Teploměr vnější teploty

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Pepa.z.Krkonos píše:Jsem rád že se mi potvrdila moje domněnka. Jakmile totiž překročím hranice našeho regionu, tak vše najednou funguje. Asi to doopravdy bude problém na zdejších stanicích (Černá hora, Evropa 2 ...). V servisu si s tím také lámou hlavu, protože se to rádio chová stejně i na jejich autech. Zkusím ten ČR1 aby se mi to potvrdilo.
Fajn, dej vědět, jak jsi dopadl! Přeji hodně zdaru a km bez nehod.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Reklama
 

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Tak som to dnes ráno skúšal pri vonkajšej teplote -1C. Pri štarte auta ukazoval teplomer na AAC +0,5 C, avšak behom chvíle klesol na -1 C a túto teplotu ukazoval počas celej cca 30 min jazdy. Žeby tento problém v modelovom roku 2006 už odstránili?
Pepa.z.Krkonos
Příspěvky: 9
Registrován: stř dub 13, 2005 21:08

Příspěvek od Pepa.z.Krkonos »

Jura píše:
Pepa.z.Krkonos píše:Jsem rád že se mi potvrdila moje domněnka. Jakmile totiž překročím hranice našeho regionu, tak vše najednou funguje. Asi to doopravdy bude problém na zdejších stanicích (Černá hora, Evropa 2 ...). V servisu si s tím také lámou hlavu, protože se to rádio chová stejně i na jejich autech. Zkusím ten ČR1 aby se mi to potvrdilo.
Fajn, dej vědět, jak jsi dopadl! Přeji hodně zdaru a km bez nehod.
Tak jsem to zkusil a fakt to na ČR1 funguje tak jak má. Zkusím poslat dotaz třeba na rádio Čer. hora a uvidím co oni na to.
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Pepa.z.Krkonos píše: Jsem rád že se mi potvrdila moje domněnka. Jakmile totiž překročím hranice našeho regionu, tak vše najednou funguje. Asi to doopravdy bude problém na zdejších stanicích (Černá hora, Evropa 2 ...). V servisu si s tím také lámou hlavu, protože se to rádio chová stejně i na jejich autech. Zkusím ten ČR1 aby se mi to potvrdilo.
Na Cerny Hore mi to s mym Sony taky nefunguje (driv to ale fungovalo), ale mam dojem, ze na Impulsu to funguje i ve VC.
Uživatelský avatar
retty
Příspěvky: 10
Registrován: pát led 13, 2006 15:35
Bydliště: Bratislava

Re: teplomer

Příspěvek od retty »

Jura píše:
Romeo píše:Co ma trapi viac je, ze ked som zapol ofukovanie celneho skla, tak sa sice na displayi zobrazila snehova vlocka, ale kompresor nebolo pocut zeby sa zapol. Tak som skusal ho vselijakym sposobom ozivit, ale nic sa nedialo. Proste to neslo zapnut. Ked som ale uz parkoval pred domom, tak som to este raz vyskusal a uz to zapnut islo. Nemali ste niekto taky problem ?.

No a ta klima - taky se mi to stane, ale jen někdy a já to neřeším, prostě si myslím, že ten automat je hrozně inteligentní a zkrátka ví sám nejlíp, co má dělat. Řekl bych, že se to nezapíná např. při silnějším mrazu a studeném motoru, nevím proč, ale mám ten pocit, sepne se až když se trochu ohřeje motor. (Třeba to předpokládá, že v mrazu je vzduch dosti suchý a proto jej není potřeba moc vysušovat klimou. A nebo je to něco ve smyslu "je něco mezi nebem a zemí...".
Skusal som dnes este trochu automaticku klimu, vonku +3C, mokro, dazd so snehom. Teplotu som nastavil na 23C. Ventilator sa zapol az po zahriati motora. Avsak zaujali ma dve veci: Po chvili jazdy sa zapla klimatizacia (snehova vlocka) a pri cuvani sa zapol vnutorny okruh. Ono to spravanie sa AAC malo logiku, ale ako to to auto vedelo, ze sa mi asi zacnu rosit okna a ze nasavam vyfukove plyny? Je to az taky inteligentny system, alebo jednoducho "blbne" a mal by som ho reklamovat?
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Re: teplomer

Příspěvek od Jura »

retty píše: Skusal som dnes este trochu automaticku klimu, vonku +3C, mokro, dazd so snehom. Teplotu som nastavil na 23C. Ventilator sa zapol az po zahriati motora. Avsak zaujali ma dve veci: Po chvili jazdy sa zapla klimatizacia (snehova vlocka) a pri cuvani sa zapol vnutorny okruh. Ono to spravanie sa AAC malo logiku, ale ako to to auto vedelo, ze sa mi asi zacnu rosit okna a ze nasavam vyfukove plyny? Je to az taky inteligentny system, alebo jednoducho "blbne" a mal by som ho reklamovat?
No opravdu je to chování AAC docela pochopitelné. Ventilátor se spustí (resp. zvýší otáčky) až tehdy, když má k dipozici dostatečně teplý vzduch potřebný k dosažení požadované teploty interiéru. Proč se Ti zapnula klima při jízdě za deště se sněhem? - Pokud máš autom. stěrače, tak klima využívá data z dešťového senzoru a podle toho usoudí, že prší (mě se třeba střídavě zapíná a vypíná klima nejen když prší, ale i když neprší, ale je mokrá vozovka a auta mi házejí na sklo vodu, kterou stěrače musí častěji stírat). No a s tím couváním nevím, je to logické, asi to chyba nebude. Já mám například zkušenost, že v létě, pokud mám zapnutou klimu (nastavenou obvykle na 24-25 st.), po nastartování se zapne vnitřní okruh, po mjírném ochlazení interiéru se sám vypne a jakmile zastavím na křižovatce, sám se opět zapne vnitřní okruh. Jakmile se rozjedu a překročím cca 20km/h, zase se vypne. Chytré, že? Já bych to nereklamoval. Já jsem spokojený.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

No a aby toho nebylo málo, tak včera odpoledne cestou z práce: venku kolem nuly, auto opět ukazuje +13! Během 30min cesty pokles na +9,5. Dnes ráno venku -3, auto ukazuje +1 a postupně (po chvíli jízdy) -1,5, takže opět v normě (teda v té mojí normě, toleruji nepřesnost +2 stupně). Čidlo už jsem přemístil, kontakt je dobrý... Prostě to blbne a nedá se tomu věřit. Tečka.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 145
Registrován: stř čer 15, 2005 17:07
Bydliště: Chodov u KV

Re: teplomer

Příspěvek od Jenda »

retty píše: Skusal som dnes este trochu automaticku klimu, vonku +3C, mokro, dazd so snehom. Teplotu som nastavil na 23C. Ventilator sa zapol az po zahriati motora. Avsak zaujali ma dve veci: Po chvili jazdy sa zapla klimatizacia (snehova vlocka) a pri cuvani sa zapol vnutorny okruh. Ono to spravanie sa AAC malo logiku, ale ako to to auto vedelo, ze sa mi asi zacnu rosit okna a ze nasavam vyfukove plyny? Je to az taky inteligentny system, alebo jednoducho "blbne" a mal by som ho reklamovat?
Mám sice starou Nubiru (rv 2000), ale už tam automatická klimatizace přepíná vnitřní a vnější okruh podle toho zda auto jede, či stojí. Sleduji, že zvýšení otáček ventilátoru souvisí se zahřátím motoru. Stejně tak režim odmlžení předního skla pomocí klimatizace je v automatickém režimu na něčem závislý, asi na teplotě (aut. stěrače nejsou, o měření vnější teploty nevím - teda nikde se nezobrazuje). Už půl roku se s funkcí AAC seznamuji... Stejně jako píše Jura, jsem spokojený.
Daewoo Nubira kombi, 2.0 CDX, 2000, plná výbava
Uživatelský avatar
retty
Příspěvky: 10
Registrován: pát led 13, 2006 15:35
Bydliště: Bratislava

Re: teplomer

Příspěvek od retty »

Mám sice starou Nubiru (rv 2000), ale už tam automatická klimatizace přepíná vnitřní a vnější okruh podle toho zda auto jede, či stojí. Sleduji, že zvýšení otáček ventilátoru souvisí se zahřátím motoru. Stejně tak režim odmlžení předního skla pomocí klimatizace je v automatickém režimu na něčem závislý, asi na teplotě (aut. stěrače nejsou, o měření vnější teploty nevím - teda nikde se nezobrazuje). Už půl roku se s funkcí AAC seznamuji... Stejně jako píše Jura, jsem spokojený.[/quote]

Zapnutie vnútorného okruhu zrejme teda súvisí s rýchlosťou, pri zastavení sa
aktivuje, aj keď dnes sa mi takú situáciu nepodarilo nasimulovať, aj pri vysokých otáčkach ventilátora a státi na červenej (aj keď len chvíľu) sa nezapol. Nemôže zapínanie sa klímy jednoducho súvisieť so zapnutými stieračmi? Zapne sa keď vonku prší a teda je vlhko. Podľa toho, čo tu píšete by to tak mohlo byť.
Návštěvník

Re: teplomer

Příspěvek od Návštěvník »

retty píše:Zapnutie vnútorného okruhu zrejme teda súvisí s rýchlosťou, pri zastavení sa aktivuje, aj keď dnes sa mi takú situáciu nepodarilo nasimulovať, aj pri vysokých otáčkach ventilátora a státi na červenej (aj keď len chvíľu) sa nezapol. Nemôže zapínanie sa klímy jednoducho súvisieť so zapnutými stieračmi? Zapne sa keď vonku prší a teda je vlhko. Podľa toho, čo tu píšete by to tak mohlo byť.
No, máš tedy určitě pravdu, sepnutí klimy má i při chladnu v interiéru souvislost s aktivací stěračů. Vnitřní okruh se automaticky spíná nejpíš jen při seplé klimatizaci (taky rozumné, protože jinak by se ti v zimě velmi rychle zamlžila okna). Zkrátka to má logiku (narozdíl od funkce teploměru vnějsí teploty).
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Pardon, to jsem byl já, nějak jsem se zapomněl přihlásit.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Re: teplomer

Příspěvek od Jura »

Jenda píše:Mám sice starou Nubiru (rv 2000), ale už tam automatická klimatizace přepíná vnitřní a vnější okruh podle toho zda auto jede, či stojí. Sleduji, že zvýšení otáček ventilátoru souvisí se zahřátím motoru. Stejně tak režim odmlžení předního skla pomocí klimatizace je v automatickém režimu na něčem závislý, asi na teplotě (aut. stěrače nejsou, o měření vnější teploty nevím - teda nikde se nezobrazuje). Už půl roku se s funkcí AAC seznamuji... Stejně jako píše Jura, jsem spokojený.
Nevím, jak vypadá aut. klima v Nubirách rv. 2000, ale mohlo by to být podobné jako v nových. Tam se dá údaj o vnější teplotě vyvolat stiskutím kolečka pro nastavování teploty. Na displeji se zobrazí "outside" a teplota, po 5 sec. hláška zmizí. Taky lze provést autotest funkce systému AAC: zapni "Auto", teplotu nastav na 26 stupňů a pak alespoň 3x rychle za sebou stiskni současně tlačítka Auto a OFF. Chvíli to různě fučí, fičí, přepíná a pak to vyhodí dvoumístný kód.: 00 je v pohodě, jiné kódy jsou vždy jakýsi problém (určitě lze dohledat, jaký). Taky je dobré při objevení kódu nějaké chyby autotest zopakovat.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 145
Registrován: stř čer 15, 2005 17:07
Bydliště: Chodov u KV

Příspěvek od Jenda »

Obrázek

Na fotce od Peca ve fotogalerii je vidět o jaký typ ovládání ACC se jedná.
Autotest jsem našel tady na foru již dříve, funguje (mám to bez chyb). Vyvolat venkovní teplotu jsem se pokoušel všemožnými hmaty tlačítek - bez úspěchu. Asi ji tato stará Nubira ani nemá měřenou.
Daewoo Nubira kombi, 2.0 CDX, 2000, plná výbava
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Nezoufej, kdykoli můžeš instalovat extra teploměr. V podstatě je totiž jedno, jestli máš žádný nebo nespolehlivý.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Pepa.z.Krkonos píše:Tak jsem to zkusil a fakt to na ČR1 funguje tak jak má. Zkusím poslat dotaz třeba na rádio Čer. hora a uvidím co oni na to.
Jak jsi dopadl na Černé Hoře, dotazoval ses na to, proč jim nefunguje vysílání kódu TA??
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“