Stránka 3 z 15
					
				
				Napsal: stř bře 02, 2005 08:33
				od Radmont
				ja osobne by som uz taky dohumplovany motor nechcel, ale je to vec nazoru
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 02, 2005 09:04
				od goror
				Rado  tak nech  ti to opravia  uz poriadne  a tomu  chlapikovi  som sa este nedovolal ale dam  ti vediet  ako  s tym  olejom
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 02, 2005 19:54
				od Radoslav Hološka
				Radmont píše:ja osobne by som uz taky dohumplovany motor nechcel, ale je to vec nazoru
Radmont,ako dohumplovany? Ved tam bude vsetko nove - piesty,ojnice,klukovka,kruzky,vybrus bloku, hlava je po generalke. Pekne pomalicky zabeh a pojde ako hodinky. Dohumplovany by bol,keby som ho zadrel ale nie takto. Ved GO motoroa je v sucasnosti normalny postup.
 
			
					
				
				Napsal: stř bře 02, 2005 20:53
				od JRD McLAREN
				Radmont píše:ja osobne by som uz taky dohumplovany motor nechcel, ale je to vec nazoru
Radmonte a tej moj co mam doma si uz videl...??? 
 
   http://ba.zsvs.sk/dohc/
To RADOSLAV...:
 
http://ba.zsvs.sk/dohc/
To RADOSLAV...:
clovece aky benzin tankujesh ..??
to vyzera tak ze ti len odpalilo piestne kruzky..
podla tovojho posledneho prispevku...
 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 03, 2005 08:28
				od Radmont
				tak na tych tvojich fotkach, to je uz extrem
			 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 03, 2005 22:47
				od Radoslav Hološka
				Tankujem vacsinou N95 na OMV alebo SHELL. A pri dlhych cestach V-POWER 95 alebo OMV 100. Pravdepodobne sa prejavilo aj chipovanie,kde bola zrejme nastavena bohatsia zmes a vysoky predstih zazizhu. Teraz to pojde na povodne vyrobcom urcene hodnoty a povodna riadiaca jednotka. Uvidime,co to bude robit. 6 mesiacov to bude v zaruke.
			 
			
					
				
				Napsal: pon bře 07, 2005 21:10
				od Tomas
				Chtěl bych poprosit JRD McLarena po shlédnutí jeho nafocené generálky jestli nemá nafocené složení ventilu(ventil,pružina,zdvihátko),hlavně mě zajímá ten hydroštel jak vypadá a potom čerpadlo serva odmontované z motoru.Dá se sundat z bloku aniž by se vypouštěla kapalina?Díky.
			 
			
					
				
				Napsal: úte bře 08, 2005 11:51
				od Olda
				Radoslav Hološka píše:Radmont píše:ja osobne by som uz taky dohumplovany motor nechcel, ale je to vec nazoru
Radmont,ako dohumplovany? Ved tam bude vsetko nove - piesty,ojnice,klukovka,kruzky,vybrus bloku, hlava je po generalke. Pekne pomalicky zabeh a pojde ako hodinky. Dohumplovany by bol,keby som ho zadrel ale nie takto. Ved GO motoroa je v sucasnosti normalny postup.
 
S tim pomalým zábehem bych dlouho nepřeháněl... krátce, třeba 5tis... nejlepší je zlatý střed 

 
			
					
				
				Napsal: úte bře 08, 2005 18:36
				od petrm
				čerpadlo serva odmontované z motoru.Dá se sundat z bloku aniž by se vypouštěla kapalina?Díky.
Ano dá se sundat bez vypouštění kapaliny ale jen odtáhnout nikoliv sundat musí se to udělat při rozvodech ale jinak když ho chceš demontovat ven musíš prostě vypustit servo olej  

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 09, 2005 21:16
				od Tomas
				Díky Petrm,vrtalo mi v hlavě jak dostat rozvoďák přes ty trubky a na zakrytovaných rozvodech to není zřejmé.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 10, 2005 19:17
				od Radoslav Hološka
				Tak kluci,mam nove,zrejme definitivne info o pricine a dovode mojej GO motora.
Chipovanim to urcite nebolo,ale pre klud duse servisakov som im dnes odniesol povodnu riadiacu jednotku,aby pocas zaruky isla povodna.
Destrukcia piestov,kruzkov,ojnice a lozisk nastala a trvala este z obdobia spred 2 rokov,kedy ako som uz niekedy spominal povodnej majitelke praskol rozvodak - vymenu prekrocila o 7.000 km! - NIKOMU NEODPORUCAM hlavne pri 16V! Stretli sa piesty s ventilmi,servis generalkoval iba hlavu,blok a jeho sucasti zrejme ani nepozreli! Dnes som si pri skladani mojho motora zo servisu odniesol ako raritu domov (zatial auto este nemam) jeden piest,na ktorom su z kazdej strany odtlacene (vyryte) po dva "polmesiace" od sacich aj vyfukovych ventilov!!! Skoda,ze nemam este digifotak,to by ste pozerali! Ukazem na zraze. Takze tvrdenie servisu,ze je to vdaka chipovaniu je scestne,je to vdaka roztrhnutemu rozvodaku a neskontrolovanim ostatnych casti motora okrem hlavy!
			 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 10, 2005 20:14
				od Akri
				Jo jo, u 16V to je pruser  ! 

 
			
					
				
				Napsal: pát bře 11, 2005 07:29
				od goror
				Radoslav Hološka píše:Tak kluci,mam nove,zrejme definitivne info o pricine a dovode mojej GO motora.
Chipovanim to urcite nebolo,ale pre klud duse servisakov som im dnes odniesol povodnu riadiacu jednotku,aby pocas zaruky isla povodna.
Destrukcia piestov,kruzkov,ojnice a lozisk nastala a trvala este z obdobia spred 2 rokov,kedy ako som uz niekedy spominal povodnej majitelke praskol rozvodak - vymenu prekrocila o 7.000 km! - NIKOMU NEODPORUCAM hlavne pri 16V! Stretli sa piesty s ventilmi,servis generalkoval iba hlavu,blok a jeho sucasti zrejme ani nepozreli! Dnes som si pri skladani mojho motora zo servisu odniesol ako raritu domov (zatial auto este nemam) jeden piest,na ktorom su z kazdej strany odtlacene (vyryte) po dva "polmesiace" od sacich aj vyfukovych ventilov!!! Skoda,ze nemam este digifotak,to by ste pozerali! Ukazem na zraze. Takze tvrdenie servisu,ze je to vdaka chipovaniu je scestne,je to vdaka roztrhnutemu rozvodaku a neskontrolovanim ostatnych casti motora okrem hlavy!
tak to by som im dal preplatit cele 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: pát bře 11, 2005 12:29
				od Pepe
				To sice možná jo, ale jak to dokázat. Podle mě ten otisk na pístu na to nestačí  

 , navíc je to asi už dost dlouho.
 
			
					
				
				Napsal: pát bře 11, 2005 18:19
				od petrm
				Bohužel Radoslave zklamu tě tím že se rozthne řemen se nic jiného než ventily a maximálně vodítka ve kterých ty ventily běhají nepoškodí a navíc zářezy proti ventilům šikmo jakoby jen půlka jsou na každém pístu od výroby je to kvůli kompresi není tam dost místa a proto se ten  motor taky potká prostě ty ventily se tam nevejdou  
