Stránka 3 z 10

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: pát pro 06, 2013 21:57
od Asphalte
Tak má sága ohledně odřených litých kol pokračuje, ale už se blíží ke zdárnému konci. Po věcné intervenci u majitele zastoupení mi byly písemně přislíbeny 3ks nových litých ráfků. Objednali je a v polovině ledna mi je přehodí za ty odřené. Hurá! Myslím, že tentokráte si technik dá opravdu pozor, aby se to neopakovalo.

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: úte pro 10, 2013 14:11
od Asphalte
Tak jsem začal upravovat (špíše řešit aktuální nutnost) ohledně přepravy našeho 6 letého syna. Stačil týden provozu nového auta a nástupní plastový kryt prahu je poškrávaný. Proto jsem přistoupil k jeho ochraně pomocí karbonové samolepící fólie. Výsledek můžete vidět na fotografiích. Jedná se asi zatím jen o provizorní řešení (přeci jen lepit fólii při 3°C není ideální). V létě toto proběhne u všech dveří.
Další ochranu si rozhodně zaslouží sedadlo spolujezdce. Upravil jsem můj patent již z mého předchozího auta. Jedná se o černou podložku na práci s plastelínou zakoupenou v Tescu. Následně nastříhanou a ohnutou fénem do patřičného tvaru. Zablácené boty tak už nemají šanci sedalo ušpinit.

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: úte pro 10, 2013 14:37
od Asphalte
Od doby, kdy jsem začal auto už aktivně používat, jsem řešil umístění mobilního telefonu. Zde na fóru jsou velmi zajímavé volby umístění, přesto jsem zvolil zcela jiné umístění, než ostatní. Proto bych se s vámi o to rád podělil. Celkový design palubní desky se mi moc líbí a nechtěl jsem jí narušovat nějakým držákem. Proto jsem "obětoval" jeden z držáků na nápoje (v autě jich je dost) a usadil do něj držák Connect IT CI195 http://www.okay.cz/connect-it-ci195/, spolu s nabíječkou do 12V zásuvky a plochým kabelem. Nemám totiž rád ani plandající kabely a takto je vše u sebe. Protože používám Bluetooth handsfree a podle navigace jezdím jen opravdu příležitostně, ani nevadí, že není mobil přímo v rozném poli.

Osram Nightbreaker Unlimited

Napsal: čtv pro 12, 2013 12:14
od Asphalte
Tak další "tuning". Dnes jsem vyměnil sériové hlavní žárovky H4 za novinku Osram Nightbreaker Unlimited. Ty jsou dalším up-gradem Osramu modelu Nightbreaker Plus, který byl všemi moc vychvalovaný. Až pojedu dnes v noci z práce, tak uvidím, jak uvidím :D

První ECO jízda Orlando 1,8i

Napsal: čtv pro 12, 2013 13:20
od Asphalte
Tak v současnosti mám najeto 1500 km a poctivě zajíždím. Přesto jsem se dnes pokusil o první ECO jízdu. Takže výsledek jízdy po dálnici Praha (Zličín) - Plzeň (Slovany) s cestovní rychlostí mezi 110-120 km/h je v průměru 7,8 litru na 100 km. To se mi zdá jako poměrně slušný výsledek. Další ECO jízdu si plánuji tak kolem 5000 km, takže uvidíme, o kolik se to hne dolů.
V rámci zajíždění a poměrně častého vytáčení motoru kolem 4500 - 5000 otáček a jízdě po okrskách se průměrná spotřeba pohybuje kolem 9 litru na 100 km.

MAX. rychlost 1.8i

Napsal: úte pro 17, 2013 22:12
od Asphalte
Náš černý BAD BAT má v tuto chvílí nalítáno lehce nad 2500 km a tak při záběhu nového motoru přišlo na lámání chleba. Nechal jsem ho naplno roztáhnout křídla, abych zjistil kolik koníků se opravdu pod kapotou skrývá. Dnešní test na dálnici dopadl takto: opakovaně dosažena tachometrová rychlost 200 km/h při okamžité spotřebě 22,5 l na 100 km. Jednou rovněž vyzkoušeno drsnější brzdění (předjížděcí kamión), při kterém to trochu na zimákách plavalo. Jinak do 160 km/h to jde vcelku svižně za plynem, od 180 km/h se mu už moc nechce. Myslím, že je to zatím velmi slušný výsledek na auto s aerodynamikou "hozené cihly" :D

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: stř pro 18, 2013 04:11
od smire666
Muselo to tam pekne hučať pri tých 200 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: stř pro 18, 2013 16:24
od Asphalte
Při 200 km/h motor točí 5900 otáček. Docela mě překvapilo, že to nebylo tak hrozný. Na zimákách je to ale trochu neklidnější, takže se musí opravdu s citem.

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: stř pro 18, 2013 16:45
od smire666
Tak som to aj myslel, ani nie hluk od motora ale od obtekajúceho vzduchu :D

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: stř pro 18, 2013 20:09
od Asphalte
Rozhodně to nebylo o moc víc, než v mé minulé Fabii. Řekl bych tak stejně.

Kamera do auta

Napsal: čtv pro 19, 2013 13:37
od Asphalte
Poslední 3 dny řeším výběr kamery do auta (černé skřínky pro případ nehody). Přeci jen mám nové auto a prokazování viny za nehodu může být někdy složitější. Pro tento případ jsem se tímto tématem trochu obšírněji zabýval a nakonec jsem vybral ten nejmenší model na trhu s kvalitním rozbrazováním CEL-TEC N2. Protože dle zákona nesmíte mít na předním skle nic, co by vás omezovalo ve výhledu, je výběr dosti omezený. Tento model má navíc 4m napájecí kabel, takže se dá krásně instalovat podél horního okraje čelního skla, pak podél sloupků, prahem a pod sedadlem řidiče až k vývodu 12V zásuvky, kde už mám mini nabíječku s dvěma výstupy USB. Takže v autě nebude nikde žádná opičárna (vysící kabel u zpětného zrcátka atd.)
koupeno na: http://www.cel-tec.cz/palubni_kamera-ce ... y-do-auta/

Až budu provádět instalaci, nafotím a zveřejním, případně založím na toto téma vlákno.

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: čtv pro 19, 2013 18:31
od odrifuk
Ja mám tento typ už namontovaný asi 3 mesiace -i -i -i
http://www.gme.sk/kamera-do-auta-blackv ... d-p755-356

ECO jízda po 4.500 km

Napsal: pon led 20, 2014 01:23
od Asphalte
Tak nájezd se pomalu blíží k hranici 5.000 km, teď aktuálně 4.500 km. Přišla na řadu další avizovaná ECO jízda. Opět stejný úsek jako před tím, dálnice Plzeň-Praha. Cestovní rychlost v průměru tak + - 110 km/h a výsledek? Docela mě to šokovalo!!! Trať mám za 3 roky dojíždění opravdu najetou, ale že se dokážu dostat na 6,8 litru na 100 km (u relativně syrového motoru a takto velkého auta), to jsem opravdu nečekal. Oproti spotřebě ve 2.500 km za 7,6 litru a v 1.500 km za 7,8 litru.
Myslím, že to asi už moc dolů nepůjde. S mou bývalou Fabií 1,4 74 kW jsem při obdobném stylu jízdy zajížděl tak kolem 6,3 litru.
Další ECO jízda je naplánována na 7.500 km a 10.000 km.

Re: Osram Nightbreaker Unlimited

Napsal: pon led 20, 2014 01:32
od Asphalte
Asphalte píše:Tak další "tuning". Dnes jsem vyměnil sériové hlavní žárovky H4 za novinku Osram Nightbreaker Unlimited. Ty jsou dalším up-gradem Osramu modelu Nightbreaker Plus, který byl všemi moc vychvalovaný. Až pojedu dnes v noci z práce, tak uvidím, jak uvidím :D
Takže jak svítí ony nové žárovky H4 Osram Nightbreaker Unlimited? Opravdu špičkově! Rozdíl proti sérii opravdu velký. Jednak se výrazně zlepšila dálka osvitu a také barva. Z klasické nažloutlé na příjemně bílou. Takže jak říkám, výrazný posun. Bohužel až do té doby, než mě dojelo úplně nové BMW X3 s xenonama. Chvilku jsem jel vedle něj a když odjelo, tak jsem si chvilku myslel, že jedu na parkovačky. Po chvíly už to zase nebylo tak hrozné, takže ve mě začal vrtat "tunerský ďábel" a radit mi, ať tam rovnou hodím přestavbovou sadu HID Xenonů. Ještě uvidím, jestli to ustojím, nebo podlehnu. :D

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: pon led 20, 2014 20:20
od inza
Bohužel světla má X3 opravdu moc pěkné, včetně kroužků. Ovšem za cenu jedné slušně vybavené X3 jsou 3x Orlanda :)

Do rádoby bastlení xenonů se raději nepouštěj, nemá smysl se následně dohadovat s policií, nehledě na záruku na roztečené paraboly, ovlivňování případných dalších okruhů atd.