Stránka 3 z 5

Napsal: ned led 01, 2006 19:24
od Franta P.
já řikal že nexii bych nedal z baráku i kdybych vyhrál 100 miliónů.

Napsal: ned led 01, 2006 19:29
od milosh
Franta P. píše:já řikal že nexii bych nedal z baráku i kdybych vyhrál 100 miliónů.
cece ja cim dyl ji mam tim ji mam radeji, kdyz ji pohrozim tak me nezlobi, to moje stara skodovka neumela :lol:

Napsal: ned led 01, 2006 22:14
od eMKa Slovensko
milosh píše:Tak odpovim si sam :D

Dnes uz jsem u kamose na dilne zkontroloval:

- brzd. kotouce a desticky - OK
- menim novy svicky a kabely
- vycistlil jsem vzduch. filtr - K&N (zdravim Ivana :lol: ) - OK
- menim tesneni pod vikem ventilu za nove korkove. Puvodne gumove uz to ma za par a netesni jak by melo, olej chcije :x
- tesneni pod hlavou uz mi menili nekdy pred 3 mesici, takze to je taky v pohode - OK
- kontrolu kapalin snad nemusim dodavat, to snad je samozrejmost pri kazdych 10-15 000 km ;)

No pokud jeste na neco prijdu, tak to dodam.
ale si si pekne odpovedal :lol: :lol:

Napsal: sob led 07, 2006 10:03
od Kolopo
Ivan píše:Miloši, tuhle kontrolu co jsi dělal po 100.000 km, já dělám 2x do roka :lol:
Nebylo zbytečné měnit ty kabely? Nestačilo by to přeměřit?
Jak jsi čistil KN? Taky je na to čisticí sada?
Já sem slyšel že zapalovací kabely se moc proměřit nedaj ale taky asi budu kupovat nový protože mi to v malejch ot. zacukává! A nechci kupovat nějaký šit kabely za tři stovky- aby nebyli horší než tam mám, a zase nechci kupovat nový za litr a zbytečně!!! Takže daj se změřit klasickym ohmetrem???

Napsal: sob led 07, 2006 10:08
od Kolopo
congo píše:chalani ja mam na nexii 198.000 km a jedine co tam idem menit a to fakt musim su diely riadenia :lol: :lol: inac do toho auta lejem len olej a ostatne kvapaliny. inac nejaka vyznamna porucha alebo zavada nebola
A třeba tlumiče máš ještě původní???? Jaké díly řazení si měnil??? Mě jde nějak ztuha řadit a dost mi to štve, nevíte co by to mohlo bejt?

Napsal: sob led 07, 2006 23:28
od JRD McLAREN
no ..takto..

Kabely urcite premerash ohmetrom ci su vodive...
..ale izolacny odpor nezmerash..
..pokial ti "nesvieti pod kapotou".. ci neskube motor..
..kable by mali byt OK..

no a co sa tyka tlmicov, tak origosh olejove maju podla mojho subjektivneho nazoru zivotnost 60 tis.km.

a uz ked sa teda idu menit..
..taq doporucujem vymenit aj klby riadenia, a aj klby na ramenach..

To Milosh
..pridaj do navodu aj:
Vycistenie Sacej klapky - "krokoveho motorka"
..vymena seilentbloku motora..
..kontrola ulozista tlmicou,
..vymena kvapaliny v serve...

...a uz ma viac ani nenapada ..taqto f noci..

Napsal: ned led 08, 2006 19:23
od Kolopo
No já byl na testu tlumičů ve 105tis. a byli ůplně v pohodě a to jsou původní!!!

Napsal: ned led 08, 2006 19:28
od milosh
Kolopo píše:No já byl na testu tlumičů ve 105tis. a byli ůplně v pohodě a to jsou původní!!!
Draku, to bys musel jezdit jen po rovine a ne v CR :lol:
Ja je menil pri 90tis. a predni uz moc zdrave nevypadaly ;)

Napsal: ned led 08, 2006 19:39
od Kolopo
milosh píše:
Kolopo píše:No já byl na testu tlumičů ve 105tis. a byli ůplně v pohodě a to jsou původní!!!
Draku, to bys musel jezdit jen po rovine a ne v CR :lol:
Ja je menil pri 90tis. a predni uz moc zdrave nevypadaly ;)
No do 60tis. s tim jezdil fotřik a ten jezdil hodně opatrně -i a potom brácha do 106.tis. ten už to šetřil míň :twisted: a chvilku před tim než mi ho prodával je nechal testovat i mám někde protokol, všechny 4 v zeleném poli!!! Já sem najel jenom 4tis. Zato dneska sem zjistil že mám prasklou zadní pružinu :( Nevíte někdo kde je v okolí prahy Daewoo vrakáč?????

Napsal: ned led 08, 2006 19:47
od Kessler
Kolopo píše:
milosh píše:
Kolopo píše:No já byl na testu tlumičů ve 105tis. a byli ůplně v pohodě a to jsou původní!!!
Draku, to bys musel jezdit jen po rovine a ne v CR :lol:
Ja je menil pri 90tis. a predni uz moc zdrave nevypadaly ;)
No do 60tis. s tim jezdil fotřik a ten jezdil hodně opatrně -i a potom brácha do 106.tis. ten už to šetřil míň :twisted: a chvilku před tim než mi ho prodával je nechal testovat i mám někde protokol, všechny 4 v zeleném poli!!! Já sem najel jenom 4tis. Zato dneska sem zjistil že mám prasklou zadní pružinu :( Nevíte někdo kde je v okolí prahy Daewoo vrakáč?????
V Ostředku u D1 Exit 34 je přímo Daewoo vrakáč...jo a nová je za tisícovku.

Napsal: ned led 08, 2006 20:05
od Kolopo
Kessler píše:
Kolopo píše:
milosh píše: Draku, to bys musel jezdit jen po rovine a ne v CR :lol:
Ja je menil pri 90tis. a predni uz moc zdrave nevypadaly ;)
No do 60tis. s tim jezdil fotřik a ten jezdil hodně opatrně -i a potom brácha do 106.tis. ten už to šetřil míň :twisted: a chvilku před tim než mi ho prodával je nechal testovat i mám někde protokol, všechny 4 v zeleném poli!!! Já sem najel jenom 4tis. Zato dneska sem zjistil že mám prasklou zadní pružinu :( Nevíte někdo kde je v okolí prahy Daewoo vrakáč?????
V Ostředku u D1 Exit 34 je přímo Daewoo vrakáč...jo a nová je za tisícovku.
No zavolám tam kolik by za ní chtěli, nový by totiž chtěli asi obě, abych to neměl nakloněný na druhou stranu!! A aby mi ta z vrakáče za chvíli nerupla taky? Takže to asi bude za dva tácky :(

Napsal: ned led 08, 2006 20:09
od milosh
Kup si radsi novy, mas jistotu ze vydrzi, ja mam radsi taky po 90000 vsechny 4 novy ;)

Napsal: ned led 08, 2006 20:14
od Kolopo
milosh píše:Kup si radsi novy, mas jistotu ze vydrzi, ja mam radsi taky po 90000 vsechny 4 novy ;)
A kdybych vyměnil jen jednu tak by to bylo asi nahnutý co??

Napsal: ned led 08, 2006 20:22
od milosh
No to by mozna bylo rovny, ale nepoznas kolik mel ten puvodni najeto co koupis, takze radsi obe novy, to je investice kde bych nepremyslel o penezich !!!

Napsal: ned led 08, 2006 20:30
od Kolopo
milosh píše:No to by mozna bylo rovny, ale nepoznas kolik mel ten puvodni najeto co koupis, takze radsi obe novy, to je investice kde bych nepremyslel o penezich !!!
Koupim obě, já mám i tažný a docela chytám el. zásuvkou, nedávno sem ji měni a budu zas. Ale nějak se to schází dneska sem našel díru ve vejfuku, přední brzdy chci měnit -stojí za nic, kloub na poloose atd.. :? ještě že mám dost peněz :o)