Stránka 3 z 5

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 11, 2012 22:54
od Budvyk.cz
Jinak kámoš Kominik tahá vozejk a spotřeba stoupla asi o 1,5litru

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 09:09
od miroslavmitro
ahojte, konečne som sa odhodlal dať fóliu (3M carbon) na kapotu a do znakov. koncom leta
ma ešte čaká práškové farbenie diskov na čiernu lesklú. budem práškovať tieto pôvodné 16".
ako sa vám to páči?
dik
Miro

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 09:44
od smire666
Máš to pekné -i Ale škoda toho znaku ;) :PP:

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 10:24
od lomngi
Prepáč mi to, ale vyzerá to tak ako keby si menil kapotu za nový, ktorý je natreta so základovkou čiernou. A čaká na lakovanie. Ja by som to riešil trošku ináč.

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 10:27
od 18lukin18
je to hezké,to se musí nechat ale je to takové nemastné neslané,jak říká Lomngi vypadá to jako by se ta kapota chystala na lak,já bych to také řešil trošku jináč ;) ;) :PP:

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 10:46
od miroslavmitro
no v reále to vyzerá trochu lepšie a štruktúra carbonu je vidieť, keď budú
strieknuté disky na čierno bude asi jasné čo tým chcel autor povedať. :D

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 12:06
od Poky Ul
smire666 píše:Máš to pekné -i Ale škoda toho znaku ;) :PP:
Je to pěkné a toho znaku škoda není kdykoliv se dá ta 3m sundat -i :D

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 12:22
od milosh
Osobne bych to spis dal na strechu, auto by to opticky snizilo, ale tato moda uz je tak rozsirena ze originalni to neni a ver ze brzy nebudes sam ve tvem okoli kdo to bude mit.

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 12:54
od ReWegar
Co takle cele do carbonu :) a nebo cerneho matu to by bylo

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 13:25
od tomask
Tak ta kapota nic moc a pokud tomu dáš černé kola 16 tak to bude ještě horší.
Kola jsou na takové velke auto moc malý a tý je ještě opticky zmenšíš černou barvou.
Černe kola jsou pecka ale věčší a v jiném designu. Kapotu bych rozhodně nelepil celou, ale jenom část.
A jak psal Milosh pokud už kapotu, tak i střechu. Auto to opticky posadí a věčší černé kola tomu dají šťávu.
Kup věčší černe kola a tyhle jsi nech na zimu.
Jinak pokud se ti to líbí, tak se na naše rady vyser, každému se líbí něco jiného.
:PP:

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 13:26
od Poky Ul
Nebo udělat kapotu+střechu+5té (zadní) dveře :idea: :?:

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 13:29
od 18lukin18
Poky Ul píše:Nebo udělat kapotu+střechu+5té (zadní) dveře :idea: :?:
tu kapotu bych nedával celou ale jenom část + střechu ;-)

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 13:35
od Poky Ul
Nám jezdí po Ul takový orel -i (leták dostal ale nic -P ) ta černá střecha nevipadá vůbec zle -i
IMAG0457.jpg
(141.81 KiB) Staženo 99 x

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 13:37
od tomask
Noo..... věčší kola + střecha to už je lepší -i

Re: Chevrolet Orlando tuning / styling

Napsal: pon čer 18, 2012 23:43
od Sajner
berte tento moj nazor tak, ze nikoho z vas nekritizujem, len mi neda nenapisat ho :-)

ked pozeram na vsetky tieto stylingove a tuningove blbosti, tak nejako nerozumiem, preco to vsetko robite. auto, ktore sa pohybuje v meste a dennodenne parkuje na miestach, kde parkuju aj ine auta, je spotrebny tovar, pri ktorom sa automaticky pocita s tym, ze bude poskriabane, pripadne tuknute inymi vodicmi. a keby som si za par desiatok (nehovoriac o stovkach) eur kupil a nainstaloval nejaku tuningovu cacku, ktoru mi takyto blbec odrazi a znici, tak by ma islo hodit o zem...
a ked si spocitam, ze servisne prehliadky, olej, kazdorocny servis klimy, vymena oblozenia, pripadne inych opotrebovanych suciastok stoja zopar stoviek a k tomu si pripocitam este cenu pneumatik, ktore je potrebne menit kazde dva roky v hodnote cca 400-500 eur, nadobudam pocit, ze tu vsetci zarabate dost slusne prachy, ked mate peniaze na skraslovanie vozidla, ktore realne vidite aj tak iba par sekund denne pri prichode k autu a otvoreniu dveri. sadnutim za volant cela nadhera konci...
a cierny karbon na akejkolvek casti auta znamena iba to, ze na tej casti auta bude najviac vidiet spinu a nie ciernu karbonovu nadheru.

v zasade je to vasa vec, ked v tom vidite zmysel, no mne tento zmysel ostava totalne utajeny. fakt neberte v zlom to, co tu pisem, ja respektujem, ze niekoho to bavi a je to skratka tak, no nerozumiem tomu. mozno mi to niekto z vas vysvetli.