petrm píše:K těm Xenonům jdou dát do každého auta ale to co popisujete za 2500 za světlo je pouze na světla kde máte oddělenou žárovku na dálkový a potkávací (většinou H1 tedy pro Espero a pár Nubir ) né tedy pro světla se žárovkou H4 na ty jsou potřeba bixenony a ty stojí kolem 7-10 000 za světlo jinak už bych je tam měl
Horsi muze byt, co na to policisti pri pripadny kontrole. Xenony jsou uz ve svetle prece jen dost jednoznacne poznat.
Policajt na silnici nemůže vědět jestli to auto může nebo nemůže mít xenony nikde to nemá napsaný . Taky sem kdysi našel jednu homologovanou sadu na dodatečnou montáž byla mám takovej dojem od Helly ale stála asi 30 000 komplet sale bylo to s těma senzorama na nápravy a kabelama a bylo to prostě homologovaný
Václav Brousek píše:chtěl bych všechny upozornit na případné problémy s jinými světly na Matízkovi.
Pokud nejsou schválená pro daný typ vozidla,nesmí se na vůz montovat.Je to to samé co pneumatiky.
A prosím nemlaťte mě do hlavy,já si to nevymyslel.
pneumatiky by mely jit do technicaku dopsat, ale xenony asi tezko
nechapu proc by pneumatiky jit mely a xenony "tezko", nechapu ...
Václav Brousek píše:chtěl bych všechny upozornit na případné problémy s jinými světly na Matízkovi.
Pokud nejsou schválená pro daný typ vozidla,nesmí se na vůz montovat.Je to to samé co pneumatiky.
A prosím nemlaťte mě do hlavy,já si to nevymyslel.
pneumatiky by mely jit do technicaku dopsat, ale xenony asi tezko
nechapu proc by pneumatiky jit mely a xenony "tezko", nechapu ...
Tak já si myslím že jedinej problém asi bude v tom že si nikdo nekoupí tu homologovanou sadu na přestavbu za těch 30 000 a to " těžko " bude tím pádem jasný to auto by neprošlo Stk kdežto ke kolům dostaneš certifikát a za 10 Kč ti to zapíšou i s gumama a máš pokoj
martin píše:
pneumatiky by mely jit do technicaku dopsat, ale xenony asi tezko
nechapu proc by pneumatiky jit mely a xenony "tezko", nechapu ...
Tak já si myslím že jedinej problém asi bude v tom že si nikdo nekoupí tu homologovanou sadu na přestavbu za těch 30 000 a to " těžko " bude tím pádem jasný to auto by neprošlo Stk kdežto ke kolům dostaneš certifikát a za 10 Kč ti to zapíšou i s gumama a máš pokoj
petrm píše:K těm Xenonům jdou dát do každého auta ale to co popisujete za 2500 za světlo je pouze na světla kde máte oddělenou žárovku na dálkový a potkávací (většinou H1 tedy pro Espero a pár Nubir ) né tedy pro světla se žárovkou H4 na ty jsou potřeba bixenony a ty stojí kolem 7-10 000 za světlo jinak už bych je tam měl
Horsi muze byt, co na to policisti pri pripadny kontrole. Xenony jsou uz ve svetle prece jen dost jednoznacne poznat.
Policajt na silnici nemůže vědět jestli to auto může nebo nemůže mít xenony nikde to nemá napsaný . Taky sem kdysi našel jednu homologovanou sadu na dodatečnou montáž byla mám takovej dojem od Helly ale stála asi 30 000 komplet sale bylo to s těma senzorama na nápravy a kabelama a bylo to prostě homologovaný
To bylo na jakykoliv auto? Ocekaval bych, ze to musi mit i jiny paraboly. I kdyz 30tKc uz je docela dost .
Tak sem nasel tohle: http://www.hella.com/produktion/HellaPo ... s_90mm.jsp
Zda se, ze tyhle moduly jsou legalni. Ceny jsouasi $60 za modul s H9 zarovkou, $100 za modul H7 zarovkou, $500 za modul s Xenonem, Xenony maji legalni jen potkavaci (dalkove jen pro okruhy), zarovkove maji potkavaci, dalkove a mlhove.
PavelZ píše:To bylo na jakykoliv auto? Ocekaval bych, ze to musi mit i jiny paraboly. I kdyz 30tKc uz je docela dost .
no, ja ted vaham, protoze pokud koupim bi-xenonove svetlo - viz treba ty kousky od hely, tak parabola neni treba, otazkou je, jak je to treba u teto sady:
Nenasel jsem zadnou prestavbu tohohle tybu (jen nahrada zarovky), ktera by byla homologovana. Myslim, ze ta Hella ma homologaci jen diky tomu, ze je to celej reflektor, takze tam muze byt i ta prubezna korekce nastaveni svetlometu.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
zeptam se jinak, vime, kde se da sehnat homologovana bi-xenonova sada (komplet svetlo, nejen zarovka) se smerovym senzorem, ktera by sla nainstalovat do mateze - staci mi kontakt mail/web/tlf, klidne za vas vsechny utratim par korun za telefon
Myslim,ze xenony sa budu dat aplikovat iba do aut s cirymi svetlami,takze Vy Matizaci,Esperaci,Lanosaci a vlastne vsetci co mate Daewoo okrem Tica a Nexie sa mozte tesit. Nam ostavaju iba oci pre plac a musime sa uspokojit aspon s vykonnejsimi ziarovkami H4
Vojta píše:Já nevím jak ostatní, ale já jsem se svítivostí Matýska spokojený. Rozhodně svítí líp než služební Fabka .
to je dost zajimavy, protoze jediny auto, ktery me na silnici neprijemne oslnuje je _vzdy_ fabie - zadna luxusni kara, ani xenony, jen ta fabie (a jeste stodvacy se svetlama serizenyma tak, aby ridic videl veverky v korunach stromu )
to, co rikas, by potvrzovalo moji teorii o tom, ze fabky maj ze serie spatne serizeny svetla a sviti jim to zbytecne vysoko ...
S tymi Fabiami je to tak. Maju uplne cire svetla a zrejme zle vymyslene tienidla pred ziarovkami. V MB na to kaslu,ze oslnuju ostatnych vodicov,hlavne ze Fabia svieti dobre z pohladu jej vodica...