Spotreba v Evande.

Moderátor: Blue Lanos

Oliver Rusnák
Příspěvky: 2
Registrován: úte lis 28, 2006 18:22

Příspěvek od Oliver Rusnák »

Treba si to len vyskúšať... Však ten 100 okt. nieje až tak drahý a na výkone to poznať... Či si už v nižších otáčkach alebo vyšších tak to auto citeľne lepšie zaberá a akonáhle ti prekročí 4 500- 5 000 tak to je krása počúvať tú pravidelnosť... Ten motor akoby ožil... Len raz som natankoval V-Power a nebol som s tým v EVANDE spokojný. Ale počul som, vraj OMV má o niečo lepší 100 okt. ako SHELL ale nevyskúšal som. Až budem nútený, tak vyskúšam. Minule som ale čítal o novej CORVETTA a to bude raketa! Má to už aj zmes kremíka v brzdovom obložení tak je na to doživotná záruka... Som ale zvedavý s čím prídu na náš trh, s akou novinkou. EPICA sa mi až tak moc nevidí... Neviem, niečo mi tam nereže... Chcelo by to zase niečo nové, s lepším motorom a aj litrážou no a samozrejem 6 st. prevodovkou. Nech to ide tiež už okolo 230- 250 km/h lebo nemci sa naparujú, že len ich kodkodáky môžu toľko jazdiť!!! Už im ale šlape na krk HYUNDAY a myslím si, že im to ide v celku dobre...
Reklama
 

Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2756
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

Cudro píše:Treba si ale uvedomiť že Evanda je skoro o 100 kg ťažšia a väčšia ako Leganza, pritom má ten istý motor, aj ked sa mi zdá trochu priškrtený oproti Leganze. Ved aj v papieroch má Leganza 133 koní a Evanda 131.
Jak ktera Leganza! I Leganza byla casem priskrcena, to mas proste dan za nizsi emise apod. Tech 98 kW (133 koni) u 2.0L maji akorat stary Leganzy, ty novejsi uz maji "jen" 93 kW (126 koni), takze jestli mas 131 koni, tak nemas kvuli vykonu duvod brecet. ;)
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Cudro »

Leganza je asi o 80 kg lahsia ako Evanda a to je citit. Kolega mal Leganzu s tym istym motorom ako Evanda ale ta leganze bola zivsia. Vseobecne maju Chevrolety z toho isteho objemu nizsi vykon ako konkurencia. Aj ten 2,5 l sestvalec ma iba 150 koni co je dnes na tento objem malo. Napr Hyundai ma v 2,4 l motore pre Sonatu 160 koni.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Uživatelský avatar
hladolef
Příspěvky: 822
Registrován: sob dub 01, 2006 09:26
Bydliště: Baka

Spotreba v Evande

Příspěvek od hladolef »

Tak uz 2mesice jezdim na 100okt.benzin,a musim rict ze to auto je zivjejsi,a tichy chod motoru.Spotreba na dalnici pod 10L.Ve meste 12L.
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Cudro »

Tiez som vyskusal V-Power Racing a musim uznat ze to auto ozilo. Hlavne sa lepsie zbiera z nizsich otacok a motor bezi tichsie. Je to poznat aj na zrychleni.
Tak ako pisal Oliver ani mne Epica moc nevonia. Teraz som pozeral novu Sonatu co bola vystavena v Zeneve a vyzera super. S tym 3,3 litrovym motorom, 250 konmi a ked ostane povodna cena tak to bude bomba. Chevrolety sa mi pacia ale myslim ze s tymi cenami to trochu prepiskli. Objektivne treba povedat ze milion korun za Epicu je vela. Za tu cenu clovek kupi Ford Mondeo v lepsej vybave alebo Peugeot 407. Hlavne v takych prkotinach ako vrzganie plastov pri zmenach teploty alebo drncanie pri vyssich rychlostiach maju este Korejci co dohanat. Preto by mali zatial ostat pri svojej starej cenovej politike a nepchat sa niekam inam.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

EPICA

Příspěvek od mzprx »

Ja som za moju full Epicu dal 710k... :-) A ten 2,5 liter za to stoji. Ked ladis motor, mas v podstate dve moznosti, bud budes mat velky vykon vo vysokych otackach, alebo budes mat vyssi vykon (tocivy moment) v nizsich a potom to uz tak stupat nebude. V podstate ide o strmost momentovej krivky a cim plochsia, tym lepsie to sedi automatu (aj tempomatu) a tym prijemnejsie sa s tym jazdi. Proste to krasne taha od nizkych otacok, krutiaci moment je dostatocny na to, aby si isiel 60kou v meste na 1300 otackach a 100vkou na cca. 1800 otackach, cim potom setris benzin. V normalnej premavke proste neprekracujes 2000 otacok a motor ide uplne potichu a v pohode. Proste sprava sa to v nizkych otackach podobne ako diesel, ale je to tiche, bez vibracii a bez prejavov turboefektu, ako elektromobil.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Uživatelský avatar
hladolef
Příspěvky: 822
Registrován: sob dub 01, 2006 09:26
Bydliště: Baka

Spotreba v Evande

Příspěvek od hladolef »

Tak to mas Curdo pravdu,aj pri zapnute klimatizaci se to rozjede,aniz bych pocitil ztratu na vykonu.
Tak jsem se koukal co noveho maji Chewy USA a byl jsem mile prekvapen jak levne auta tam jsou.Hned se mi zalibilo Chewy Malibu.
Zakladni cena 19 995 dolaru.Hned bych to menil,moje mne stalo v prepoctu na dolar 40 000.

http://www.chevrolet.com/malibu/
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Blbý ale je, že když si necháž dotáhnout i nový auto, tak nemáš záruku....klient si chtěl z USA koupit Lexuse (to SUV)...v přepočtu to bylo o dost levnější i se započtením nákladů na přepravu do ČR...bohužel tady mu u Toyoty řekli, že samosebou může přijet na servis, prohlídky apod., ale zanikne mu záruka.... :? Navíc by si musel nechat přidat některý komponenty, který v USA nemusí auto mít, ale v ČR musí...následně to nechat homologovat atd. atd....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
hladolef
Příspěvky: 822
Registrován: sob dub 01, 2006 09:26
Bydliště: Baka

Spotreba v Evande

Příspěvek od hladolef »

Nastesti se to da vyresit aniz se zvednes se zidle.

http://www.globalcartransport.com/index ... import_usa

To malibu by vyslo se vsim vsudy na 17 000€.
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Cudro »

Neviem ako je to s nahradnymi dielmi. Americke auta maju inchove miery a europske maju milimetrove. Aj naradie na opravy treba s inymi rozmermi, takze neviem ako by sa to servisovalo.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Uživatelský avatar
hladolef
Příspěvky: 822
Registrován: sob dub 01, 2006 09:26
Bydliště: Baka

Spotreba v Evande

Příspěvek od hladolef »

Ja si myslim ze by stim nemnel byt problem(incove miry).ATU opravi kazde auto,tod jeji reklama.

http://www.usaauto24.com/auto_eng
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
Odpovědět

Zpět na „EVANDA“