Stránka 3 z 4
Každý máme jiný názor
Napsal: úte úno 13, 2007 09:27
od Vazoun
Každý máme svůj názor osobní a také se každému líbí něco jiného. Když se
mi něco líbí, dokážu pochválit - když ne , mlčím, protože nerad odrazuji.
Svýho Matize SE r.v.2002 mám originál tak jak byl v Koreji vyroben. Pouze
jsem jej vylepšil zadním kšiltíkem, na předních oknech jsou bezprůvanová
plexiskla kouřové barvy,palubka je doplněna o otáčkoměr a z jara bude mít
nová hliníková kola. Nic do nebe volající - nikomu nezávidím - nikoho také
ovšem od úprav / tuningových / neodrazuji! Je to každého věc, vkus, a také
hlavně na to musí mít finance

zdraví " Vazoun "

Napsal: stř bře 14, 2007 13:59
od Rado77
Takze tak - ja mam Matiza I SE rok 99, kupil som ho novy a zadny (po cesky) "ksilt" mal. Taktiez elektriku v oknach. Co sa tyka opierok hlavy, ktore sa tu preberali - mam taky pocit, ze ak ma Matiz delene zadne sedadla, opierky hlavy chybaju (co je zamerne, lebo delene zadne sedadlo je primarne na to, aby sa dala cast/alebo cele sklopit a dat do kufru daco vecsie).
Plním slib
Napsal: stř bře 14, 2007 15:17
od Vazoun
http://thenuclearworldwar.com/usa.html
Vážené kolegyně a kolegáčci - svého Matize jsem 12.března letošního roku
vybavil Alu koly zn. Borbet CF, které jsem od rodiny dostal pod stromeček.
Upevnění je klasickým způsobem novými maticemi z nichž jedna je kratší,
bezpečnostní. Ale moc se mi to nelíbí, ta bezpečnostní matice je moc jako
zapuštěná což nevypadá hezky , nešlo by s tím něco udělat
Kdo mi poradí

každá rada bude dobrá

zdraví " Vazoun "

až to nafotim vložim d
. [url=http://ukazto.com/?img=000_0041-4m41.jpg]
Napsal: stř bře 14, 2007 15:36
od Jarda.
Mám stejné disky + sadu bez. matic, uvažuji že všechny kol. matice zakrytuji plastovou záslepkou. Doufám že seženu plastové záslepky odpovídajícího průměru. Důvodem není přímo vzhled, ale praktičnost.
Jarda-Loštice
Napsal: stř bře 14, 2007 19:16
od Miso29
Vizera to hezky hodi sa to

Napsal: stř bře 14, 2007 19:36
od -peha-
Hovorím že Vazounek je najvetší tunikár tady medzi nami

ale fakticky sluší tomu Maťulovi

Napsal: stř bře 14, 2007 19:39
od mino
Pozor na tie zelené ventilky. Mne ich nieaky haj..li ukradli aj ked som to mal dotiahnuté klučom. Po dvoch razoch som to vzdal a mám tam klasiku. Však je Matula hned iné auto s tými diskami?

Napsal: stř bře 14, 2007 20:34
od dedo.miki
Ešte by mohlo nafarbiť brzdič .Teraz by vinikol cez tie disky.

Také na to dojde
Napsal: čtv bře 15, 2007 06:36
od Vazoun
dedo.miki píše:Ešte by mohlo nafarbiť brzdič .Teraz by vinikol cez tie disky.

----------------------------
Časem také na to dojde a brzdiče budou zelené

čau " Vazoun

Napsal: čtv bře 15, 2007 08:40
od Rado
Pekne kolca

..este by to chcelo fotku celeho auta v novych botickach

Porovnání fota
Napsal: čtv bře 15, 2007 08:58
od Vazoun
Napsal: čtv bře 15, 2007 21:24
od keszi
Gratulujem Vazoune, naozaj pekný Matísek.

Napsal: čtv bře 15, 2007 21:36
od -peha-
Gratulácia najvetšému(nastaršiemu

)tunikárovi

ale fakt sedí tam jak sa u nás hovorý riť na šerbli čiže sou perfektnííííííí

Napsal: čtv bře 15, 2007 21:55
od dedo.miki
Napsal: pát bře 16, 2007 05:41
od Jarda.
Rada pro Vazouna-včera jsem vyřešil kratší bez. matici na al. discích.
Stačí vyrobit krytku ze šroubu M12-stoupání 1,25. Na soustruhu upravit tvar hlavy šroubu dle ostatních matic. Po této úpravě šroub nakrátit na délku 15mm+ nátěr, a je to hotové. práce pro soustružníka 4x 5min.
Tato úprava jako další vyřeší problém s vyrovnáním váhy bez. matice s orig. maticí. Rozdíl vah těchto matic je dost velký.
Později zašlu foto.
Jarda-Loštice.