Tak je to doma - první dojmy a zkušennosti

Nový nástupce Matize zde nesmí chybět

Moderátor: Blue Lanos

-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Teda Krtku ten je pěkňoučkej prosťe Matísek jak vyšitej jenom v novym kábátku :lol: Tak vážne velmi moc štastnejch a bespečnejch KM :lol:
Reklama
 

Majkl
Příspěvky: 6
Registrován: sob úno 24, 2007 21:06
Bydliště: Jablonné v Podještědí

novej Spark 0,8 l

Příspěvek od Majkl »

Ahoj všichni, já jsem si novýho Sparka přivezl 22. ledna. Jedná se o verzi s motorem 0,8 l, stříbrná metalíza. Nejprve jsem se bál, jak to vlastně bude jezdit, ale pak jsem zjistil, že je to srovnatelný se starší Felicií 1,3. Všude se sice píše o tom, že je to auto do města. To je fakt. Jízda ve městě nemá chybu. Ale než si pořídíme něco většího, budeme s tím podnikat cesty delší než jen po Liberci. Takže minulý týden jsem Sparka testoval na dálnici cestou do Bratislavy. A můžu říct, že auto mi ostudu neudělalo. Řekl bych, že maximální přijatelná rychlost je takových 110 km/h, ale když chce mít člověk zařazenou pětku, chce to takových 120. Ale žena mě v jednu chvíli upozornila, že jedeme 140...
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Ahojky tak to je dobré že se tu vobjevil zase jeden spokojenej :lol: Tak ať Ti Sparčík dobře slouží a hlavne ať frčí o vobčas to i nandá nejakýmu BMW a nebo MEĎÁKOVI :lol: :lol: :lol: Zdravim ťe na fóre a ať se tu dočkáš zábavy a nebo pomoci :lol:
Tony M
Příspěvky: 61
Registrován: pát pro 29, 2006 01:07
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tony M »

Gratulujem ku kúpe Sparka 1,0 asi v najvyššej výbave. Ja jazdím v 0,8 v druhej najlacnejšej výbave (základ + servo, eltrické okná +centrál). K výkonu motora jedna poznámka. Zabehával som Metízka II. 0,8l a Sparka 0,8L. Motory Spark a Matiz sú citlivé na dobrý zábeh. Plný výkon podajú až po 5-7 tisíc kilometrov. Uvidíte, budete prekvapení, ako sa to rozbehne. Najprv som si myslel, že toje slabé auto, ale aj 0,8 dokáže pekne potiahnuť. S vysokými otáčkami opatrene, motor si musí "sadnúť". 6000 na otáčkomeri som uvidel až po 6 tis. km. V tom má Spark prednosť, že nekončí pri 4,5 tis. ako škodovky.
Prajem príjemnú jazdu a dobrý zábeh.

P.S.
Dnešní výrobci aut tvrdia, že autá netreba zabehávať, ale nie je to pravda. Stačí najprv točiť do 4 tis otáčok, potom primerane zvyšovať. Hlavne to chce ľahkú nohu na plyne.
Chevrolet Spark 0.8 , pred tým Daewoo Matiz 0,8 S
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

vzhledem k tomu, že náš litráček o víkendu pokořil 20 tis km, nepředpokládam, že by byl ještě v záběhu 8)
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Tony M
Příspěvky: 61
Registrován: pát pro 29, 2006 01:07
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tony M »

To som nepostrehol, prepáčte.
Chevrolet Spark 0.8 , pred tým Daewoo Matiz 0,8 S
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

dneska jsem se zase kapku projel prckem a bohužel.... je to lemra axviňa. Ve dvou lidech zjišťuju, že nemá cenu dávat tam 5ku při nižší rychlosti než 90 km/h prostě jí neudrží skoro ani na rovině a je to tejrání. Je to normální ? Mně připadá že pod 3 tis otáček má problémy udržet se na jakoukoliv rychlost.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Tak to asi normální není, já jezdím na 5 skoro pořád... S občasnýma řídkýma výjimkama, nedávno jsem třeba na R7 musel do mírnýho kopečka dát za 4, pak jsem ještě cítil smrad pálenýho obložení, tak jsem Matýzka odvez do Golc Caru, tam mu vyměnili váleček na PP kole, ode mne chtěli 1945,- Kč a od té doby jezdím zase za 5 :D .
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

Krtek píše:normálně, máme 2 kompy
a to budete sdilet GPRS ? :lol: No ma ucta :lol:
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

Krtek píše:dneska jsem se zase kapku projel prckem a bohužel.... je to lemra axviňa. Ve dvou lidech zjišťuju, že nemá cenu dávat tam 5ku při nižší rychlosti než 90 km/h prostě jí neudrží skoro ani na rovině a je to tejrání. Je to normální ? Mně připadá že pod 3 tis otáček má problémy udržet se na jakoukoliv rychlost.
:D musíš povolit ruční brzdu :D
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

V.Brousek píše:
Krtek píše:dneska jsem se zase kapku projel prckem a bohužel.... je to lemra axviňa. Ve dvou lidech zjišťuju, že nemá cenu dávat tam 5ku při nižší rychlosti než 90 km/h prostě jí neudrží skoro ani na rovině a je to tejrání. Je to normální ? Mně připadá že pod 3 tis otáček má problémy udržet se na jakoukoliv rychlost.
:D musíš povolit ruční brzdu :D
-i :mrgreen:
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Arnold
Příspěvky: 2
Registrován: sob lis 04, 2006 13:17
Bydliště: Morava

Příspěvek od Arnold »

Pokud ani po rovině Spark na 5 neudrží rychlost, bude někde zrada. Mám motor 0,8 s automatem a každý týden brousím po D1 od Velké Bíteše do Prahy. 95% trasy to zvládne na "4", ale pozor, je to ekvivalent 5 u manuálu. Pro informaci: 100km/h točí motor 3300 rpm a 10km/h navíc je přírustek zhruba 300 rpm, takže 130 km/h přibližně 4200 rpm. Jezdíme 2 chasníci, dohromady přes 230 kg, rychlost neklesá pod 100 km/h, ale vyjímečně zrychluji přes 110 km/h. Pouze 3 prudší stoupání před Prahou si autíčko podřadí na "3" což znamená při 100km/h otáčky kolem 4500 rpm, tedy naprostá pohoda. 8) . Spotřeba je také dobrá, kolísá od 5,5 do 5,8 l/100 km.
Spark mě příjemně překvapil a i když patří k nejmenším vozidlům, jízdní vlastnosti jsou více než dobré. Kdo nepotřebuje vozit mnoho zavazadel, pro toho mohu Sparka vřele doporučit. :lol:
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Přátelé,asi jsem se zamiloval....dneska jsem viděl žlutýho Sparka....byl nádhernej... ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Jo to ho chčeš vozit v stříbrným vagóně :lol: :lol: :lol: No však i na jachtách mají vodní skútry :lol: :twisted: :lol:
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

No jasně....do Wagonu dám Spark, dám tam jiný tlumiče a pružiny a budu to mít jako plážový vozítko :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted:
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Odpovědět

Zpět na „SPARK“