Napsal: pát bře 18, 2005 23:37
a taky tříhrnek
i kdyýž první junior byl čtyřhrnek litrák a toho máme taky
takže junioři jsou komplet a můžou do ulic 

i kdyýž první junior byl čtyřhrnek litrák a toho máme taky


Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
zajimavy je, ze je vyosena baterka (to jen tak btw), jinak motor mi prijde uplne stejny, cili maximalne menili elektroniku a souvisejiciOndras píše: U motoru mě těší poladěné sání. Žádná pixla s rezonátorem, pořádný šnorchl a žádné slepé rameno na kolínku mezi airboxem a klapkou.
JJ, měl by být téměř totožný. Litr má evidentně drobné změny na sání, 0.8 má jiná zdvihátka ventilů a ještě cosik, co by mělo snižovat ztráty v motoru a vést k nižší spotřebě...jakub píše:jinak motor mi prijde uplne stejny, cili maximalne menili elektroniku a souvisejici
Tady jde krásně vidět jak estetické cítění individuální. Mi se např. Spark líbí moc (jen škoda budíků uprostřed, ale s tím se dá žít, horší to bude s umístěním monitorushaman píše:Matiz I byl pěknej a na svoji dobu neobyčejnej, každý se za ním otočil. Za tímhle se neotočí nikdo. Rozhodně by to nebylo auto, po kterým bych po Matizu pošilhával... Musíte uznat, že ty autíčka z Kolína mají jinačí šmrnc..
1.0 VVT-i je vychytávka, to uznávám. I když prostým porovnáním číselných parametrů postarší 1.0 z Matize / Sparku moc nezaostává. Spark se mi líbí i zazadu. Kola utopené v kastli má i trojice a jsou asi stejně utopené jako u Matize. Tohle pohodlně řeší swap kolshaman píše:Jo, jenže to jsou taky žebráci s motorem Toyota VVT-i. Tobě se třeba Spark líbí zezadu? Ty kola jak jsou utopený v kastli???
nechapu trend umistovat budiky doprostred - nekde jsem slysel, ze clovek nemusi tak daleko odbihat zrakem od silnice, ale dle meho je to hodne slaby argument. Osobne bych umisteni budiku uprostred velmi tezce rozdychaval. Zadni cast mateze je zrala swap svetel. Jako prvni matiz se mi fakt libil - na prvni pohled. Druhy (drobek odpusti) je evidentne derivat prvniho v necem lepsi (zadni svetla), v necem horsi (spz v zadnich dverich), ... ve finale jde o zvyk. Tady se mi moc libi pojeti predku (to si primo rika o nabrouseni a siroky kola), zadek mi ale prijde v prikrym nesouladu. Kdyz jsem koukali na M3 tak aspon byly vzadu ledky, tohle je proste slabota. Nerikam, ze je to osklivy auto, ale uz to proste neni matiz.Ondras píše:Tady jde krásně vidět jak estetické cítění individuální. Mi se např. Spark líbí moc (jen škoda budíků uprostřed, ale s tím se dá žít, horší to bude s umístěním monitorushaman píše:Matiz I byl pěknej a na svoji dobu neobyčejnej, každý se za ním otočil. Za tímhle se neotočí nikdo. Rozhodně by to nebylo auto, po kterým bych po Matizu pošilhával... Musíte uznat, že ty autíčka z Kolína mají jinačí šmrnc..).