaný otvor v obale (zlý rozmer rozteče).Robí to hlavne pri nepravidelnom volnom chode .Servis sa to bude snažiť vybaviť nastavením motora.Ale to problém nerieši ,len čiastočne .Po oprave zvuk zmizne no neskôr úpo odjazdení viac Km sa ešte vôla zväčší a klepot sa už nebude dať takto odstrániť.Je nutné meniť obal prevodovky.Môže byť aj zlý rozmer ozubeného kolesa ,ale to je velmi zriedka,lebo výstupná kontrola pri výrobe zachití taký kus.
A niečo pre Pehu : to už nieje k smiechu,ale nutná velká oprava čo neverím ,že budú chcieť robiť.Lutujem majitela.
Naposledy upravil(a) dedo.miki dne ned úno 25, 2007 20:43, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no..
dal som si tu namahu a precital to celee..
a

ked to hentak klepoce-suchoce..
taq to moze byt mekano, alebo lepsie povedanee..
mekano a spojkove lozisko, ..nejaky ten "list" na nom pocas otacky "klepne" o loziko..
..
alebo, (tiez dost casta zavada), je uz vybehane voditko po ktorom chodi spojkove lozisko..

vo aaaaaalebo, niektore z lozisk v prevodovke...

..treba to rozobrat.. a uvidiiii sa..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Tak si nečítal začiatok (prvý príspevok), lebo tm píše majiteľ ,že je to nové auto.Tak to vodítko ešte nemohlo byť rozbité. Ved sa uvidí ,len nikto z nás to neuvidí, len servis.
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

No...
Ja som si tiez dal tu namahu citat to, ale len zbezne. Toto robia mnohe Kalosy, a nielen ony. Podla mna je to na tieto auta normalne. Jasne, treba otravovat servis, kym je auto v zaruke. Ale tieto zvuky su v Daewoo vyrobnej tolerancii. Mne to robi aj Lacetti a nerobim si z toho nic, motor sa zohreje a nema problem. Takisto Minov Kalos to robil uz pri 8.000 km, a teraz uz ma iste pred 100.000 a slape (a mozno sa to medzicasom stratilo).
Ako to tu ktosi raz radil, staci si kupit dobre autoradio a je po probleme.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

To je pravda ,že to robia aj iné autá. Odstranovali sme to tak ,že sa zvýšili volnobežné otáčka ,aby bol pravidelnejší chod.Ale to je len oklamanie zákazníka.To som takto robil za socíku.
Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 406
Registrován: ned čer 05, 2005 14:09
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od Mirek »

Já jsem cca v 20.000 km reklamoval spojkové ložisko. Hučelo při sešlápnutí spojky, přesně jak tady psal dedo.miki. V rámci záruky ho vyměnili - neplatil jsem nic.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

taketo nieco, ale nebolo to sustanie, ale skor hrkotanie mi pred par rokmi zacala robit nova sluzobna Inca... bol som v servise a povedali mi ze to je vola hlavneho hriadela v prevodovke a ze to je normalne... mne to velmi normalne nepripadalo, kedze auto malo 3tis km a hrkotalo ako keby malo 300... tak so ich zas otravoval, ze nech mi teda ten hriadel vymenia, a oni ze to sa neda, lebo ten sa dodava len vcelku s prevodovkou, tak ja ze dobre - vymente mi prevodovku a oni ze nie lebo Inca ma oproti napr. Ibize inu - tzv. pracovnu prevodovku (sprevodovane do sily) a toto je ich seriova vada... tak ze preco vymyslam, ked vsetci ostatni su spokojni....... tak uz som nevymyslal a sr.l som na to... auto je uz dnes na inej prevadzke ma asi 200tis km, a oproti ostatnym zvukom, ktore ako celok vydava uz to hrkotanie nieje pocut.... :roll:

takze..... - je to len zvyk... ;)

a podla mojich skusenosti - kym ti z toho nieco neodpadne, budu ti v servise tvrdit, ze to je normalne.... a ked ti nieco odpadne, budu tvrdit, ze si to odtrhol ty... - presne ako kamosovi na sluzobnom punte.... ale s tym vas uz nebudem otravovat...... mozna priste.. ;)
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
Uživatelský avatar
Muco
Příspěvky: 930
Registrován: pát úno 23, 2007 08:47
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od Muco »

Caute,rodinka!Akurvat som prisiel z roboty a ako pozerám,debata sa rozsírila...No,ako píše dedo.miki,že to robí pri nepravidelnom chode motora...no ja tomu vážne nerozumiem,ale ak ma moje muzikantské uši neklamú a pravidelný rytmus mi tiež nerobí žiadne problémy,tak musím povedať ,že motor ide pekne ako hodinky,-pravidelne...tak ja neviem potom.
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. ;-))
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať :-(
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
Obrázek
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Ono to je ako ked drkocú zuby.Tam je vôla a pri minimálnej zmene chodu motora nastane pohyb vo vôli medzi zubami a to je potom klepot.Ty nemáš šancu počuť zmenu chodu motora darmo si muzikant.Prirovnám ti to k muzike tak nastane zmena taktu ,ale len malá.
Uživatelský avatar
Muco
Příspěvky: 930
Registrován: pát úno 23, 2007 08:47
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od Muco »

dedo.miki píše:Ono to je ako ked drkocú zuby.Tam je vôla a pri minimálnej zmene chodu motora nastane pohyb vo vôli medzi zubami a to je potom klepot.Ty nemáš šancu počuť zmenu chodu motora darmo si muzikant.Prirovnám ti to k muzike tak nastane zmena taktu ,ale len malá.

Veď hej beriem to...Ale Ona ta zmena taktu nie je sranda-aj tá malá,pretože nie je boh vie čo tancovať trebars polku na tri(no ak to niekomu nevadí...možno si myslel skôr nepatrné spomalenie na cca 2sekundy,pretože tie takty sú dosť vážna vec...To ako keby sa ma niekto spýtal,že či som ženatý a ja na to:...tak trochu...))...':lol:'':lol:':PP:'...ale nie...sranda musí byť aj keď na chleba nebude! Inak-už mi volali-ide sa to zajtra robiť(už im prišlo ložisko).Takže-nechajme sa prekvapiť...a možno že to bude príjemné prekvapenie...lebo nič inšieho mi teraz nazostáva,než im väriť...
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. ;-))
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať :-(
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „KALOS“