Stránka 3 z 3

Re: Motor kaput

Napsal: úte pro 08, 2015 00:33
od slavo1
Kto my poradi už som bezradny mam leganzu a motor nechce ist do otačok ked mu pridam tak ako keby ho dusilo a od niekal podfukovalo egr ventil vporiadku benzin dostava nesvieti kontrolka motora bol som na diagnostike ta nic neukazala motor klepe ako keby to boli ventili ale zobral som dole viko a vacka s ventilmy su v poriadku.Poradte niekto už sy neviem dat rady.diki

Re: Motor kaput

Napsal: úte pro 08, 2015 15:00
od Richard
Slavo,mrkni do sekce nubira Trhání motoru, nebo tak nějak..... To že nesvítí CHECK bych tipnul na ten zapalovací modul.... dokáže opravdu dost potrápit, už jsem několik příspěvků na toto téma dal..... auto mi občas škubalo, při nastartování mi chtěl motor vyskočit z auta, vůbec to nechtělo do otáček a najednou vše OK, na plyn mi občas střílelo do sání, na dálnici jsme najednou "hodil kotvu"a nebyl jsem schopen jet víc jak 90, ale nakonec jsem vždy dojel ;-) a to vše udělal ten zapalovací modul mám pocit že se uvnitř otevřou nějaké cesty pro vysoké napětí a jiskra skáče na jinou svíčku nebo třeba na všechny svíčky a tudíž je slabá.... navíc při poruše zapalovacího modulu není signalizovaná žádná porucha..... ono totiž jde o to, že tím že vynechá jiskra tak se do výfuku dostane směs která neshoří, tudíž lambda zareaguje a ochudí směs protože dle ní je moc bohatá a tak to nakonec jede - nejede..... zkus si někde ten funkční modul půjčit ..... a hned budeš vědět.... bacha jsou úplně stejný moduly ale jeden je na vstupu s 3 piny - vstupy (Nubira II, Tacuma) nebo se 4 vstupy - piny Nubi I, Leganza , motory s EU2