Stránka 3 z 3

Napsal: ned úno 20, 2005 23:38
od jencus
Franta P. píše:sundat gumu ošetřit natřít plničem přestříkat nebo zatřít barvou auta.
Moh byste mi poradit nakej spolehlivej konkretni prostredek(nazev,atd.....)Diky moc

Napsal: pon úno 21, 2005 17:20
od Franta P.
Prostředek na co? Jestli děláte ten roh okna tak stačí kulatej pilníšek na oškrabání reru. Pak nějakou podkladovou barvu zmiňovaný plnič To jest nástřik pod barvou. a pak to jen stříknout nebo přetřít barvou.

Napsal: pon úno 21, 2005 19:51
od Kruger !!!
Plnič je na nic, maximálně se z něj více odlupuje lak . Stačí malý oděrek a je to v prd... Ale plnič zůstane, to je fakt. Řeším to trochu jinak na základní barvu proti korozi stříkám jemně oteplenou barvu. Rychleji schne nestéká. pak jen 20 min. fénem asi 40 cm od místa postřiku a je to.. Někdy nafotím a napíšu, zrovna to dělám kolem lemů, jenže dostalo se to i na venkovní část. Doporučuji odhalit až na plech 2cm od místa koroze, jinak chytne znovu !!!

Napsal: pon úno 21, 2005 21:50
od Habron
Na odbornou práci by měi být odborníci a to já nejsem, takže opravu rezatých částí přenechávám známému klempíři :-).

Napsal: pát úno 25, 2005 20:30
od Franta P.
Kruger !!! píše:Plnič je na nic, maximálně se z něj více odlupuje lak . Stačí malý oděrek a je to v prd... Ale plnič zůstane, to je fakt. Řeším to trochu jinak na základní barvu proti korozi stříkám jemně oteplenou barvu. Rychleji schne nestéká. pak jen 20 min. fénem asi 40 cm od místa postřiku a je to.. Někdy nafotím a napíšu, zrovna to dělám kolem lemů, jenže dostalo se to i na venkovní část. Doporučuji odhalit až na plech 2cm od místa koroze, jinak chytne znovu !!!
a co máš pod lakem z fabriky??? zakladovku???

Napsal: sob úno 26, 2005 19:24
od Kruger !!!
Franta P. píše:
Kruger !!! píše:Plnič je na nic, maximálně se z něj více odlupuje lak . Stačí malý oděrek a je to v prd... Ale plnič zůstane, to je fakt. Řeším to trochu jinak na základní barvu proti korozi stříkám jemně oteplenou barvu. Rychleji schne nestéká. pak jen 20 min. fénem asi 40 cm od místa postřiku a je to.. Někdy nafotím a napíšu, zrovna to dělám kolem lemů, jenže dostalo se to i na venkovní část. Doporučuji odhalit až na plech 2cm od místa koroze, jinak chytne znovu !!!
a co máš pod lakem z fabriky??? zakladovku???
To ne ale taky asi nevypálím lak v garáži nebo před barákem !!! Sorry, ale já s tímhle mám takové zkušenosti. Navíc rozdíl, když to stříká comp a ne člověk !!! Ná základovku co užívám já je lepší chrstnout přímo lak.

Napsal: sob úno 26, 2005 22:37
od Franta P.
Já to doposud dělám plničem a nemám problém. taky to někdy vyzkoušim a uvidim

Napsal: ned úno 27, 2005 18:24
od Kruger !!!
Franta P. píše:Já to doposud dělám plničem a nemám problém. taky to někdy vyzkoušim a uvidim
Nic ve zlým, pak napíšu názvy prostředku co užívám. Ale dneka jsem zrovna sundával barvu u lemů i venku a dosti drně se mi zdálo, že tam je jen LAK !!! To samé bylo i u škodovky, ta po mém zásahu byla holá úplně. Chápu, že soudruzi na to srali, ale nexie mě v tomhle nemile překvapila. Doufám, že aspoň prahy má z vnitřní strany stříknuté!!! Budu celou akci postupně fotit, tak když tak tu nějaké ty fotky hodím, jen co se naučím jak !!!

Napsal: pon úno 28, 2005 23:02
od Franta P.
Já tam měl plnič. Táta se minulý týden doslechl že nexie od roku 97 už se dělali v polsku a tehlě chudejch kotěhulkách a a že prej za 4-5 let jsou schnilé hlavně prý hlavně 3dv. 96 a níž to jsou ještě praví korejci.a já můžu potvrdit že ta kasltle je zlatá samo že lemi už jsou opravované. ale zatim vypadaj jako nové. Nejhorší je na zimě jedeš kde se sype šterkem ten ti vomlátí barvu na plech a pak vjedeš na sůl a je to v prd....

Napsal: úte bře 01, 2005 19:54
od Kruger !!!
Franta P. píše:Já tam měl plnič. Táta se minulý týden doslechl že nexie od roku 97 už se dělali v polsku a tehlě chudejch kotěhulkách a a že prej za 4-5 let jsou schnilé hlavně prý hlavně 3dv. 96 a níž to jsou ještě praví korejci.a já můžu potvrdit že ta kasltle je zlatá samo že lemi už jsou opravované. ale zatim vypadaj jako nové. Nejhorší je na zimě jedeš kde se sype šterkem ten ti vomlátí barvu na plech a pak vjedeš na sůl a je to v prd....
Sice mám 97, ale pro německý trh (a koreu), 3 dv. jsou v pořádku. Teď auto celé opravuji a fotím, pak to hodím na NET a můžem podebatovat více. Ale co jsem to brousil takovou parádní štětkou až na plech, tak se mi zdálo, že výrobce tam plnič fakt nestříkal. No uvidíme co dál !!! Sůl nesnáším. Proto jsem autíčko schoval a vytáhl opravenou 135L. A jezdí se mi dobře. Ale těším se až sleze sníh - to bude zase NEXIA!!!

Napsal: úte bře 01, 2005 20:52
od Habron
Když jsem opravoval rezatý plechy, tak jsem měl taky pocit, že tam plnič není.

Napsal: čtv bře 03, 2005 20:56
od petrm
Tak o tom že by se Nexie dělali v Polsku sem teda neslyšel ty auta by musely mít jiný VIN kód stejně jako tomu je u Lanosů korejský mají VIN začínající KLAT a polský SUPT a třeba Matizy z Rumunska UU6 nebo tak nějak ;)